Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

den lovpligtige hesteforsikring
Forfatter: 
Dato:  24-08-2010 11:26

Hej,

Rigtig meget forsinket er jeg ved at tage mig sammen til at få gjort noget ved at det nu er lovpligtigt at få ansvarsforsikret sin hest... Siden han står i københavnsområdet med dertil hørende trafik og menneske mylder er det jo nok på høje tid...

Hyppen er ingen penge værd, og har slidgigt, så kan næppe sygdomsforsikres... derfor ville jeg bare høre om nogen har erfaringer med og anbefalinger af forsikringsselskaber til dette.

tak og venlig hilsen

Maluna

0
0
Svar på denne tråd

hm... min er under
Forfatter: 
Dato:  24-08-2010 11:38

indbo forsikringen? Har ejet ham i 2 år nu og ringede dengang til min Forsikring og de sagte at han er med under indbo forsikringen.

Skulle bare meddele dem at jeg havde hest.

----------------KATJA-----------------

Alles Glück der Erde, liegt auf dem Rücken der Pferde!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-08-2010 11:39

Hej,ansvars forsikringen skal dækkes igennem din indbos forsikring, det er havd jeg har fået at vide,og jeg har næsten lige tegnet forsikring hos tryg på min nye hest.

0
0
Svar på denne tråd

Jep indbo
Forfatter: 
Dato:  24-08-2010 11:55

Giver de andre ret. Han skal ikke have "sin egen" forsikring. Den forsikring du snakker om som dækker hvis han gør skade på andre ting, dyr, mennesker er han dækket ind under via din indbo forsikring. Ring evt. til din egen forsikring og få det bekræftiget.

Skal så lige siges at forsikringen kun dækker de ting han gør skade på, ikke ham selv.

SILLE FOREVER !!

0
0
Svar på denne tråd

forsikring
Forfatter: 
Dato:  24-08-2010 13:13

Jeg kunne også godt bruge nogle gode råd til et billigt, men godt forsikringsselskab til at oprette min ansvarsforsikring i. Jeg har ikke selv min egen indbosforsikring :-)

Jeg skal ikke bruge dyrlægeforsikring, da jeg hellere selv spare op til nødstilfælde end at give pengene væk! 1000 kr. pr. måned på en konto kun til nødstilfælde for hesten, og hvis jeg en dag vælger at sælge ham (gud forbyde det), så har jeg en god opsparing til andre ting :-)

A/G's Mataro OX

-Hingstevenlig opstaldning med ridebane søges nord for København. Max. 2500 kr. pr. boks. Jeg hjælper gerne med staldarbejde mod nedsat boksleje :)

0
0
Svar på denne tråd

forsikring
Forfatter: 
Dato:  24-08-2010 13:35

Mine er også bare ansvarsforsikret via min indbosforsikring i Codan.

Det er uanset hvor mange det er, bare jeg ikke har et stutteri. :D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider