Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Sikke en dejlig eftermiddag/aften
Forfatter: 
Dato:  14-07-2010 22:19

Har bare haft en dejlig eftermiddag, først grill på terassen, derefter en dejlig ridetur til stranden (bortset fra de fandens klæg) og så hjem til et dejligt køligt glas hvidvin + afkøling på terassen : ) Livet er da skønt. - Bliver altid så glad og får sådan en dejlig afstressende følelse i kroppen efter en dejlig ridetur - og det var også snart 14 dage siden jeg sidst har fået redet.

0
0
Svar på denne tråd

det havde jeg også
Forfatter: 
Dato:  15-07-2010 08:56

fik undervisning i går for anden gang, og pag. varmen er hesten ikke rigtig redet i løbet af ugen, hun var lidt frisk, men glad og ville rigrig gerne lave noget, hun gik super godt med sug på bidet og løftet mig rigtig godt med, skulle ride travversade og kunne bare mærke at hun virklige prøvet og fik også nogle gode nogle, og vi fik bare en masse ros og fik af vide hun er en super dejlig hest det er bare skøndt og nu får jeg snart mit skovkort, så kan vi helt lovligt tag en tur i skoven, de dage det er for varmt til andet.. så ja jeg var også dejlig afstresset og glad i går

Alice

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider