Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Psykologistudiet ??? Hjælp.
Forfatter: 
Dato:  28-07-2010 10:28

Nu har jeg igennem 2 dage søgt og søgt, og jeg finder hele tiden modstridende svar.

Det drejer sig om at jeg er uddannet pædagog til januar (professionsbachelor), og jeg ønsker at uddanne mig til psykolog.

Spørgsmålet er så, kan man ''kotte'' noget af psykologuddannelsen af ved at have en bachelor ?

F.eks kan man gå direkte ind på kandidatuddannelsen (dvs. ''springe'' de første 3 år over).

På forhånd tak for svar (o:

Signe.

Lækker DV-Vallak sælges, 4 år, gudesmuk: Mørkebrun m. høj sok og stor gennemløbende blis, efter Rosentanz.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  28-07-2010 10:41
Hej. Uden at jeg ved det, saa kan jeg ikke forestille mig at du bare kan springe de foerste tre aar over. Du vil som maksimum kunne "springe over" et enkelt paedagogisk sidefag paa uddannelsen, eller lignede...

Bates Maestro dressursadel sælges m/sikkerhedsbøjler og stigeremme. 17", sort, mellem bom, pæn og velholdt. PRIS 3000,-

0
0
Svar på denne tråd

jeg ville
Forfatter: 
Dato:  28-07-2010 10:49

kontakte en studievejleder. Så er man sikker på at få den korrekte vejledning.

jeg tror ikke umiddelbart man bare kan springe direkte til kandidaten.

Hvis du vil igang med en kandidat, så ville jeg se nærmere på dpu.dk. Der kunne Pædagogisk Psykologi være en mulighed ;)

Camilse

De rigtige beslutninger er altid de svære beslutninger at tage.

De svære beslutninger er altid de vigtige at tage.

De vigtige beslutninger er altid de rigtige at tage.

Sokke og Lukas, jeg savner jer

0
0
Svar på denne tråd

hjhKFJDFKHFKS
Forfatter: 
Dato:  28-07-2010 11:22

Kravet for at kunne påbegynde en kandidat ved psykologistudiet er en relevant bachelor..

-jeg skal ikke kunne sige, om din uddannelse er relevant, men mit umiddelbare gæt er nej.