Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Tak for vi må bo her gave! HJÆLP
Forfatter: 
Dato:  28-07-2010 10:46

Vi skal en uge til Bornholm med min barndomsveninde og hendes kæreste. Hendes kærestes forældre bor på Bornholm!

Forældren rejser om søndagen til frankrig, vi ankommer om lørdagen, så bor vi 4 alene i deres hus mens de er på ferie.

Jeg har aldrig mødt hans forældre, og føler lidt vi skal købe dem en tusind tusind tak fordi vi fremmede mennesker må bo her i jeres hus mens i er væk.

Men hvad køber man? Først tænke jeg lidt lækker chokolade og blomster, men de rejser i 14 dage, det er der ikke så meget sjov i at købe. Hvad finder man så på?

Håber der er nogen derude med kreative ideer til gaver til folk man overhovedet ikke kender.

Mit max ligger på 500 kr. vil helst i nærheden af de 300 kr.

Prr Prr

Ise

0
0
Svar på denne tråd

Gaveforslag
Forfatter: 
Dato:  28-07-2010 10:49

Hvad med gavekortet.dk eller et gavekort fra Hjem.is (hvis den ellers kommer så langt omkring)

0
0
Svar på denne tråd

Mange tak
Forfatter: 
Dato:  28-07-2010 10:52

Det er godt forslag, synes bare at gavekort er lidt fesent at komme med, det blir bare lagt i pungen og "glemt"..

Prr Prr

Ise

0
0
Svar på denne tråd

jeg ville
Forfatter: 
Dato:  28-07-2010 10:55

fylde deres køleskab med lækkerier/delikatesser inden jeg forlader huset + sætte en stor buket friske blomster på bordet (hvis de da elelrs kommer hjem inden for få dage efter i forlader huset)

Alternativt en middag på en god restaurent på øen.Men det er jo en form for gavekort......

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Blomster...
Forfatter: 
Dato:  28-07-2010 10:56

... er altid godt - og der kan jo bare træffes aftale med en lokal blomsterhandler om at de leveres når jeres værter kommer hjem!

£isbeth & Baloo

Jumping to conclusions is not half as good an exercise as digging for facts

0
0
Svar på denne tråd

Gave..
Forfatter: 
Dato:  28-07-2010 10:57

En lækker kurv med fx vin, saftevand, honning, syltetøj, chokolade, pesto, osv.

Ting som ikke lige stammer fra Bornholm :) Fx kan honningen komme fra Jylland eller generelt delikatesser fra jeres område

- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..

Rest in Peace

0
0
Svar på denne tråd

Hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  28-07-2010 11:08

Det kunne være hyggeligt fylde hjemmet med lækkerier og blomster, de kommer desværre først hjem en uge efter vi er rejst hjem igen :(

Ellers super gode ideer!!

Hvilken vin ville være god at købe til en kurv? Drikker ikke selv vin, ved fra min veninde at de godt kan lide rødvin bla. ?

Prr Prr

Ise

0
0
Svar på denne tråd

Hvad...
Forfatter: 
Dato:  28-07-2010 13:32

... med at plante en fin krukke til deres terasse?

Jysk har tilbud på krukker lige nu og der er masser af planteskoler der kører tilbud på deres sommerblomster.

Så har de en fin lille dekoration at komme hjem til, jeg ville blive glad

Skær bunden af en 0,5 l. colaflaske, put den i krukken og hæld vand i.

Så skal den nok holde sig til de kommer hjem

Hilsen Linda og alle hestene på Ryvejlund

Se vores hjemmeside på: www.ryvejlund.dk - og følg med i bloggen

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider