Hej Hn`er 
Ja, jeg ved det lyder lidt skørt, men er der nogen der er rigtig kreative, som ved hvordan man kan lave en hjemmelavet tandprotese???? 
Sagen er den, at jeg har fået lavet 2 rodbehandlinger i 2 kindtænder, lige ved siden af hinanden, den ene er fyldt op, og den anden midlertidig fyldt op, og skal til tandlæge på fredag hvor den midlertidige skal fyldes rigtigt!!
Men men men men.... igår knækkede det halve af min midlertidige fyldte tand! Altså, det halve af en kindtand, ikke kun et lille stykke, men helt ned til "kødet", og der er bare kommet 2 mega skarpe kanter, som simpelthend river min tunge i stykker hver gang jeg synker, snakker mm!
AV AV AV min tunge, det gør bare så mega ondt! Hvis et meget uheldigt sted den er knækket, siden det skal være så skarp! Jeg kan ikke bare flytte min tunge over i den anden side af munden, for enten er min tunge for fed, eller også er det fordi den knækkede tand sidder for langt inde!!
Så nogen der har gode ideer til hvordan man lige kan lave et eller andet som vil sidde på tanden, så min tunge ikke ender som madpakken i maven ?? 
Jeg har prøvet tyggegummi, tygget godt og grundigt, og sat det ned over tanden... ahhhhh det er skønt, men holder kun 5min, så har tyggegummiet flyttet sig!
Jeg har prøvet at sætte en lille stykke gulerod på det "spyd" på tanden som jeg ridser min tunge på... hmm, holder ikke, smager også meget bedre 
Så er vingummibamsen prøvet, den klister jo, men den vil sku ikke sidde fast, og den er alt for nem at komme til at sluge i stedet for 
modalervoks har jeg også haft i tankerne?? men det er nok lidt for giftig at komme i munden indtil på fredag!!
SÅ er der NOGEN som har nogle gode ideer??
Så er det nu alle Hn`er, at jernerne skal ligges i blød, og kom med alle de brand gode ideer i nu må have, så min tunge ikke skal lide mere!! 
Heldigvis er nerverne jo døde, for nøj en tandpine det ellers kunne have givet!!
Kom så Hn`er, frem med de gode ideer