Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Tisseri indenfor
Forfatter: 
Dato:  20-08-2010 21:09

Min datter har en golden retirever hvalp på snart 6 måneder.

Hun er bare den dejligste hvalp og rigtig nem at have med at gøre.

Desværre kan hun ikke rigtig finde ud af at tisseri skal foregå udenfor.

Hvis hun er hjemme eller hos os og døren står åben går hun godt nok ud, men hvis døren er lukket så tisser hun bare på gulvet - uden at vi på nogen måde har set tegn på at hun vil ud.

Ofte tisser hun også når hun skal være alene hjemme (ca. 5 timer). Hun tisser også af og til på gulvet om natten.

Da hun var mindre var det tit på gulvet foran terassedøren, men nu er det på gulvtæppet i stuen.

Jeg kan ikke mindes, at vi har haft sådanne problemer med vores hunde og kan heller ikke huske hvordan vi gjorde da vores var hvalp (hun er 9 nu).

Jeg vil lige tilføje, at hun drikker RIGTIG MEGET vand. Jeg vil tro at vi fylder vandskålen 3-4 gange hvis hun er her i et par timer og ellers fyldes den kun 1 gang dagligt.

Gode råd og forslag er meget velkomne

0
0
Svar på denne tråd

mener..
Forfatter: 
Dato:  20-08-2010 21:38

Hvis en hund på så kort tid drikker så meget ville jeg tage til dyrlæge med den.

Det lyder ikke sundt.

-----MARIA-----

:-) :-) smil det smitter :-) :-)

0
0
Svar på denne tråd

Er den renlighedstrænet
Forfatter: 
Dato:  20-08-2010 22:47

Og kommer ud- når den har spist, drukket, leget og sovet- og lidt indimellem?

Hvis ikke- så må I i gang- igen.

Får den ros, når de gør det ude?

Siger den til- ved nummer 2?

Har I selv hund, siden I har vandskål fremme, hvis den leger meget, bæller den nok- og er måske for træt til at sige til?

Med væmlig hilsen
xtiny

"Den, der kun venter på, hvad fremtiden vil bringe- har ingen"

0
0
Svar på denne tråd

tisseri
Forfatter: 
Dato:  21-08-2010 09:12

Maria:

jeg har tænkt på, om der skulle være noget galt, men nu er det altså ikke noget særlig stor vandskål vi har, men vil da råde hende til at spørge, næste gang de skal til dyrlægen (snart).

xtiny:

De har været meget obs på at få hende ud efter alle de typiske situationer. Og ja hun får meget ros :)

Hun siger til om morgenen, når hun vil ud - ellers ikke.

Og ja, vi har selv hund og de leger meget, så måske er det derfor hun drikker specielt meget og glemmer at mærke at hun skal ud.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider