Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Visa elektron i Bulgarien
Forfatter: 
Dato:  14-07-2010 10:43

kan man bruge Visa Elektron i Bulgarien - Sunny Beach ???

Og er der nogen beløbsgrænse man max kan hæve for i udlandet pr. dag ??

Har spurgt banken - de mente da at man kunne bruge det .............

Så er der nogen der har været der, som har brugt sit Visa Elektron kort i Sunny Beach ???????

VH Heidi

Jeg kan forstå dit indlæg forkert og så beklager jeg,

men mit svar afspejler sig i min fortolkning af dit indlæg.

Lækker ruh.gravhunde han standard tilbyder paring til egnede tæver, Reg. DKK

0
0
Svar på denne tråd

automaten...
Forfatter: 
Dato:  14-07-2010 11:14

hæveautomater er der jo alle steder - uanset hvor i verden du er ;)

Du skal dog ikke regne med at kunne betale med det i butikker eller andre steder, men hæve penge er jeg helt sikker på at du kan hvis du finder en automat.

Jeg har hævet på mit electron uanset om jeg har været i england, turkiet eller usa..

www.roseanna.dk

Logo til tryk og hjemmeside

Showgrimer til araber og miniature

Malerier af heste på bestilling

La Troja Ox

..arabisk prinsessehest..

0
0
Svar på denne tråd

Skrift over
Forfatter: 
Dato:  14-07-2010 11:53

Hæng mig ikke op på det - men du kan så vidt jeg husker godt hæve penge med Visa Electron i Sunny beach. Men der er meget få steder hvor du kan bruge det som betalingsmiddel! Dvs. du skal have hævet penge, hvis du skal ud at spise eller købe noget i en forretning.

Sådan var det ihvertfald sidste år da jeg var af sted.

MVH Eva.
Nu helt uden hest.
0
0
Svar på denne tråd

jeg har været der
Forfatter: 
Dato:  14-07-2010 12:08

jeg har været der, og du kan 100 procrent hæve penge i sunny beach med visa electron!

MEN!!! Du skal være obs på HVOR du hæver penge. Du skal hæve i en "rigtig" automat, ligesom i dk... Der er også små steder, hvor der vidst nok er et skilt med pengesedler på. Der skal man IKKE gå ind. Der risikerer du at få falske penge udleveret.

Men, går ud fra at når du lander, bliver i kørt i busser til hotellet? Der er nogle rigtig flinke guider, som fortæller hvor man kan hæve penge osv. :-)

Ellers er det jo altid godt at have vekslet i forvejen. :-)

Sofie med Spøgelset
"A good horse is never a bad colour"
Mark Rashid

4 søde killinger mangler nye hjem fra august!
Skriv for mere info eller billeder.

0
0
Svar på denne tråd

upålideligt.
Forfatter: 
Dato:  14-07-2010 12:56

Lige præcis visa elektron er der ofte problemer med, især i udlandet. Ikke fordi man ikke BURDE kunne hæve, men simpelthen pga. fejl. Jeg ville satse på et visa dankort eller kontanter, hvis det er jonas, der skal afsted. I hvert fald som minimum have en anden måde at få fat i mine penge på.

Jeg kan huske, da vi var i prag, at vi var næsten halvdelen af en klasse, der ingen penge havde lige pludselig selvom kortet virkede upåklageligt i både dk og i tyskland - og resten af klassens kort i øvrigt virkede. Meget uheldigt. Vi måtte få vores forældre til at overføre til lærernes dankort. Banken havde ingen forklaring. Har oplevet det flere gange, når jeg skulle handle i udlandet eller over nettet - enten at kortet siger, det er tomt (?) eller at det siger, at det er falskt, altså at det ikke eksisterer. Har endda byttet kortet ud med et nyt et par gange. Der blev bare ved med at være fejl.

0
0
Svar på denne tråd

problemer.
Forfatter: 
Dato:  14-07-2010 13:09

Katja - de problemer du beskriver der har jeg aldrig nogensinde haft.. jeg har haft mit electron i 8 år nu. og har tit handlet på nettet /udenlandske sider, samt i udlandet med mit kort - der har aldrig været noget.

www.roseanna.dk

La Troja Ox

0
0
Svar på denne tråd

okay..
Forfatter: 
Dato:  14-07-2010 13:15

heldigt for dig

0
0
Svar på denne tråd

vekslet
Forfatter: 
Dato:  14-07-2010 13:22

Vi har såmænd bestilt bulgarske mønt - det er mere hvis

"jeg nu manglede"/vi brugte for mange penge eller lignende, at vi så kunne gå i en automat og hæve penge på visa elektron.

Jeg har nemlig selv kun et almindelig dankort.

Katja - det er os begge der skal afsted :-) Og NEJ ikke på druk ferie, er du tosset da *GGG*

Men umiddelbart lyder det til at vi godt kan have det med og så hæve på det hvis vi får brug for flere penge.

Banken mente også at man kunne bruge det............... uden at de dog var sikre

Jeg tænker mere Sunny Beach er jo et sted for mange unge mennesker og mange unge mennesker har jo elektron, så alt andet lige må det da virke

VH Heidi

Jeg kan forstå dit indlæg forkert og så beklager jeg,

men mit svar afspejler sig i min fortolkning af dit indlæg.

Lækker ruh.gravhunde han standard tilbyder paring til egnede tæver, Reg. DKK

0
0
Svar på denne tråd

katja...
Forfatter: 
Dato:  14-07-2010 13:24

du forstod tydeligvis ikke hvad der blev ment.. whatever..

www.roseanna.dk

La Troja Ox

0
0
Svar på denne tråd

PAS PÅ DIG SELV!!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  14-07-2010 14:33

Hej Heidi

Jeg var selv i Sunny Beach sidste år og der kunne jeg sagtens bruge mit VISA kort. Jeg hævede kontanter i en hæveautomat.

Jeg vil dog lige give dig det råd med på vejen at passe godt på både dig selv og dine ting. GÅ ALDRIG ALENE...... ALDRIG ALDRIG ALDRIG!!!

Dum som jeg var spankulerede jeg jo kamp vissen hjem fra Den Glade Viking og blev desværre overfaldet.

Så pas nu på dig selv!!!!

Med Venlig Hilsen

Nanna

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider