Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

kat med dårlig mave
Forfatter: 
Dato:  19-08-2010 08:02

Min kat har virkelig dårlig mave. Tynd mave.....

Han er passet med ormekur og loppekur, men jeg er ikke så erfaren katteejer så ville høre jer ad.

Hvad kan der være galt og hvad skal jeg gøre.

Han har ført haft dårlig mave og da tog jeg til dyrlæge.

Men kom hjem med noget naturmedicin som han ikke ville æde, og et par dage efter gik den dårlige mave i sig selv, men denne gang er det værre.

SILLE FOREVER !!

0
0
Svar på denne tråd

splatmave
Forfatter: 
Dato:  19-08-2010 09:15

Dyrlægen skal have en prøve og undersøge den.

Ellers er det at skyde i blinde.

sammenklappeligt babybadekar købes. Skal være billigt og befinde sig i Nordsjælland.

mvh PiaR
quantum in me fuit

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-08-2010 09:55

Nogle katte har meget sarte maver - og er den først gået i udu, er det svært at rette op på. Jeg tænker missen skal have noget skånsomt diætmad - og her burde dyrlægen kunne komme med gode råd til hvad - jeg ville nok give kogt kylling med noget af væden til - og så langsomt vende tilbage til normal kost, når maven er i ro.

Man kan også få en pasta - ZooLac - hos dyrlægen, der stabiliserer fordøjelsen og afbalancering af bakteriefloraen i mave-tarmkanalen hos dyr.

MEN - da det er et tilbagevendende problem, skal du vende den med dyrlægen, da det kan være nødvendigt at tage prøver, som ovenfor skrevet.

Sys

Living is - knowing which bridges to cross - and which to burn !!

0
0
Svar på denne tråd

Hej igen
Forfatter: 
Dato:  19-08-2010 10:09

Det er egentligt ikke som sådan et tilbagevendende problem, tror bare ikke det er blevet slået helt ned første gang, da jeg ikke kunne få ham til at spise meget af det naturmedicin jeg fik af dyrlægen.

Men jeg prøver at ringe til dyrlægen og hører hvad jeg skal gøre.

Var bare meget skuffet over at jeg sidst fik en regning på 900 kr for noget natur medicin som jeg slet ikke kunne få i halsen på katten.

SILLE FOREVER !!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-08-2010 10:15

Du kunne jo også prøve en anden dyrlæge .....

Held og lykke med missen!!

Sys

Living is - knowing which bridges to cross - and which to burn !!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-08-2010 10:19

Prøv om den vil spise A38, dog ikke køleskabskoldt..... Det kunne måske rette op på ubalancen i tarmfloraen.

MVH.

Betina

Smuk brun kåret hingst på 100 cm. + Kåret shetlandshingst på 82 cm sælges. Begge med hestepas/fuld stamtavle

Flere salgsponyer på min hjemmeside

www.stutteri-lyngholm.dk ...

0
0
Svar på denne tråd

mere splat
Forfatter: 
Dato:  19-08-2010 10:52

Det er bare ikke godt nok at symptombehandle.

Årsagen skal findes og fjernes, ellers hjælper det ikke noget.

Hvis fx katten har giardia, så er det ikke nok at forsøge sig frem med diverse husmoderråd.

sammenklappeligt babybadekar købes. Skal være billigt og befinde sig i Nordsjælland.

mvh PiaR
quantum in me fuit

0
0
Svar på denne tråd

Sart mave
Forfatter: 
Dato:  19-08-2010 13:05

jeg har selv en kat med sart mave - en perser-kat, kan i se det for jer? Det er ganske ulækkert skal jeg lige hilse

anyway, han fungere på kattemad fra hills sensitive stomach. Med mindre han (som han lige har gjort) smutter ud på badeværelset når jeg har været i bad, og slikker på gulvet - SPLAT.....

Min pointe er, at med særlig mad til sarte maver, så kan det (forhåbentligt) rettes op, det er min erfaring.

Pøj Pøj...

Venter føl til april 2011

(DK's kommende pony-stjerne)

0
0
Svar på denne tråd

Diarre......
Forfatter: 
Dato:  19-08-2010 17:48

Hvornår havde han diarre sidst?

Er det rigtigt svært at få has på, så ville en antibiotika-kur nok ikke være af vejen.

Ellers forsøg med kogt ris, kogt kylling eller kogt fisk. Havregrød skulle også have en stoppende effekt.

Man kan også få noget der hedder Pro-kolin. Det virker på nogenlunde samme måde som Zoolac, men virker mere stoppende.

Anne-Marie

Forhandler af Mühldorfer hestefoder
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider