Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Køber bannet - what to do?
Forfatter: 
Dato:  06-08-2010 22:56

Jeg står i den uheldige situation, at jeg i går blev kontaktet af en bruger herinde fra, som gerne ville købe en vare jeg har til salg. Hun har i dag overført penge, som jeg formodentligt modtager i morgen, og aftalen er, at jeg vil sende varen der.

Da jeg så for lidt siden ville skrive en besked til hende for at få adressen, popper en besked op om, at jeg ikke kan sende beskeder til brugeren, da denne er bannet!!

På hendes profil står ingen oplysninger - jeg kender KUN hendes fornavn, hvilket er et ganske almindeligt et af slagsen, så jeg har ingen mulighed for at finde hendes adresse, og derfor ingen mulighed for at sende den vare, som hun har betalt for (og som hun desuden meget gerne ville modtage hurtigt)...

What to do???

Mvh Antonia

Tidligere med dressurponyen Bjerregårds Eros

Nu med Skippergårdens Delight Aurora

Allround 5 års Connemara hoppe til salg.

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/268703

0
0
Svar på denne tråd

prøv at
Forfatter: 
Dato:  06-08-2010 23:10

skrive til administrator, og forklar situtionen,det kan man på mange sider så kan de tit hjælpe

lækkert sortbrun oldenborg hingsteplag på 16 mdr efter freigraff af hvarre, sælges, dejlig oldenborg hoppe udlånes for omkring 1 år måske mere kig .præsentation ...

0
0
Svar på denne tråd

Ellers
Forfatter: 
Dato:  06-08-2010 23:34

burde hendes oplysninger stå i den lille følgenote der kommer med overførslen og ellers kan banken nok hjælpe med hendes kontaktoplysninger.

0
0
Svar på denne tråd

Overfør
Forfatter: 
Dato:  07-08-2010 02:03

Overfør 1 kr. tilbage med en følge besked hvor du beder hende ringe dig op eller lign.

Hvis og når du får pengene fra hende.

Lars
Det eneste du kan være resten af livet er dig selv, så hvorfor ikke være det med det samme.??

Lawis.dk

0
0
Svar på denne tråd

Antonia Eros
Forfatter: 
Dato:  07-08-2010 08:27

Prøv at kontakte supporten - det er muligt, der er hjælp at hente.

Du kontakter supporten via 'Kontakt heste-nettet' nederst i venstre hjørne i det grå felt nederst på alle siderne. Vælg 'ny sag', og vælg, hvad det drjer sig om. Forklar din sag, og hvilken bruger det drejer sig om.

Mvh

Salvia

Ryttersnak Support

0
0
Svar på denne tråd

Bankoplysninger
Forfatter: 
Dato:  07-08-2010 10:14

Når pengene går ind på mandag står der helt sikkert også, hvem der har overført pengene. Hvis navnet passer er det jo bare at sende til den adresse. Hvis du er i tvivl kan du nok slå adressen op på krak og kontakte dem.

Mvh

Mette

Sommergræs i Kolding tilbydes

Se mere her

0
0
Svar på denne tråd

safadgsdsh
Forfatter: 
Dato:  07-08-2010 10:26

Tak for hjælpen! :-)

Mvh Antonia

0
0
Svar på denne tråd

234567890
Forfatter: 
Dato:  07-08-2010 22:48

Når jeg modtager penge plejer der at stå adresse eller ligene.. Ellers er det jo at overføre penge tilbage med en besked om den adresse.. Eller kan HN måske hjælpe..

Hilsen Annette

(Mor til banditten Noah og ejer af den franske bulldog fluffy)

0
0
Svar på denne tråd

etyrdtu5rdi
Forfatter: 
Dato:  08-08-2010 11:14

Jeg var så heldig at blive kontaktet af en anden bruger herinde fra, som netop har gennemført en handel med samme bruger - så hun kunne give mig adressen :-) Tak for jeres svar.

Mvh Antonia

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider