Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Trafikuheld, bilen overlevede ikke
Forfatter: 
Dato:  23-07-2010 20:45

Ja, som overskriften siger, er min dejlige Huyndai Getz fra 2008 blevet erklæret ikke til at redde :(

For en uge siden, var vi med i et harmonikasammenstød, hvor et fjols ikke lige kunne finde ud af at bremse. Vi holdt alle stille fordi en anden bil havde bremset for en hund, men han kørte direkte op i bagen på hende bag mig, som kørte op i min bil, som kørte op i bilen foran mig... Heldigvis havde vi været bremset kort før fordi en bil skulle dreje så vi kørte ikke de 80 vi måtte.

Der var totalkaos med ambulancer og sågar en redningshelikopter da en lille pige skulle flyves til Rigshospitalet. Jeg fik da også en tur i ambulancen til skadestuen, så har man også prøvet det!

Det var NOGET af en chokkerende oplevelse, men jeg slap heldigvis med en mindre hjernerystelse, og jeg kunne læse i avisen dagen efter, at ingen var kommet alvorligt til skade, så heldigvis var det "bare" chok den lille pige var ramt af

Men i dag fik jeg så dommen fra forsikringsselskabet, de udbetaler bilens værdi, da den ikke er til at redde, så nu er jeg bil-løs :( Øv øv øv. Det var min første NYE bil, og selvom den bestemt ikke var min drømmebil, var det en GOD og billig bil, og ikke mindst var det MIN bil... Men nu begynder jagten så på en ny - denne gang tror jeg dog jeg skal have en gammel og billig en, da jeg nok i nærmeste fremtid ikke skal have bil længere.

Nå, men det var lige et lille klageindlæg fra mig :)

Hilsner fra Pia

0
0
Svar på denne tråd

Hold da op
Forfatter: 
Dato:  23-07-2010 21:08

Godt der ikke skete større personskader. Men selvfølgelig træls med bilen.

Mon ikke "Fjolset" er rigtig ked af, at han var uopmærksom og blev skyld i et stort trafikuheld?

Din fremtidige springhest sælges

Man bliver ikke større af, at gøre andre mindre.

0
0
Svar på denne tråd

Træls med bilen
Forfatter: 
Dato:  24-07-2010 07:39

og uheldet i det hele taget.

Men vær glad for at det er nemt at købe en billig bil for tiden, især når man har kontanter og ikke er tvunget til at skulle bytte sin gamle bil ind.

Vores ene bil døde i sneen i januar og man kunne mærke på forhandlerne at det var attraktivt ikke at skulle hav enoget i bytte. Endte med at handle privat hvor vi jo kunne slå hurtigt til da der dukkede et godt tilbud op.

Knæk og bræk med at finde en god bil.

Mvh Tina

Quality doesn't cost - it pays !

Tre gode Quarter Horses til salg.

Alle med gode afstamninger. Alle af egen avl.

http://www.alby-horses.com/

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider