Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

endelig hesteejer igen...
Forfatter: 
Dato:  27-08-2010 20:41

juhuu så er jeg endelig blevet hesteejer igen efter næsten 2 år uden hyp..troede aldrig jeg skulle få hyp igen da jeg har set på en del heste før jeg fandt denne hyp(kræsen er man jo blevet efter det sidste vidunder jeg havde)..jeg er ret spændt på denne.da jeg gerne vil have kvalitet og har et begrænset budget at købe for fandt jeg denne unghest på 3..redet en mdr..men så er det jo godt den er fundet ved min underviser..hans forældre har avlet den..så han beholder den 1 mdr i ridning inden jeg blir sluppet helt fri.. .nu blir det ret spændene om den blir ligeså god som den ser ud til..jeg skulle gerne nå op på samme niveau som med min sidste hyp som desværre måtte aflives for 2 år siden..så efter at have kørt en del kilometer på landevejene for at se på heste i forskellig kvalitet(dog med nogle gode imellem som dog ikke lige sagde mig så meget at jeg måtte eje dem),er jeg nu glad for endelig at slippe for mere kørsel..

0
0
Svar på denne tråd

**smil**
Forfatter: 
Dato:  27-08-2010 21:02

tillykke!

held & lykke med den. håber du bliver rigtig glad for den.

0
0
Svar på denne tråd

34567890+
Forfatter: 
Dato:  27-08-2010 23:31

nååååååååååååååååååååååå så fandt du den.. Mon det var den sorte som du sendte den dag???

Stort tillykke.. hvad klasser red du egent på den gamle dame???

Hilsen Annette

(Mor til banditten Noah og ejer af den franske bulldog fluffy)

0
0
Svar på denne tråd

ang hyp
Forfatter: 
Dato:  28-08-2010 10:33

den gamle som ikke var mere end 11 red jeg de indledene øvelser til changementer på..jeg havde efterhånden fundet de rigtige knapper at trykke på.. nøj hvor jeg lærte en masse af hende..jo bedre jeg red desto bedre gik hun..det er en min undervisers forældre har avlet som ikke blev høj nok til den kunne passe til ham..så jeg kunne snuppe ham..fik 1 stk kasseret i december samt prøvet 12 heste.nogle af dem 2 gange..så var ret frustreret..ved at opgive..men nu da den kun er 3 så står den på sandkasseridning samt en lang vinterferie/pause til den..

0
0
Svar på denne tråd

1234567890+
Forfatter: 
Dato:  28-08-2010 15:00

den er bare en så fin hyp... Glæder mig til at se mere til den.. stort tillykke

Hilsen Annette

(Mor til banditten Noah og ejer af den franske bulldog fluffy)

0
0
Svar på denne tråd

billeder
Forfatter: 
Dato:  28-08-2010 15:32

billederbillederbilled...erbilleder

KH:)Annette

rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd

ang hyp
Forfatter: 
Dato:  29-08-2010 20:56

ingen billeder endnu men den kan ses på hjemmesiden www.holmhorses.dk denzel hedder den..super fin lille hyp.den er vokset siden den blev lagt ind på salgslisten..160 er den nu..håber lidt den blir 163-164 i stang..

0
0
Svar på denne tråd

ang hyp
Forfatter: 
Dato:  02-09-2010 17:29

idag har jeg så været på nakken af vidunderet.sikke en god tur og nøj hvor er han nem at have med at gøre..kigger lidt men der sker ikke mere end han stopper op og går til siden..men pust støn jeg troede et par gange mine lunger havde svigtet mig..det er hårdt at komme igang igen efter en lang pause..så nu har han været redet ca 5 uger sammenlagt i hans 3 årige liv..selvfølgelig kun ca 4 gange ugentligt og i ca 20 min incl skridtepauser..man skulle ikke tro han kun er 3 så det er noget jeg skal huske mig selv på til stadighed..

0
0
Svar på denne tråd

ang hyp
Forfatter: 
Dato:  26-06-2011 21:58

ja mit lille vidunder er ikke så lille mere men skulle efter hvad dyrlægen siger vokse mellem 2-4 cm mere inden slutmålet.men det er supert for det er en rigtig god hest jeg har fået mig der..utrolig lærenem.han følger planen til hvad han skal kunne som 4 års som han jo fylder imorgen..men nu skal han på græs fra på lørdag i en mdr..det er så velfortjent..

0
0
Svar på denne tråd

ang hyp
Forfatter: 
Dato:  26-06-2011 22:31

jeg har godt nok li haft nogle rygproblemer med hyppen.men det viste sig at han skulle ha en ny sadel pga en kortere ryg.men det er der styr på nu efter køb af ny sadel og kiopraktor..men min gamle sadel er der ik nogen fejl med men skal bruges til en hest med lidt længere ryg end min hyp..så den er til salg nu..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider