Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Græs til indekatte?
Forfatter: 
Dato:  05-08-2010 19:52

Hvor tit giver I jeres indekatte græs? Og hvorfor?

0
0
Svar på denne tråd

Altid.
Forfatter: 
Dato:  05-08-2010 19:54

De har altid stuebambus stående i deres salatbar.

De æælsker stuebambus. Det hjælper dem med at få hårbollerne op.

sammenklappeligt babybadekar købes. Skal være billigt og befinde sig i Nordsjælland.

mvh PiaR
quantum in me fuit

0
0
Svar på denne tråd

Kattegræs
Forfatter: 
Dato:  05-08-2010 23:33

Salatbar...?

Mine katte elsker salat (og blomster, argh!) men den ene brækker sig med garanti efter at have gnasket i noget sådant.

Rollkur/LDR: It's trying to mimic the finished result by adding its appearance, not by developing the prerequisites.

- Theresa Sandin

0
0
Svar på denne tråd

Kattegræs
Forfatter: 
Dato:  07-08-2010 00:07

Indekatte skal have adgang til græs for at kunne kaste deres hårbollerne op, det kan faktisk være farligt for katten hvis de ikke kan få det op, har hørt om en kat der måtte opereres p.g.a. det.

Mine 2 katte har altid adgang til græs, jeg laver det selv med enten havre eller byg, så snart jeg har sat en frem til dem sætter jeg en ny i et minidrivhus fra Ikea.

0
0
Svar på denne tråd

Folinsyre
Forfatter: 
Dato:  09-08-2010 00:45

Stuebambus og "kattegræs" (som f.eks. bare er havre) indeholder folinsyre, hvilket er vigtigt for katte.

Jeg har ikke altid men ofte stuebambus med hjem til dem - og så har de græsset i haven, samt en lidt speciel udgave af kattegræs, der er plantet i haven :)

Curiosity killed the cat, and satisfaction brought it back...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider