Ja, jeg kunne godt nok godt tænke mig at vide hvad det er Malima og Naqeeba laver om natten....
I weekenden opdagede jeg om morgenen, at de havde været i hegnet der går mellem to folde.... Hmmmm.... Kunne så se, at der var Naqeeba der havde været den vej, for det afslørede mærkerne fra hegnet på hendes hals....
I morges da jeg kom ud, havde de væltet hegnet til hønsegården/frugthaven.... Det er altså sådan et trådhegn... Og det er væltet i hjørnet, hvor der er et træ også... Og hjørnepælen har de knækket der.... Der har aldrig været nogen hest der har lavet noget tilnærmelsesvis i den retning der før.
Tænker på, om det mon er ænderne der skræmmer livet af dem når de flyvetræner og havner på folden, men det ville da undre mig meget, for de sover vel om natten...
Hunden siger ikke noget om natten, så jeg har ikke ligefrem mistanke om, at der kommer nogen der ikke har noget at gøre på folden... Og alligevel bliver tanken tænkt....
Men det er da utroligt... Nu har de gået der hele sommeren uden at der har været det mindste, og så laver de sådan nogle stunts med få dages mellemrum... hrmpf...