Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Poste original stamtalve - hestepas?
Forfatter: 
Dato:  11-07-2010 21:21

Hej kloge Hn er.

Min hest har stamtalve og er brændemærket og behøver derfor ikke chippes (+ den er 22 år) .

Jeg har så fået dyrlægen til at sende papirerne ind, for at få lavet et hestepas, som jeg jo skal have lavet - hvilket er helt fint. Alt dette er fint nok....men men men.

Nu får jeg brev om at jeg skal sende min originale stamtavle (de har "kun" fået kopien) og det kan i og for sig også sagtens forstå, men jeg er da bekymret for at sende den med post DK. Dem har jeg ikke den store tillid til.

Jeg sender den selvfølgelig anbefalet og vedlægger en returkuvert, som også er anbefalet.

Men ville du/I være bekymret når I sender anbefalet???

Venlig hilsen

Jette

0
0
Svar på denne tråd

2345678ui9o0p+
Forfatter: 
Dato:  11-07-2010 21:27

jeg har sendt en del med posten og når det er anbefalet passer de som regl godt på det.. Syntes ikke der er besvær med det.. Så send du det blot som alm post.. Baer solig den bliver ikke væk smiler..

Men jeg tænkte også tanken første gang.. Heldigvis har de en kopi så det er ikek så slemt vis det sker..

Hilsen Annette

(Mor til banditten Noah og ejer af den franske bulldog fluffy)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg sendte
Forfatter: 
Dato:  11-07-2010 21:33

Jeg sendte min hests pas (original) med almindelig post. Dog tog jeg lige en kopi af den inden jeg postede den - just in case .

Men ingen problem og den kom også retur pr. alm. post.

Mange hilsner

AnetteE

0
0
Svar på denne tråd

Tag for Guds skyld
Forfatter: 
Dato:  12-07-2010 09:39

kopier.

Jeg venter på et kompendie, der aldrig er dukket op med posten.

Starter ny uddannelse lige om lidt, men kan nu ikke nå at læse lidt på det til første dag.

Jeg har aftalt med uddannelsessted, at jeg får det udleveret første "skoledag" - jeg er nemlig ikke den eneste elev, der ikke har modtaget det afsendte.

.

0
0
Svar på denne tråd

no problem
Forfatter: 
Dato:  12-07-2010 12:53

i alle de år jeg har fungeret som besigtiger er der ikke noget post med pas/stamtavler der ikke er dukket op hos LR som det skulle.

så send du det bare uden anbefaling.

karina

0
0
Svar på denne tråd

Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  12-07-2010 20:05

Hej Alle der har svaret.

Tak for svar.

Jeg tror jeg sender det anbefalet, selvom det ikke burde være nødvendigt, men som stella 2 nævner kan der jo ske uheld.

Jeg har måske heller ikke så megt at bruge stamtavlen til da min hoppe ikke bruges til avl, men jeg kan nu godt lide at være på den sikre side - levrem og seler, ja det er mig :-))

Men endn en gang Tak for svar.

venlig hilsen

Jette

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  13-07-2010 01:34

jeg sendte mine som pakke...det er lidt billigere end anbefalet og du kan følge din pakke på nettet. Den kom retur efter en uges tid med alm post.

SÆLGER UD AF GODE TING, BLA: ALBION SLK W, BANDAGER, E-AMINO, SKRIDTTÆPPE...OSV. TJEK MINE ANNONCER.

0
0
Svar på denne tråd

Send det endelig rekomanderet.
Forfatter: 
Dato:  13-07-2010 08:19

Jeg har mistet er pas på en pony. Det kom aldrig retur efter kåringen sendt fra LR.

Jeg har mistet så meget post og modtaget så meget post, der ikke var til os. Det er ikke alle der gider sende post der ved en fejl er havnet hos dem.

F.eks. fik jeg aldrig TRYKs breve, der varslede prømieforhøjelse. Ved at de er sendt med korrekt adresse men aner ikke hvor de er havnet henne.

Mvh

Anne

Nu med Kåret PRE-hingst !

2-års PRE-hingst sælges !

http://www.iberisk-equipage.dk

0
0
Svar på denne tråd

pakke.....
Forfatter: 
Dato:  13-07-2010 15:35

jeg sendte 20 hestepas afsted samlet som pakke -men var også noget betænkelig ved situationen -dog kom de frem -og tilbage- uden problemer :)

Billig opstaldning (med ridehus) i Nordjylland tilbydes.

www.Agerstedridecenter.dk

Ponyer sælges -welsh, DSP m.m.

www.salgsponyer.dk

0
0
Svar på denne tråd

Post...
Forfatter: 
Dato:  13-07-2010 16:10

Hvis du sender det anbefalet - men får det retur med anmindelig post - hvad er så fordelen? :-)

Husk at kontakte modtageren og høre, om de kan sende det tilbage på samme måde (anturligvis mod betaling), ellers er der ikke meget fidus ved det.

Hilsen fra Lise & Umarla

Bruger din rideklub DRF Live og Infosport?
Det er gratis hvis I har abonnement på Stævnesystemet :-)

www.rideforbund.dk/DRF/konkurrence/ IT-systemer

0
0
Svar på denne tråd

heste pas
Forfatter: 
Dato:  13-07-2010 22:18

da jeg sendte mine hestes stamtavler afsted var det også med en klump i halsen..

men jeg har altså modtaget min fint igen..

og de er altså sendt helt normalt.. for de sender det ikke anbefaltet retur.. dog bare tag kopier af det hele...

Hilsen Julie Lodberg

0
0
Svar på denne tråd

Takker endnu en gang
Forfatter: 
Dato:  15-07-2010 06:30

Hej Alle.

Tusind Tak for svar.

Jeg kan se der er andre der har gjort samme tanker som mig.

Jeg tror jeg sender det som anbefalet.

Jeg vil samtidig sende en retur kuvert som er stemplet anbefalet med. Så kan de sende retur til mig i den.

De skriver selv at det er en løsning man kan vælge, så jeg går da ud fra at de vælger at bruge mit anbefalede stemplede returbrev.

Venlig hilsen

Jette

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider