Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Nem/billig hovedret til fødselsdag
Forfatter: 
Dato:  25-08-2010 13:47

Kæresten og jeg skal holde fødselsdag for familien (vi bliver i alt 16 personer)

Er der nogen der har et forslag til en nem og billig hovedret, som også er lidt børnevenlig.

Vi skal holde fødselsdagen i et klub-hus, og skal derfor lave maden hjemmefra, og varme den op derude - så det skal være noget der kan tåle det.

*Winnie & Falcon*

0
0
Svar på denne tråd

mad mad mad
Forfatter: 
Dato:  25-08-2010 13:53

Et godt lag kødsovs lægges i et fad - ovenpå kommer et godt lag kartoffelmos og så ryger det i ovnen til mosen er gylden/sprød på toppen.

Nemt, billigt og børnevenligt. :D

Servér gerne lidt salat og brød til.

0
0
Svar på denne tråd

kold rejesalat på salatbund....
Forfatter: 
Dato:  25-08-2010 13:54

Hvad med at lave en omgang rejesalat (rejer, cremefraiche, salt, pebber, citron osv) som du anretter på en salatbund) Det kan være iceberg blandet med lidt spæde blandede salatblade og så serveres retten med en citronskive og lidt flutes til.

Det plejer at være et hit i vores familie og det er nemt at tage med i nogle store skåle og anrette derude. Så er det kun lige flutesne der skal varmes.

Venlig hilsen
-miki-

Nu uden Bob og Fjodor -Et makkerpar der bar mig gennem mange år af mit liv. RIP begge to. Savnet er stort.

0
0
Svar på denne tråd

madpandekager
Forfatter: 
Dato:  25-08-2010 16:24

tja jeg ville lave de der pandekager med oksekød og så den slags salat folk gider.

altså tag selv. så får folk det de vil have

0
0
Svar på denne tråd

hov sorry.....
Forfatter: 
Dato:  25-08-2010 16:25

.. jeg læste det som forret.

Venlig hilsen
-miki-

Nu uden Bob og Fjodor -Et makkerpar der bar mig gennem mange år af mit liv. RIP begge to. Savnet er stort.

0
0
Svar på denne tråd

Rachlette....
Forfatter: 
Dato:  25-08-2010 16:26

Jeg er jo stadig stor fan af Rachlette ! Det er nemt, hyggeligt og kan justeres i prisen alt efter hvad tilbehør man køber!

Don´t tell me the sky is the limit,

if there are footprints on the moon!

.

0
0
Svar på denne tråd

i vores
Forfatter: 
Dato:  25-08-2010 16:29

familie er lasagne et hit til sådan et arrangement, gerne med stort salatbord og flutes til. Det er helt sikkert også noget børnene kan li.

Med venlig hilsen

Lene

0
0
Svar på denne tråd

en gigant
Forfatter: 
Dato:  25-08-2010 16:55

grøntsagsgryde med alt muligt godt i.....altså en vegetarudgave af den traditionelle kødgryde....

Ris, brød og salat til.

KH:)Annette der påstår på at kød ikke smager af noget som helst hvis det ikke ledsages af grønt....(og så er det billigt)

:)

rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd

billig mad
Forfatter: 
Dato:  25-08-2010 17:00

Jeg har netop holdt indflytterfest for 20 personer for 1000 kr inkl. drikkevarer. Vi fik buffet med salat, flødestuvede kartofler og grillet kalkunbryst fyldt med det der ost, man bruger i tomatsalat (kan ikke lige huske, hvad det hedder) og bacon omkring. Det var i hvert fald nemt - og billigt.

Karina

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  25-08-2010 18:40

Jeg ville lave kogt hamburgerryg eller en skinke og så med flødekartofler til. Og hvis man synes kan man servere lidt salat og flutes til, men det kan også sagtens undværes.

Mvh.

Christine

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider