Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Nogle der har forstand på computere?
Forfatter: 
Dato:  07-08-2010 13:58

Er der nogen der ved om man kan skifte de usb stik der sidder i computeren, for begge mine i min bærbare er gået i stykker og jeg aner ikke hvordan det er sket...

0
0
Svar på denne tråd

USB-stik
Forfatter: 
Dato:  07-08-2010 20:08

det vil man normalt kunne.

Hvordan mener du de er gået i stykker, for du kan måske have fået dem de-aktiveret?

Michael Moesby-

nu uden billeder i sin præsentation, efter HN, i deres nye regler vil have man giver HN fuld brugsret så de kvit og frit kan anvende brugernes billeder som de vil...

蛋糕
(Kage)
0
0
Svar på denne tråd

I stykker
Forfatter: 
Dato:  08-08-2010 06:10

Nej de er i stykker, den der plade er gået af i den ene og den anden registrerer ikke man putter et stik i den.

0
0
Svar på denne tråd

I det stik....
Forfatter: 
Dato:  08-08-2010 08:01

...hvor den ikke registrerer at man putter noget i den, det kan sagtens være en indstilling, og at der ikke som sådan er noget galt med stikket.

Har du prøvet at af- og geninstallere det?

(jeg har dog en bærbar computer, hvor den kører ustabilt på alle mine usb-sticks - og jeg aner ikke, hvad jeg skal gøre ved det. Især irriterende når man kører med USB-bredbånd.)

0
0
Svar på denne tråd

I stykker
Forfatter: 
Dato:  08-08-2010 12:58

Spirillen: Hvordan gør man det?

0
0
Svar på denne tråd

usb stik
Forfatter: 
Dato:  09-08-2010 10:23

hvis stikket er fysisk beskadiget, kan det lade sig gøre at lode et nyt i men det kræver en kvalificeret hånd og kan ikke anbefales med mindre man har styr på hvad man gør.

med hensyn til det andet stik. hmm hvis du har en usb dims der lyser op eller på anden måde tydeligt indikere om der er strøm på så prøv den, hvis den ikke lyser er der ikke strøm på usb`en.

det kan enten skyldes at chipen der styre usb stikket er i stykker, prøv hvis det er muligt med en usb fordeler m. ekster strøm for at se om det afhjælper problemet.

eller softwaren har slået det fra. alt efter hvilket styresystem du bruger er framgangs måden forskælig. men hvis det er windows vista burede man kunne se det hvad at gå ned på

start - instilinger - kontrolpanel - system og hvedligeholdelse - system - enhedshåndtering

der skulle gerne være en menu omkring i bunden der hedder usb

kig efter om der er nogen fejlmelding hved den prøv eventuelt at have vinduet åbent mens du setter en usb dims i (evt. usb stik) så skulle der gerne ske en ændring.

håber ikke det blev alt for tækninsk og langt. hvis problemet stædig er der, så skriv skriv gerne igen. gerne med en beskrivelse af hvlike ting du har prøvet, så kan jeg måske hjælpe dig vidre derfra. og meget gerne hviket styresystem du bruger (windows xp\vista eller lig.)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider