Svar på A38, og det smager simpelthen godt. Meget bedre end Arlas.
(Jeg er Thiese-fan, deres mælkeprodukter smager bare af mere- også skummetmælken.) Men de er selvfølgelig noget dyrere, på den anden side: Det er VIGTIGT at ens mad smager godt, ISÆR hvis man vil tabe sig. Det er derfor det skal være en *kostomlægning*, hvor man også lærer at bruge andre typer krydderier og madvarer, man ikke ellers har prøvet.
Meyer & Astrups kogebog, har jeg brugt som inspiration, simpelthen for at lære noget om smage.
Men jeg er ikke lige til pulver-ting og græsk yoghurt: Jeg bruger oftest ikke dressing- udover olie-eddike, cironsaft og fløde(til grøn salat om sommeren) og nævnte lime-citronsaft (selvopfunden!) til søde æbler og anden frugt, der nemt bliver brun.
Og jeg har en prik med pulver-ting, der indeholder al mulig underligt, man ikke normalt vil komme i mad, man selv laver... 
Hvis du selv bager: Bare mindst 7 dcl af de 17 dcl mel (cirka! Dej er et spørgsmål om gefühl, og den må hellere være lidt klæbrig end for tung af mel), der indgår i en normal franskbrødsdej er hvedemel- hæver det fint. Men jeg er landet på 10 dcl mel- og 7 af "andre typer"- ellers bliver det for tungt. Speltmel giver en lækker lidt "knækbrødsagtig" smag, mens spelt-fuldkornsmel giver et godt groft brød. Med hele hvedekerner fås et lidt tungere brød med mere at tygge på.
Hvis man river 4-5 gulerødder fint i dejen, får man et lækkert gult brød, der ikke bliver så hurtigt tørt.
Man kan også roligt tilsætte 1 dcl hørfrø, 1 dcl solsikkerkerner og 1 dcl havregryn.
Derimod- synes jeg ikke færdigkornsblandinger smager særlig godt/gør noget for mit brød. Og græskakerner vil jeg hellere udelade. De smager da godt, men ikke i mit brød...
Je laver som regel "bollebrød"- min ovn er ret lille, så det kniber med plads til begge dele. Nogengange bager jeg dog 1 brød og ½ portion bollebrød.
Det er herre-nemt- og lidt billigere end købe-brød. 
Samme dej (dog uden kerner og gulerod, men gerne med speltmel), kan anvendes som pizzabund (½ portion dej altså), til en rest kødsovs eller andet.