Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

"Drenge" sport ..
Forfatter: 
Dato:  31-07-2010 17:21

Hej HN'er ...

Jeg er lidt nysgerrig.. Jeg kan rigtig godt li at se "drenge" sport, som mange kalder det.

Hvor mange heste mennesker har andet i hovedet end heste ?

Jeg kan f.eks. godt li at se:

Boksning

Speedway

Formel 1

DTC

Le Mans

Tour de France

og så selfølgelig,

Håndbold og fodbold

ect.

Hvad med jer ? hvilke "drenge" sport følger i med i ? :D

Cindy Faber

- Med fantastiske heste !<3

General Junior: 01.04.93 - 13.07.06

R.I.P You are always on my mind.

Pupsik: 03.05.99 -

( Ifolet med BH Romantic)

Gucci: 01.01.00-

0
0
Svar på denne tråd

Sport er godt
Forfatter: 
Dato:  31-07-2010 17:30

Jeg elsker generelt at se sport :)

Og jeg er især dybt fascineret af ekstremsport, kan stene helt vildt over snowboarders, der laver vilde ting, surfere og folk der frygtløst kaster sig ud fra bjerge osv på ski, paraglider og andre skøre ting. Boardriding i alle former er yum yum.

Måske fordi jeg selv er en mega kylling ;)

Gad sygt godt lære at kitesurfe (det ser bare så fedt ud!) og har halvvejs fået kæresten med på den, men lige nu bruger vi meget krudt på løbetræning, og så har jeg hestene osse, så vi slapper lige lidt af ;)

0
0
Svar på denne tråd

kan godt lide
Forfatter: 
Dato:  31-07-2010 20:47

Nu er jeg ikke typen der kan side ret længe og se ridning, også selv om det eks. er spring som jeg selv gør på konkurrence plan..Alt det sjove ved det er jo at være med selv..:-)

Men af andre sports grene, ser jeg håndbold når de vigtig kampe bliver spillet.. Og så er jeg mærkeligt nok speedway fan, har aldrig set et løb live, men gad godt.. Ser det når det er i tv, og holder da også med Nicki Pedersen.. Tror måske det er noget i luften der gør jeg ser det...:-) Bor nemlig tæt på der hvor mange af de kendte speedway køre kommer fra.. eks. bor Erik Gundersen ikke langt fra mig..

Så det bliver mest speedway der bliver set hos mig..:-)

Hilsen Trine

0
0
Svar på denne tråd

Trine..
Forfatter: 
Dato:  31-07-2010 21:16

Jeg har set speedway i parken ..

Der er overdrevet fedt ! Jeg kan klart anbefale det !

Super fedt!! Var endda i fjernsynet .. ;)

Jeg holder også klart med Nicki Pedersen, han har bare haft et rigtig skod år, i år ..

Cindy Faber

- Med fantastiske heste !<3

General Junior: 01.04.93 - 13.07.06

R.I.P You are always on my mind.

Pupsik: 03.05.99 -

( Ifolet med BH Romantic)

Gucci: 01.01.00-

0
0
Svar på denne tråd

extrem....
Forfatter: 
Dato:  31-07-2010 21:24

Fodbold ser jeg hvis det er store/vigtige kampe (mesterskaber..)

Cykelsport finder jeg uendelig kedeligt og jeg HADER lyden af håndbold kampe (al larmen, piften, dårlig musik ect ect.)

Tilgengæld elsker jeg extremsport såsom paragliding, snowboarding, surfing/kitesurfing, skateboarding, ect ect, som Tina også beskriver :)

Tina- Jeg kitesurfer, det er så skønt.. bare sig til hvis du endag kommer forbi odense og vil prøve.. ;)

Det er dog en dyr sport.. Når jeg engang for børn tror jeg jeg satser på de bliver tennis spillere :D en ketcher er trodsalt noget billigere end en hest el kiteudstyr

Mvh.

L Nielsen.

For where your treasure is, your heart will be also.

0
0
Svar på denne tråd

æblegrød
Forfatter: 
Dato:  31-07-2010 21:40

Tja ishockey og fodbold.. aller helst live selvfølgelig :) Har været et par gange i Berlin og se ishockey og fodbold. *De har lidt større stadionerne og flere tilskuere end vi har i Danmark ;D

Ulrike - Goofy - Cille Pittbull

Everything you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it, because nobody else will

0
0
Svar på denne tråd

sportsgrene
Forfatter: 
Dato:  31-07-2010 22:06

Tja boksning ser jeg også, men af den simple grund, at jeg kender rigtig mange af de danske boksere. Men det er efterhånden mere pligt end noget andet, for jeg gider ikke følge så meget med mere, efter jeg ikke selv er aktiv længere.

Men ellers er det en fryd at se ekstremsport. Jeg dyrker selv bjergbestigning og klatring, og det er fedt at se. Det er så ikke meget på tv, idet der aldrig sendes noget fra klatresporten. Men så er der tilgengæld en masse fede film på youtube, OG desuden er både mænd og kvinder meget flotte at se på. Mændende i klubben er virkelig lækre, og når det er varmt, klatrer de uden trøjer i klubben

god aften Betina

Stengårdens DSP'er - søde, velredne ponyer til glade børn.

www.stald-stengaarden.dk

www.123hjemmeside.dk/friluftsliv

0
0
Svar på denne tråd

Pulling....
Forfatter: 
Dato:  01-08-2010 15:58

Traktor Pulling....

Det er bare for fedt......

God smed søges i Esbjergområdet, der tager en kraftig hest til normalpris.

0
0
Svar på denne tråd

Is og traktorer
Forfatter: 
Dato:  01-08-2010 23:55

Ja traktor pulling er awesome,

Ishockey er også fedt ..

men jeg ved ik om jeg vil kalde det drenge sport. Generelt gider jeg ikke se sport på tv, heller ikke heste sport, men se det Live altså ishockey og traktor pulling ... AWESOME ...

Avl af Welsh Sec B - F og DSP

Stutteri Friis

0
0
Svar på denne tråd

Jannie (Victor)
Forfatter: 
Dato:  02-08-2010 16:07

Ej hvor er jeg glad for at se at der er en anden der er vild med noget sejt Traktor Træk:-)

Min chef og kollegaer så faktisk ret sjove ud i hovederne, da jeg bad om en fridag for at komme til Traktor Pulling på Korskroen.

De ved jo ikke hvad de går glip af.

God smed søges i Esbjergområdet, der tager en kraftig hest til normalpris.

0
0
Svar på denne tråd

MC det er fedt !
Forfatter: 
Dato:  03-08-2010 10:52

Gider ikke se sport i tv af nogen art, men elsker at give den gas på min mc : )

0
0
Svar på denne tråd

lålålålålå
Forfatter: 
Dato:  03-08-2010 13:15

Speedway, speedway og - ja, SPEEDWAY!

Jeg har tabt mit hjerte til den sport. Var i Vojens både torsdag, lørdag og søndag for at se SWC. Det var helt fantastisk. Jeg elsker stemningen i Vojens. Det er så meget federe end at være i Parken

Jeg glæder mig allerede som et lille barn til DM 2. finale på fredag

Determination to achieve, give you the ability to do it

Supra Societatem Nemo

Forza Brøndby

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider