Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Nabokrig...
Forfatter: 
Dato:  26-08-2010 20:23

Sidder og kigger programmet nabokrig.

Det er da utroligt hvor barnlige voksne mennesker kan være overfor hinanden!

Andre der ser programmet???

Hilsen Helle.

Dejligt hus i Slagelse sælges.

Har du for meget frugt i din have??? Jeg kommer gerne og plukker det du ikke skal bruge. Skriv PB.

LP- plader sælges.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-08-2010 20:39

Så starten, men synes altså TV2s "Hjemmefront - fjenden bag hækken" var langt mere underholdende - samme princip :)

0
0
Svar på denne tråd

Ja vi så det
Forfatter: 
Dato:  27-08-2010 11:35

også det forrige program.

Egentligt kan min mand og jeg godt forstå ham med vejen, hvis man kan kalde den det.

Hvorfor pokker skal ham den anden, pludselig have lov til at køre der når grunden, har været i den andens eje siden 1700 tallet, uden der har være vej.

Dog er det barnligt at gå og genere naboen med at side affald.

og endnu mere barnligt at sætte ild til det hele, så man mister kontrollen.

Vi har selv fået nogle nye naboer, Sjællændere, som troede at fordi de nu boede her så ejede de det hele, det ende i at han fællede vores træer 10 stk 5m høje graner. som stod inde på vores grund.

Så bestilte han landmålere, og ja hvad fik han ud af det jo det var jo vores grund, og et andet hjørne af hans grund var naboens (en landmands) , så det eneste han fik ud af det, var en mindere grund og så en mega stor regning.

Satis temporis mihi est

( Jeg har tid nok)

http://www.kallehauge.org

0
0
Svar på denne tråd

spasser..
Forfatter: 
Dato:  27-08-2010 12:36

Ja, det er da utroligt, hvad folk finder på for at genere andre..

Vi har desværre selv en besværlig nabo af slagsen, han har ikke andet at gå op i, end at måle sin grund op ofte (ca 6 tdr land...)

Nu har han så efter vi har boet her i 10 år fundet ud af at vores markvej er skredet ind mod hans jord, til vores fordel, med det resultat at vi har måtte udvide markvejen til den anden side. Ingen kommunikation fra mandens side, blot har der pludselig været en landmåler og måle vores grund og skel op. Desværre kan vi ikke bevise mere end 11 år tilbage.

Han ser fuldstændig rødt, hvis børnene en sjælden gang henter en bold, som er røget ind på hans mark, eller hvis hunden træder 2 cm forkert på skel linjen.Både ham og hans kone har besluttet ikke mere at hilse på os, trods vi ikke har gjort det fjerneste for at genere dem. Vi synes selv vi har det pænt og ordenligt, holder sjældent fest e.l. ,og har heldigvis godt naboskab med alle andre i området.

Sidste tiltag er at han har sat rustne jernrør med ståltråd langs hans mark, imod vores gårdsplads.. hvorfor ved vi ikke, vi træder aldrig på hans jord..Hele hans have/skov er yderst velplejet, undtagen det stykke mod vores grusvej, her gror ukrudtet i flere meters højde, og visne grene m.m. bliver smidt der...

Indtil videre føjer vi ham bare, så håber vi han på et tidspunkt bliver træt af det, eller også søger han grænsen til hvornår vi får nok...

Så belastende

Louise

Er de fleste de bedste eller bare de fleste?

0
0
Svar på denne tråd

Det er da ..
Forfatter: 
Dato:  27-08-2010 14:47

mere trist at stille sig op og fortælle hele landet, at man ikke kan løse sine konflikter, men at man er nødt til at indvolvere et tv-hold.

Jeg kan godt se, at det må være træls med sådanne naboer, meen. .

Monica <3

Gudesmuk, knapstrupper og stjernen i mit liv

0
0
Svar på denne tråd

vand i hovedet på hund....
Forfatter: 
Dato:  27-08-2010 19:07

Jeg er ikke overrasket. Bor selv i lejlighed og hvad jeg har oplevet her er bestemt så meget ud over mine grænser at det er svært at blive overrasket længere.

Min overbo mener det er ok at ryste tæpper, skodde og feje affald ned i vores have - vi bor i stuen, han på 1.sal. Skodder bliver også smidt ned selvom vi har vores markise ude og det resulterer i brændemærker. Selvom han er bedt om at lade være, så hjælper det intet. Han er ligeglad.

En pige i stuen i en anden blok har en lille hund som gør når kattene i kvarteret hoppe op på havehegnet. Når den så gør kommer overboen farende med en spand vand, som hun smider ud over hunden fra 2. sal. Da pigen så det råbte hun til overboen at det måtte hun gerne stoppe med og ind røg naboen og hentede en spand vand mere, som pigen så fik i hovedet.

Og ja, jeg kunne fortsætte i en uendelighed. Hvad folk der bor for tæt på hinanden ikke finder på.

Venlig hilsen
-miki-

Nu uden Bob og Fjodor -Et makkerpar der bar mig gennem mange år af mit liv. RIP begge to. Savnet er stort.

0
0
Svar på denne tråd

Ganske underholdende...
Forfatter: 
Dato:  27-08-2010 21:40

Det er ganske underholdende at se - men gud hvor er det en falliterklæring at gå på landsdækkende tv... Ja, det er bare min mening.

Og særdeles trist er det, at 2 mænd der har boet ved siden af hinanden i rigtig mange år, pludselig skal gå og være sure på hinanden over et skide hegn/hæk - eller ham manden som lavede en aftale om at plante et hjørne til, men ikke holde aftalen da naboen dør, og konen står tilbage...

Men de skuespillere der modsatte sig naboen udvidelse af svineproduktionen - nøj, flyt dog tilbage til byen altså...

Heldigvis har vi ikke oplevet sure naboer (vi bor i lejlighed) her hvor vi bor nu. Faktisk snakker vi rigtig godt med de fleste i vores ejendom...

Hilsen Gitte
-
Ytringsfrihed i DK? Åbenbart ikke...
-
Der tages forbehold for fejl af enhver art.
-

Børn er små engle, hvis vinger skrumper i takt med, at benene vokser

-

Nu med job i forsvaret...!!!

0
0
Svar på denne tråd

kijkoæløå
Forfatter: 
Dato:  28-08-2010 00:02

Det program tydelig gør hvor smålige mennesker kan være.. Come on get a life! bagatel efter bagatel.

S.u.c.k it up princess! -Få en hobby udover at udspionere naboen

Dem med hække krigen : Manden påstår at gartneren kigger ind til ham når han klipper hæk? Det har gartneren da ikke tid til?

Undskyld måtte lige åbne kort for sluserne

Tapall - ja ret underholdende

furius - det er intet i vejen med sjællændere

Thea Løvgreen.

Bevar de 13 racer med ansvar!

Ingen Kvælerhalsbånd- hunde er levende væsner.

R.I.P Freja.

Vi ses igen, når jeg finder dig på de evige græsmarker.

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-08-2010 09:19

Syntes det er et ret undeholdende program. Voksne mennesker kan godt nok være barnlige...

Her hvor vi bor, har vi også en have. Vores naboer flyttede ind kort efter os. Vi er unge mennesker, holder ikke fest eller råber og skriger, spiller højt musik. Indimellem gæster hvor vi griner meegt. Det ligesom det..

Men de der naboer kan også finde ud af mærkelig ting at brokke over.

1 gang var der høj solskind. Jeg sidder i haven med parsollen oppe for at dække Tulle. Solen kommer fra deres side, så min parsol stikker MAX 3 cm over på deres side. efter 6 timer får min mand besked om at den altså dækker for deres solgynge Og der skal så siges da de brokker sig er klokken 10 om aftenen. Og jeg og naboen havde sat på terassen HELE dagen. Men da solen går ned er det et problem...

En anden gang var at vores grill røg.. vi har grillet mellem 5-7 gange hele sommeren. Tror de overlever at lukkke vinduerne en halv times tid.

Min mand snakker for højt, de kan høre ham hjemme når deres dør er lukket. De spurgte om han var døv???!!!

da vi så spurgte dem om hvordan og hvorledes. Begyndte de på en komunal trap, den var ikke veligeholdt, grene stak over vore hegh osv osv.. Åhh hader sådanne naboer...

Men ret sjovt at hører folks historier :D :D

Nu mor til jordens

smukkeste pige

Alice Sofia

13. Februar 2010

3330 g og 53 cm lang

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider