Ja, jeg tror jeg lider af søvngængeri....
Når jeg har sovet med min kæreste, kan han ind imellem fortælle mig nogle underlige hændelser der skete i løbet af natten... I kan lige få nogle eksempler:
Jeg rejser mig op midt om natten og siger han skal flytte sig, for jeg vil altså gerne ligge i dén side han ligger på. Når jeg så får min vilje, mumler jeg ''jeg elsker dig....'' og falder i søvn igen.
Da vi havde hans onkels hus for os selv, kom nogle af hans venner på besøg. Jeg blev træt (og var en anelse gnaven) så jeg lagde mig ind i seng, imens de sad ude ved siden af og snakkede og fik et par whisky.. Han fortæller så jeg begynder at råbe (højt) på min mor, gentagende gange, og da han kommer ind for at tjekke om jeg er ok, siger jeg han bare kan gå igen.
Jeg skubber ham væk om natten, begynder at rode efter div. ting på gulvet, og jeg ved ikke hvad.
Jeg kan intet huske dagen efter, og i starten troede jeg han bare tog gas på mig 
Er der nogle bestemte grunde til søvngængeri? For lidt søvn, stress, noget i kosten, mm? For jeg har aldrig fået at vide jeg har gjort sådan noget før...
Og er der generelt noget man kan gøre?
Det skal siges jeg er 16 år, og det er ikke en alder jeg normalt hører man lider af søvngængeri.