Heeej 
Jeg er utrolig meget i tvivl om, hvad jeg skal lave efter 3.G.
Jeg har en masse drømme!
Jeg vil gerne ud & opleve noget efter gym. Jeg er 100% sikker på, at jeg skal have et fri år, når jeg bliver færdig, men hvad jeg skal lave i det år ved jeg endnu ikke helt. Jeg har hele mit liv sagt, at jeg vil til Frankrig, hvilket jeg virkelig brænder for. Jeg har lidt overvejet au pair, men så skal jeg være væk 10-12 måneder. Det har jeg som så'n ikke noget problemer med, men jeg synes alligevel det er laaang tid uden venner, hest & familie :/ Men er stadig åben for det, fordi jeg tror det kunne være rigtig fedt. Jeg havde også tænkt lidt på at læse fransk i Nice eller Paris, men det er jeg blevet lidt mere usikker på.
Jeg har også overvejet at arbejde et halvt års tid, så jeg kan tage på Inter Rail. Det som bare kunne være fedt ved au pair er, at jeg ville blive super god til fransk og ville evt. kunne bruge det bagefter. Jeg har lidt en tanke om at søge ind som lærer og der kunne det være fedt at læse fransk, fordi det er, hvad jeg brænder for! 
Jeg ville også gerne flytte til Frankrig & arbejde der, men det kræver bare, at man er GOD til fransk. (Det skal lige siges at jeg er stor fan af Frankrig. Næsten alt, hvad jeg ejer er fransk. Min computer & mobil er på fransk osv. Jeg har rejst meget i Frankrig og har det på høj-niveau, så kan godt sproget. Men tænker stadig "Er det nok?!" )
Har I nogle gode råd & idéer? Hvad gjorde I efter STX, HF osv. ?