Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Spørgeskemaundersøgelse for turryttere
Forfatter: 
Dato:  29-08-2010 12:24
Indsat fra nyheden Spørgeskemaundersøgelse for turryttere:

Malene læser til serviceøkonom og har speciale i turisme.

Hun er for tiden i praktik og skal i den forbindelse skrive en opgave om et selvvalgt emne med udgangspunkt i praktikken. Så da hun i øjeblikket i sit praktikophold arbejder med Hærvejen, synes hun, det vil være spændende at skrive opgave om Hærvejen med fokus på rideturisme.

Opgaven skal udarbejdes ud fra en undersøgelse, som hun selv skal foretage, og derfor har hun lavet et spørgeskema, som skal være med til at danne grundlag for opgaven. Derfor beder hun Heste-Nettet om hjælp til at få spørgeskemaet ud til målgruppen, som er turryttere.

Spørgeskemaet tager kun få minutter at besvare og kan findes her: Gå til spørgeskema

0
0
Svar på denne tråd

God idee ...
Forfatter: 
Dato:  29-08-2010 14:54

Jeg klikkede ind og besvarede, men blev hele tiden bedt om at udfylde med det der manglede, nemli mit person nr. Men jeg kunne da aldrig finde på at gi mit person nr frit i sådan en undersøgelse..

Hvad med jer andre, giver i uden problemer jeres person nr til sådanne undersøgelser ?.

0
0
Svar på denne tråd

kkkkkk
Forfatter: 
Dato:  29-08-2010 15:05

Der var ingen steder jeg skulle udfylde mit person nummer, Kan du have læst forkert og det var postnr istedet for person nummer.

Men nej jeg havde heller ikke oplyst mit person nummer.

Venlig Hilsen

Anni og Sava!!

Aastrupgaards Thor, Dunkans Belladonna, Norrings Coco Chanel og Dunkans Figaro Sælges.

Stald Dunkans

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-08-2010 15:12

Har lige udfyldt skemaet og her kom der heller ikke noget med personnummer.

Hvis man møder 3 idioter på én dag, så er det vist på tide, at gå hjem og se sig i spejlet.

0
0
Svar på denne tråd

ha ha.........
Forfatter: 
Dato:  29-08-2010 15:36

så blev man da lige dagens nar

må gi min mand ret, det er vist på tide jeg får nye briller..

0
0
Svar på denne tråd

he he....
Forfatter: 
Dato:  29-08-2010 15:38

nu bliver der bestilt tid til nye briller.. ha lige læst indlægget med " tips til madrasse".. æhh nå nej tips til madrester..

0
0
Svar på denne tråd

besvaret
Forfatter: 
Dato:  29-08-2010 19:54

Så er den besvaret (uden personnummer - dagens grin, Pia )

med den smukkeste Toshiba ;o)

Hest udlånes til akademisk dressur for min. 1 år - se profil.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider