Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Sushi - Slagelse
Forfatter: 
Dato:  05-08-2010 16:37

Hej Slagelse-folk

Jeg har ikke den store lyst til at lave mad i aften, men har derimod super meget lyst til sushi.

Kan huske at vi tidligere havde en tråd herinde vedr. sushi eller mangel på samme i Slagelse. Nu skulle der jo i mellemtiden være åbnet i hvert fald en og jeg har hørt der er en mere på vej i Rosengade. Eller er den åbnet?

I hvert fald ville jeg høre om der er nogen herinde, der har prøvet dem og kan anbefale dem? Eller er der måske et sushisted i Slagelse der er gået min næse forbi?

Den der i hvert er åbnet ligger på Fisketorvet i Siang Jiangs gamle lokaler. Derudover har jeg hørt at der skulle åbne/er åbnet en lucky sushi i Rosengade.

Kom på banen slagelse-sushi-entusiaster. Hvad er jeres erfaringer?

0
0
Svar på denne tråd

Sushi...
Forfatter: 
Dato:  05-08-2010 18:13

Den i Rosengade er endnu ikke åbnet, jeg bor nemlig lige overfor ^^ Men det skrider stærkt fremad, tvivler på der går længe inden der langer ud over disken.

Jeg ved, at der er en sushirestaurent der, hvor den gamle Siang Jiang lå? Kan aldrig huske hvad vejnavnet er :-)

0
0
Svar på denne tråd

Der hvor....
Forfatter: 
Dato:  05-08-2010 19:15

den gamle sjing sjang lå hedder fisketorvet. Men jeg ved dog ikke om det er åbnet, men det lyder til det ifølge Kia :-)

Hilsen Helle.

Dejligt hus i Slagelse sælges.

Har du for meget frugt i din have??? Jeg kommer gerne og plukker det du ikke skal bruge. Skriv PB.

LP- plader sælges.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-08-2010 19:57

Den der ligger i Siang Jiang gamle lokaler hedder vist nok Juci Sushi, og er åbnet. :) Den skulle, ifølge min sushi-spisende veninde, være ganske udemærket :)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-08-2010 13:54

Tak for svar :-)

Endte med at tage op i Joci Sushi. Den der ligger på Fisketorvet i Siang Jiangs gamle lokaler. Det var ganske udemærket sushi, men ikke nogen verdenssensation. Hvis jeg har mulighed for det, vil jeg nok stadig fremover køre turen til Ringsted og Oishii og købe min sushi.

Men glæder mig nu til at den i Rosengade åbner :-) Så må jeg jo også op og prøve den...

0
0
Svar på denne tråd

Nu spiser jeg ikke...
Forfatter: 
Dato:  06-08-2010 13:57

sushi, men hvor er det dejligt at du melder tilbage :-)

Hilsen Helle.

Dejligt hus i Slagelse sælges.

Har du for meget frugt i din have??? Jeg kommer gerne og plukker det du ikke skal bruge. Skriv PB.

LP- plader sælges.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider