Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Åhh jeg er sur !!!
Forfatter: 
Dato:  07-09-2010 15:20

Jeg er godt gal i skralden så trænger til at få lidt luft.

Min venide ringer i morges og spørg om jeg vil med ned i byen for hun skulle købe gave til sin mor og svoger.

Spørg om det ikke kan vente til i morgen, men hendes mor kommer hjem fra ferie i nat, og hun har lovet hende den gave.

Nå men jeg siger ja og tager ned i byen.

Nede i byen spørg hun og vi skal få lidt at spise. det gør vi. Da vi har spist ryger hun en smøg og vi går ind i h&m. Så siger hun det ikke for noget Loui, men jeg bliver altså hentet nu

Jeg siger til hende at det syntes jeg bestem ikke er i orden for vi er lige kommet. Men åhh hun gider ikk tage bussen hjem.

Nå men jeg har ligesom ikke noget valg. Så jeg må pænt tage bussen hjem igen 1 time og 15 min efter. Fedt jeg så lige har spildt 40 kr i bus + mad fordi HUN skulle købe gaver.

Syntes virkelig hun kan være det bekendt og sidder virkelig tilbage og er vildt ked og skuffet.

Syntes slet ikke det er okay :(

Vi kunne jo bare have ventet til i morgen, men nææ nej hun skulle jo købe gave...... not!!!!!!!!!!!!!!!!

Undskyld det blev rodet!!!

Overdriver jeg??

Nu mor til jordens

smukkeste pige

Alice Sofia

13. Februar 2010

3330 g og 53 cm lang

0
0
Svar på denne tråd

Om du.....
Forfatter: 
Dato:  07-09-2010 15:25

Overdriver ved jeg ikke, men kunne du ikke have kørt med veninden hjem?

Problemet er jo at du selv har sagt ja til at tage med ud og købe gave. Gad/passede det dig ikke i dag, skulle du jo bare have sagt nej...

Men som jeg forstår det er du skuffet over at hun tog tidligt hjem? Havde I aftalt at gå rundt og kigge - eller var aftalen at I bare skulle ind og købe gaven til hendes mor?

Synes det er fair nok at hun ville hjem - det jeg ville synes er unfair er, at hun ikke kunne give dig et lift hjem.

Men synes da du skal ringe til din veninde og snakke om det

SILLE FOREVER !!

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  07-09-2010 15:28

Aftalen var vi skulle ind til byen og kigge på gave til hendes mor. Men vi nåede aldrig at købe gave, for så tog hun hjem. Vi nåede at stikke hovedet ind i hog m og så ud igen.

Men kunne ikke køre med. Har begge børn og barnevogn.

Nu mor til jordens

smukkeste pige

Alice Sofia

13. Februar 2010

3330 g og 53 cm lang

0
0
Svar på denne tråd

Ring hende
Forfatter: 
Dato:  07-09-2010 15:59

op og fortæl fordan du har det med hendes opførsel, er hun en god veninde så lytter hun og kan godt se at hun ikke har været helt super venindeagtig i denne situation, men for fremtiden så sig nej hvis det er din 1. indskydelse og hold fast personligt ville jeg nok også være super skuffet over en behandling som denne havde nok ikke ladet hende dampe af uden min mening om dennes opførsel men det er jo bare mig.

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  07-09-2010 16:03

jaa jeg er desværre en persom som ikke siger noget :( øv ind imellem. Så jeg vil sige noget hvis hun spørg om jeg er sur, men jeg burde jo sige noget før...

Nu mor til jordens

smukkeste pige

Alice Sofia

13. Februar 2010

3330 g og 53 cm lang

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-09-2010 20:06

Jeg kan egentlig godt forstå hvis du er lidt sur.

Det ville jeg altså også være blevet..

Venlig Hilsen Christinna.

0
0
Svar på denne tråd

altså...
Forfatter: 
Dato:  07-09-2010 20:14

nu forstår jeg det som at i tager til byen for at købe den der gave. I får først noget at spise. DEREFTER skal i så kigge på denne gave - Denne gave blir IKKE til noget fordi veninden kan få et lift hjem da hun ik gider tag bussen- så gaven er altså IKKE købt?

DET er sgu da helt ærlig ret så dårligt gjort af hende! Så har gaven da vist ik været vigtigere alligevel når hun ik engang får den købt alligevel

diskuterer helst kun med mig selv- så er der ingen der siger mig imod

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  07-09-2010 21:30

Stute det er helt rigtigt forstået.

Har skrevet til hende og hendes undskyldning var at hun ikke vidste hun havde så lidt penge

Men åhhh det var også hende der brændte mig af som hundepasser. Hun er en super dejlig veninde MEN er ikke helt så god til aftaler osv. Og det er et stort minus :(

Nu mor til jordens

smukkeste pige

Alice Sofia

13. Februar 2010

3330 g og 53 cm lang

0
0
Svar på denne tråd

dejlig veninde
Forfatter: 
Dato:  07-09-2010 22:25

jeg kan ik sige jeg ville kunne mene en veninde var dejlig hvis ik hun overholdt aftaler- det er en meget vigtig ting for mig- at jeg kan stole på folk generalt.

0
0
Svar på denne tråd

hold fast
Forfatter: 
Dato:  08-09-2010 00:43

Det eneste du kan gøre med sådan en person som hende, hvis du stadig ønsker at være hendes veninde altså, det er at holde fast. Lad hende ikke overtale dig til noget du i bund og grund ikke har lyst til, så er du fri for de skuffelser.

Så en anden gang, så sig til hende," jeg vil gerne med i byen i morgen, men i dag har jeg ikke lige lyst og tid, så hvis det SKAL være i dag, så må du klare tingene selv."

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  08-09-2010 10:32

Nu har jeg konfronteret min veninde. fik luft!!!

Hun siger undskyld, men syntes jeg overdriver. Jeg siger at hun sikkert heller ikke ville ha fundet sig i den behandlig. Så får jeg en sms hvor hun skriver hun ikke gider alt det der pige sure halløj

Nå så fik jeg den!!

Nu mor til jordens

smukkeste pige

Alice Sofia

13. Februar 2010

3330 g og 53 cm lang

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  08-09-2010 10:37

Nå ja så fik jeg også at vide, hvis jeg var så sur over at bruge 20 kr. på bussen hjem, kunne jeg jo bare ha været gået!

Nu mor til jordens

smukkeste pige

Alice Sofia

13. Februar 2010

3330 g og 53 cm lang

0
0
Svar på denne tråd

helt ærligt
Forfatter: 
Dato:  08-09-2010 10:40

ik en "veninde" jeg gad spilde min tid på!

0
0
Svar på denne tråd

hold nu op
Forfatter: 
Dato:  08-09-2010 15:49

der var der vist en der blev børnefornærmet hun er vist ikke en der er vant til at folk siger fra men super at du fik det sagt skidt da være med at hun kommer med alt det der øv bøv bagefter det ville jeg arkivere lodret og klappe mig selv på ryggen GODT GÅET

Hvis hun tager det så tungt tja så er hun nok ikke en der er værd at beholde for hun virker helt ærligt somom hendes behov kommer før andres og det er ikke sundt i længden.

0
0
Svar på denne tråd

sur...
Forfatter: 
Dato:  08-09-2010 20:41

Ja jeg kan godt forstå du blev sur det var jeg også selv blevet og jeg er også typen der bare lader mig finde i de ting og surmuler lidt i mig selv .. skide fedt du sagde det til hende det har hun da fortjent at vide .. så har hun jo mulighed for at ændre det til en anden gang .. meen lidt børnehave gik der da i den efter som hun ikk rigtig kunne tåle at høre sandheden :b sådan kan det gå..

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  08-09-2010 21:44

jeg er også glad for jeg fik det sagt :)

Efter lidt diskusion frem og tilbage, endte det ud i hun skrev undskyld for hun havde været så egoistisk ...

Så det endte godt :D

Når det negative så er sagt om hende, ja så elsker jeg hende sku Skal nok bare ha opdraget hende lidt. Og hun skal lære at tage imod "skæld ud"

Og jeg skal lære at sige fra og ikke finde mig i alt !!!!

Nu mor til jordens

smukkeste pige

Alice Sofia

13. Februar 2010

3330 g og 53 cm lang

0
0
Svar på denne tråd

begge vej
Forfatter: 
Dato:  09-09-2010 15:21

sådan er det med venskaber, du er jo også ansvarlig for at du får sagt til og fra, for du tillader jo at andre behandler dig sådan og siger man ikke fra hvordan skal de så vide at du ikke er OK med det ?

Gælder mange steder.

0
0
Svar på denne tråd

Så kan du læææer... det!
Forfatter: 
Dato:  10-09-2010 06:13

Det er da tilat grine over (din venindes udmelding).

Nu er jeg nok en noget ældre model end du, men jeg lærte tidligt, at jeg hopper og springer ikke (især ikke, hvis det ikke passer mig), at en veninde vil noget.

Jeg havde en meget god veninde, hun kom altid forsent (min bror gør det også), så inviterer man dem 1 time før. Eller kommer selv forsent. Det virker! (I) ;-)

Den konflikt- skal du ikke tage pr SMS. Du skal sige til hende, at det ikke passer dig, at hun koster dig i byen, men hun er velkommen til- en anden gang, at følges med dig og dine børn- fra din bopæl.

Folk, der ikke har børn, forstår ikke, hvor besværligt det er- at få pakket barn, bleer, taske, flasker og 1000 ting. Bedst af alt: Sæt hende til at hjælpe!

Eller gå selv midt i det hele: Nå, jeg skal gå nu. Der er "Friends" og det afsnit har jeg ikke set!

Folk bliver lidt paffe og tamme.

Med væmlig hilsen
xtiny

"Den, der kun venter på, hvad fremtiden vil bringe- har ingen"

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider