Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 pro ana tattoo
Forfatter: 
Dato:  31-07-2010 17:14

hej alle sammen, ved ikke om jeg kan få den store hjælp herinde, men da et forsøg værd


sagen er den, at jeg gerne vil have mig en tattoo, der er et symbol på man har overlevet/overkommet anoreksi:)

problemet er bare, jeg ikke rigtig kan finde nogle symboler på dette???

så en i LA ink, som fik et rigtig flot design netop med dette, men det kan jeg heller ikke finde???


Så kære ænder, er der nogle med kendskab til dette, eller bare er bedre til google end mig??

tak på forhånd.


LÆKKERT STORT BUR TILSALG

VELEGENET TIL ROTTER, ØRKENROTTER OG CHINCHILLA

0
0
Svar på denne tråd
 
 Her måske..
Forfatter: 
Dato:  31-07-2010 18:26



Livet er vidunderligt set gennem sprækken mellem dynen og madrassen

0
0
Svar på denne tråd
 
 PRO ana???
Forfatter: 
Dato:  01-08-2010 00:41

Korriger mig, hvis jeg tager fejl, men er det ikke anti-ana, du vil have? Jeg mener, du går vel ikke ind for sygdommen???


Så bliver det måske også lettere at søge på google? :-D


Sov sødt Montreux 1992-2009


Nu med Union Fighter af Farmer


Hvem siger, det hele skal være så kedeligt???



0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm.............
Forfatter: 
Dato:  01-08-2010 00:56

hva med at finde en god tattovør med mange år på bagen som er god til at tegne i fri hånd i stedet for at få en tatto som måske 1000 andre mennesker har?





0
0
Svar på denne tråd
 
 pro ana tattoo
Forfatter: 
Dato:  01-08-2010 11:10

nej, vil ikke have noget der støtter det- men nu hedder det nu engang pro ana- og det symbol jeg vil have, er noget der viser man har overlevet det, hvis du forstår:)



og tusind tak Carina, du er tydeligvis bedre end mig;)


og jo, var også min første tanke, at lade tatovøren finde noget, men vil gerne researche lidt selv først- og tvivler lidt på at en tatovør ved meget om anoreksi;)


og er egentlig ligeglad med, om andre har den eller ej- det er jo trods alt et symbol på man har overlevet noget slemt, og været stærk, så i min mening er det noget jeg gerne vil "dele" med andre.


LÆKKERT STORT BUR TILSALG

VELEGENET TIL ROTTER, ØRKENROTTER OG CHINCHILLA

0
0
Svar på denne tråd
 
 pro ana...
Forfatter: 
Dato:  02-08-2010 03:50

Pro ana er et begreb der omhandler folk der støtter anoreksi.. Pro ana hjemmesider består som regel af anoretikere der "hjælper" hinanden til at fortsætte deres sindssyge kur, har tips til hvordan man skjuler det for omverdenen, hvordan man kan klare sig på mindst muligt, osv.


Så pro ana er bestemt ikke det du vil udtrykke :)


Fra wikipedia:


Pro-ana refers to the promotion of anorexia nervosa as a lifestyle choice rather than an eating disorder. It is often referred to simply as "ana" and is sometimes affectionately personified by anorexics as a girl named Ana.[1] The lesser-used term pro-mia refers likewise to bulimia nervosa[2] and is sometimes used interchangeably with pro-ana.

Pro-ana organizations differ widely in their stances. Most claim that they exist mainly as a non-judgmental environment for anorexics; a place to turn to discuss their illness, and to support those who choose to enter recovery. Others deny anorexia nervosa is a mental illness and claim instead that it is a "lifestyle choice" that should be respected by doctors and family.[1]


Og en googlesøgning på "pro ana" vil vise skræmmende mange pro-ana sider, der bekræfter dette..


-applecheeks
"I am the terror that FLAPS in the night, I am the wrong number calling you at 3 AM.. I am DARKWING JULIE"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det burde vel hedde
Forfatter: 
Dato:  02-08-2010 03:57

post ana... Hvis du har overlevet og er kommet ud på den anden side. :-)


Men, jeg forstår ikke, hvorfor en tush skulle være ønskelig i denne sammenhæng? Hvis man har været ude i noget livstruende og kommer ud på den anden side, hvorfor så stigmatisere sig med noget, der er overstået?


(Jeg har nogen grimme ar efter selvmordsforsøg- de gør mig ikke gladere fordi, jeg trods alt overvandt min angst....)



Med væmlig hilsen
xtiny

"Den, der kun venter på, hvad fremtiden vil bringe- har ingen"





0
0
Svar på denne tråd
 
 Stigmata
Forfatter: 
Dato:  02-08-2010 08:17

Jeg forstår det nu godt.

Har selv nogle grimme ar fra dengang, jeg var cutter for over 10 år siden. De sidder bl.a. på håndryggen og er dermed ikke til at skjule.

Men som jeg ser de ar, symboliserer de, at jeg har haft rigtigt meget knald i låget. Og det har jeg ikke nu. Det er jo ar, ikke sår.

Så for mig symboliserer det, at man er kommet videre. Lidt stærkere; med lidt mere selvindsigt. Selvfølgelig er der også en lille advarsel: Om ikke at falde tilbage til gamle vaner.


Held og lykke Nathalie med at finde det helt rigtige motiv.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er rigtigt
Forfatter: 
Dato:  02-08-2010 22:03

Pro ana betyder man er for anoreksi.





Satis temporis mihi est

( Jeg har tid nok)

http://www.kallehauge.org


0
0
Svar på denne tråd
 
 Anti Ana tatoo
Forfatter: 
Dato:  03-08-2010 10:51



Satis temporis mihi est

( Jeg har tid nok)

http://www.kallehauge.org


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider