Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvad mon de laver om natten
Forfatter: 
Dato:  31-08-2010 14:45

Ja, jeg kunne godt nok godt tænke mig at vide hvad det er Malima og Naqeeba laver om natten....

I weekenden opdagede jeg om morgenen, at de havde været i hegnet der går mellem to folde.... Hmmmm.... Kunne så se, at der var Naqeeba der havde været den vej, for det afslørede mærkerne fra hegnet på hendes hals....

I morges da jeg kom ud, havde de væltet hegnet til hønsegården/frugthaven.... Det er altså sådan et trådhegn... Og det er væltet i hjørnet, hvor der er et træ også... Og hjørnepælen har de knækket der.... Der har aldrig været nogen hest der har lavet noget tilnærmelsesvis i den retning der før.

Tænker på, om det mon er ænderne der skræmmer livet af dem når de flyvetræner og havner på folden, men det ville da undre mig meget, for de sover vel om natten...

Hunden siger ikke noget om natten, så jeg har ikke ligefrem mistanke om, at der kommer nogen der ikke har noget at gøre på folden... Og alligevel bliver tanken tænkt....

Men det er da utroligt... Nu har de gået der hele sommeren uden at der har været det mindste, og så laver de sådan nogle stunts med få dages mellemrum... hrmpf...

0
0
Svar på denne tråd

Kan det være
Forfatter: 
Dato:  31-08-2010 15:46

at der er ved at være for lidt at spise på folden, så de er på rov?

Venlig hilsen

Jette

0
0
Svar på denne tråd

Heste på tur
Forfatter: 
Dato:  31-08-2010 15:51

Jeg tænker samme tanke som Jette 77.

Vrinsk fra Esma

Dybdevirkende healing

til hest og rytter

Healing styrker og afbalancerer din hest og

gør den mere glad og samarbejdsvillig

Samtaleterapi

Min mission er at gøre heste og mennesker hele

0
0
Svar på denne tråd

Hvad laver de.
Forfatter: 
Dato:  31-08-2010 19:53

Mine heste tager tit voldsomme og meget lange løbeture om aftenen, når mørket falder på. Tror en af dem bliver bange for et spøgelse og får de andre hidset op. De har masser af græs, så det er ikke fordi de keder sig. Men der frygter jeg også tit, at de går på hegnet. Det er heldigvis ikke sket endnu.

Din fremtidige springhest sælges

Man bliver ikke større af, at gøre andre mindre.

0
0
Svar på denne tråd

kender godt følelsen
Forfatter: 
Dato:  31-08-2010 20:39

hejsa

Ja det kan være et mysterie hvad de kære dyr går og laver om natten.

Søndag morgen da jeg kom ud havde vores hingst taget hegnet på sygefolden der alligevel er 120 cm også gik han ellers og hyggede sig på den mark som skulle slås om mandagen. Der var jeg godt nok bekymret for hans bagben, men der er ingen tegn på at skaden er blusset op igen, så krydser fingre for at det er sandt.

vi er også flere gange kommet ud til at hjørnepælen på ridebanen er væltet/knækket, det har jeg dog fundet ud af hvorfor.. den gamle hoppe sætter sig halvvejs ned på bagbenene og sætter så bagen på pælen og klør sig uden at få strøm

mvh

Mie

med ox araberne Fadligt og Dagirr samt palominohoppen Shakira, og hendes skønne hingsteføl efter Dagirr.

Shakira sælges, se mere på min præs.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider