Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

løbetid ? har i prøvet ...
Forfatter: 
Dato:  12-07-2010 16:01

hey

jeg har en dejlig lille chihuahua tæve og jeg kunde godt tænke mig at få hvalpe i hende men hun harf ikke været i løbetid siden første gang hun var det for ca 1½ år siden jeg har ikke tængt over det for nu jeg ville bare høre om i har prøvet det ?

0
0
Svar på denne tråd

Enten....
Forfatter: 
Dato:  12-07-2010 20:48

er hun en af de ganske få, der kun kommer løbetid en gang om året

Eller også har hun været i løbetid uden du har opdaget det

Scooter sælges - Se billeder på min præsentation Evt. bytte med fjordføl

Lækkert velduftende hø sælges

20 kr. pr. balle

Sydsjælland

0
0
Svar på denne tråd

løbetid.
Forfatter: 
Dato:  12-07-2010 23:32

Min 3 årige gl. labser, var i løbetid 2 gange det første år, efterfølgende har hun kun været det en gang årligt.

Min erfarende ældre dyrlæge, med speciale i hunde, siger det ikke er unormalt er de 1 gang årligt.

Nogen har en meget tydelig løbetid. Andre er knap så tydelig.

Fælles for begge er at, tæven ikke må have udflåd. Og har den det, skal den tjekkes igennem. Min tæve er igang med behandling for underlivs betændelse. Og går det ikke over, skal hun sterilliseres, da vi ikke vil det samme igennem som med vores afdøde tæve.

Hun fik livmoderbetændelse som krævede at den blev fjernet. Hun var meget syg af det.

Når tæven er i løbetid, kan der komme uskyldige cyster i livmoderen. De forsvinder som regel når løbetiden er forbi.

I få tilfælde kan de blive, og skabe betændelse i livmoderen.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider