Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

"Sjov" penge gave - hvordan?
Forfatter: 
Dato:  29-07-2010 22:04

Nu er det sådan at kæresten og jeg skal til en lille hyggelig komfirmationsfest for en vi kender. Han skal "bare" have en gave på 100 kroner, da han kun ønsker sig penge. Men! Hvordan kan vi lave det sjovt? (Han er MEGET fan af millitæret, og ved alt om alt derinde)

Vi har overvejet:

- ligge glasur på en bradepande med 1 kroner i, og bage det lidt.

- putte dem i et syltetøjsglas og gaffatape rundt om glasset

- bage 100 boller og putte en 1 krone i hver

Er der andre - bedre - idéer?

Sagde xMetz

Kjoler sælges! Skriv en PB for info...

0
0
Svar på denne tråd

Pengetræ....
Forfatter: 
Dato:  29-07-2010 22:08

...., eller balloner med 1 kroner i.

Hvorfor være besværlig, når man med en lille smule anstrengelse kan være krop umulig?!

Et smil er udløst af andre smil, så husk at smile og du vil se at folk smiler tilbage.

0
0
Svar på denne tråd

frys dem ned
Forfatter: 
Dato:  29-07-2010 22:19

jeg har med succes taget en æske der skan tåle det, kommet lidt vand i bunde og frosset det, kommet lidt af pengene i og frosset det etc. Det kræver selvfølgelig man har mulighed for at holde det koldt til han skal have det, men mon ikke der forefindes fryser på stedet.

Med venstre hånd
Line og Calano

GRÅ POWER- For mere magt til skimlede heste

Wenn Fliegen fliegen hinter Fliegen, Fliegen fliegen Fliegen nach

0
0
Svar på denne tråd

dadada...
Forfatter: 
Dato:  29-07-2010 22:19

Jeg fik engang en slange/kæmpe orm i en kroner...

Jeg har den endnu, jeg kan slet ikke nænne og lave "hul" på den ;-)

Du skal have:

- tynd solid snor

- en kroner

- lille pærle, eller lign.

- en stor pærle eller lign.

Meget simpelt lavet, tag snoren put en perle på, en 1kr, perle, 1kr, perle, 1kr osv indtil du er færdig, og når du er færdig så hæfter du den store pærle på som slangens hoved, og maler et smily på den :-)

Hø sælges, minibig fra 2009 og 2010 kan leverers, se præs. og skriv pb for mere info!

0
0
Svar på denne tråd

fælder...
Forfatter: 
Dato:  29-07-2010 22:33

læg mønterne i de der musefælder der smækker i.. (brug evt 20 kr mønter... 100 musefælder bliver nok lidt dyrt ;) )

Det fik jeg engang for mange år siden.. det var sjovt.. :)

Mvh.

L Nielsen.

For where your treasure is, your heart will be also.

0
0
Svar på denne tråd

dåse ..
Forfatter: 
Dato:  30-07-2010 01:36

Jeg fik engang en dåse, hvor når man løftede låget så var der 100 enkroner tapen sammen i en lang række. Hæftet fast i låget af dåsen selvfølgelig.

0
0
Svar på denne tråd

jeg fik engang en
Forfatter: 
Dato:  30-07-2010 06:21

karremel bar, med alverdens 1 kr i, det var super sjovt, og den er nem og lave...

Husk at leve livet mens du kan, om lidt kan det være for sent.

0
0
Svar på denne tråd

Eller du kan
Forfatter: 
Dato:  30-07-2010 07:21

bruge grus/mel og så komme dem i der..

Det tager lidt tid at grave dem fri

Louise

Rider hos Jan Christensen NOA...

Super undervisning..

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa...
Forfatter: 
Dato:  30-07-2010 07:48

Jeg plejer at tage en opvaskebalje og hælde sand i. I sandet gemmer jeg alle mønterne. I en legetøjsbutik (eller biltema hvor det er meget billigere) køber jeg et lille strandsæt til børn, med en skovl og en si (som jeg synes skal i) og hvad der ellers er i sådan et strandsæt. Et par børnesolbriller pynter også i dekorationen.

Når opvaskebaljen står færdig pyntet, ligner det et lille stykke strand, og der skal selvfølgelig stikke en mønt op af sandet, så man kan se hvad ideen er.

Det hele bliver indpakket i cellofan og ser meget dekorativt ud.

Denne gave har altid vakt meget opsigt og fået mange komplimenter. Og ud over selve pengegaven kan man købe tingene til omkring 40 - 50 kr.

Hilsen Ane

0
0
Svar på denne tråd

skruetrækker
Forfatter: 
Dato:  30-07-2010 11:29

min datter fik en skruetrækker i fødselsdags gave, der gik en halv time så kom de med en træblok hvor de havde skruet penge fast med skruer. hvis ikke man havde en skrue maskine havde vi kæmpet med skruerne endnu.

det var en sjov gave synes jeg.

Jeg gav engang et penge træ. både sedler som blev foldet som sommerfugle og mønter der blev bundet fast med blomster tråd, var frugterne på træet. det var bare en almindelig gren fra et blommetræ, vi pakkede til med penge.

Livet er hvad vi gør det til.

Er det ikke bare dejligt.

0
0
Svar på denne tråd

kaktus
Forfatter: 
Dato:  04-08-2010 18:05

Jeg plejer at lave en kaktus ud af en agurk,

agurken sætter jeg i en lille potte med jord, og så sætter jeg pengene og tandstikker ind i agurken, og til sidst pynter jeg med et par flag og pakker den ind i celufan.

den er altid et hit

Ejer af den skønne oldenborg Pibeholms Jupiter <3 :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider