Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

EPONA TV abonent?
Forfatter: 
Dato:  25-08-2010 12:03

Hvor mange er egentlig abonenter af Epona og hvad synes i om det?

Har hørt en del både positiv og negativ omtale, og er derfor lidt i vildrede omkring om et abonoment er noget for mig.

Så fortæl gerne om jeres tanker omkring Epona og gør mig lidt klogere på det.

Mvh

Elisabeth

Med den "japanske" hest

OG

lånehesten Charlie

Cacharel, mit hjertebarn, elsket og aldrig glemt, R.I.P

"Kun med hjertet kan man rigtigt se, det væsentlige er usynligt for øjet"

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  25-08-2010 12:19

Jeg synes der er langt mellem nyhederne, så man kan godt springe hver anden måned over, uden at miste noget.

Jeg har været medlem, men gider ikke mere.

Så er der sommer igen

www.trendsales.dk/ main.asp?site=sort_gal...h=;u=36641

Motordrevet pælebor sælges, se profilen.

0
0
Svar på denne tråd

dddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  25-08-2010 13:05

Jeg er os medlem, jeg nyder at se de træningsmæssige klip fra fx Anders og diverse fra Gert, McLean osv. Og ville ønske der ville komme nogle flere af dé spændende klip mht til ridning.

Det mht til hvordan man fjernet en mus fx eller hvordan dyrlægens egentlig rasper hestens tænder osv - det interesserer mig slet ikke og dem springer jeg altid over. Det samme med klikkertræningerne, hvordan lærer hesten at stå stille osv. Fordi det ved jeg i forvejen så det keder mig at sidde og se.

- Så jeg synes os der langt mellem de "gode klip" desværre :S

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Epona - ja tak!
Forfatter: 
Dato:  25-08-2010 17:55

Jeg er abonnerer på Epona og har gjort det i knap to år nu.

Jeg er super glad for det, men nogle gange savner jeg også tidere indslag indenfor de emner som jeg interesserer mig for.

Men jeg ærgrer mig ALDRIG over at støtte deres foretagende, selvom jeg engang imellem synes at jeg kunne bruge noget mere derinde. Jeg ser det som at støtte en god sag, og herregud, det ubetydelige beløb det koster, kan jeg godt undvære hver måned.

Prisen svarer jo til et hestemagasin, men her får man bare adgang til ALT hvad der ligger på sitet.

Jeg synes at videoerne er en god måde at lære på, fordi man ser tingene udført i praksis og man får en masse billeder på.

0
0
Svar på denne tråd

Medlem
Forfatter: 
Dato:  25-08-2010 18:41

Jeg blev medlem sidste måned, og brugte en intensiv weekend på at se det der interessere mig.

Overvejer lidt at melde mig ud igen, for der har ikke været noget nyt under solen siden. Gidder ikke engang at logge på mere.

Hilsen Nana

0
0
Svar på denne tråd

jeg er abonnent
Forfatter: 
Dato:  25-08-2010 18:49

Jeg har også været medlem siden de startede og jeg ville ikke undvære det. Udover træningsvideoer er jeg rigtig glad for mange af de andre ting de viser - meget af det anede jeg ikke at jeg havde brug for at vide, men jeg er glad for jeg har fået den viden og jeg har brug for den :-)

F.eks. gik jeg og rydde op i min stald i søndags - og tænke gad vide om mit staldapotek er godt nok - og vupti så var der en vided om hvad staldapotek skal indeholde på epona - jeg har dog ikke set den endnu, har lige været optaget af andre ting.

Jeg går tit tilabge og ser flere videoer mange gange, eller ser en jeg da den kom ikke trode jeg synes var interessant - og så popper der et eller andet op og jeg kan gå tilbage og se den.

Jeg er en rigtig glad og tilfreds epona-bruger

hilsen søs

0
0
Svar på denne tråd

Epona....
Forfatter: 
Dato:  25-08-2010 20:47

Jeg er også medlem og har været det i....tjah...nok et par år nu, tror jeg.

Jeg læser ikke dagligt eller meget tit på deres side, men jeg tager i ny og næ en god times tid, hvor jeg læser om de ting, som fanger min interesse.

Jeg synes, at deres artikler m.v. er et meget interessante, informative, saglige og velfunderede.

Så jeg fortsætter helt bestemt med at være medlem.

Hilsen Linda.

Hellere tænde et lille lys end rase over mørket.
0
0
Svar på denne tråd

kjhoæiokp
Forfatter: 
Dato:  25-08-2010 22:35

Jeg er enig men Pjevs 1 - der er for langt mellem nyhederne. Jeg har også været medlem og jeg synes det er rigeligt at tage en mdr i ny og næ hvor man lige abonere på det. Men fuldtids abonenet er lidt spild synes jeg.

Udover det er det en rigtig god og lærig side hvor man sagtens kan få brugt nogle timer konstuktivt selv om det er på internettet

Thea Løvgreen.

Bevar de 13 racer med ansvar!

Ingen Kvælerhalsbånd- hunde er levende væsner.

R.I.P Freja.

Vi ses igen, når jeg finder dig på de evige græsmarker.

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  26-08-2010 00:09

Jeg er medlem, men har kun aboneret 2 enkelte måneder. Syntes ikke der er nok opdateringer til jeg vil abonerer på det længere. Personligt syntes jeg der er for lidt "moderne" dressur/reportager på deres side. Tror jeg har set 1 indslag med moderne dressur derpå (med den unge pige hvor hendes forældre har et ridecenter).. Ville gerne have en heste site som have udsendelser lidt ala det program DR sendte lørdag aften til hingstekåring i herning- Det var (y)

Loonietoons

...

Smallwhitepony.blogspot.com

-En Blog om heste og det meste

"Brutality begins where knowledge ends.

Ignorance and compulsion appear simultaneously."

~ Charles de Kunffy

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider