|
|
| Det sagde jeg ikk... |
|
|
Kender I ikke det med at man måske er en smule forvirret eller tænker for meget eller for lidt inden man siger noget? Jeg er inde i en periode hvor jeg åbenbart får sagt en masse sludder hvor jeg bagefter tænker over hvor det kom fra. Senest i nat da jeg skulle køre nogle venner hjem, da de havde fået lidt at drikke hjemme hos os. Da jeg kommer et stykke bliver vi vinket ind af politiet. Han tjekker om der er seler på alle og imens han kigger mit kørekort spørger han om vi har været i byen. Jeg sidder lige et øjeblik, da det lige skal gå op for mig at det er mig han snakker med Og så får jeg forvirret sagt: "Nej, vi har bare drukket lidt derhjemme" Fik dog hurtigt ændret det til at de andre havde drukket lidt og jeg ikke havde. Enten hørte han det ikke eller også kunne han godt nøjes med det, da jeg bekræftede at være ædru. Men hold da op hvor kunne jeg grave mig ned, da jeg lige hørte det jeg sagde... Kom frisk med jeres sprog-vanskeligheder, på denne lidt kedelige regnfyldte dag:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
Nordheden |
| Dato:  |
08-07-2010 12:58 |
|
*LOL*.... nøjes lige med at trille lidt rundt af grin  Hehehehe hvor godt... Jeg kan seriøst ikke huske mine ... men skriver hvis jeg kommer i tanke om nogen af dem, for jeg ved der er en masse 
(Mirella) Brun III hoppes fortid søges.. Se billeder på præsentation. Købt på Djursland.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hahahahah. |
Rie ♥Tyra♥ |
08-07-2010 13:00 |
|
Min kom i går, til min ''kæreste'' ( en fyr jeg har set i 6 mdr, men det er ikke fast.. ) Jeg siger noget, og han svarer. Der går nogle få minutter. Og så siger jeg ' HOV, hva sagde jeg!? ' Ham: ''Kan du ikke huske det?'' Nej, det kunne jeg så ikke.. Men havde så bare sagt det var rart at ligge her - men som jeg også sagde til ham, ''havde jeg aaaalt for mange søde tanker i mit hoved lige der..'' & så var jeg desværre nødt til at forklare dem også. Så to stk. brøllere indenfor 5 min.. skøønt. 
Rie . <3 Stutteri Kurreholm. Islænderhoppe & Islændervallak + Fellponyvallak tilsalg! kun døde fisk, følger strømmen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kender det |
|
|
Jeg laver det nummmer tit, her hedder det mundlort. Den værste jeg har levet som har forfulgt mig i 10 år nu, var da jeg i gymnatium i en historie time, simpel hen ikke kunne få tingene til at hænge sammen. Og udbrød, jeg har et hul.... Alle skræl grin.. det var flovt, jeg mente jo bare at jeg havde et hul i hukommelsen så det han stod og sagde ikke passede sammen for mig. Men ja det skulle jo misforståes. Kæresten, som gik i samme klasse, mopper mig stadig med det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mundgejl |
|
|
Min bedste er ubetinget en gang hvor jeg var til bryllup hos en gammel studiekammerat, hvor der selvfølgelig var en del andre gamle venner. Vi stod og snakkede, og jeg fortalte om den foregående lørdag, hvor jeg havde været backstage til Grøn koncert, fordi jeg kender nogen der kender nogen. Vedkommende jeg kender havde fortalt om hvordan alle medlemmerne i bandet havde en kone/kæreste derhjemme, og så en fast pige de knaldede med når de var på tour. En af mine sjove venner spurgte jo så: "hvem af dem knalder du så med?" Hvortil jeg svarede:"Jeg knalder ikke nogen....altså fast!"  Dén har jeg måttet høre meget for.....
Mvh Britt The more you practice, the luckier you get....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åhhhh hvor |
|
|
godt, ej ikke helt for dig, men det var da dagens smiler  Kan huske for en 5 år siden tror jeg, min datter var nok omkring de 7 år. Jeg bliver stoppet og skal vise kørekort og kan så ikke finde min pung, må vække min datter for at høre om hun har set den, og jo jo hun sad med den  Nå men han ser kortet og spørger om jeg har drukket ? Nej siger jeg. Da han siger pænt farvel, spørger min datter om han ikke skal huske at sige at jeg skulle puste ? I skulle have set hans og mit ansigtsudtryk, men nej det mente han ikke, men det lille stædige rad, hun mente at det skulle man, for det havde hun jo set i fjernsynet  Men han fik forklaret hende at hendes mor vist ikke havde fået andet end kaffe så det var ok 
vh Vipse Bøgeflis sælges, 150 kr pr m3 plus levering. Ring til Flemming på 40253499 Hestebokse lejes ud. Postnr 4360
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det her VAR ikke mig |
|
|
Jeg var lige flyttet og skulle ordne en masse med forsikringen. Vi snakkede løs og til sidst siger han så at han vil lægge mine oplysninger ind som kontaktannonce han skynder sig at rette det, men der var det jo bare lidt for sent... Snakkede med ham efterfølgende, der var ikke kommet nogen henvendelser Stakkels mand, men man må jo godt drille lidt...
Hundens luftetur er ligesom vores medier, tv-radio-avis. Tænk på dette næste gang hunden sendes i haven istedet for en tur...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ååååh... |
|
|
Jeg kender det bare alt for godt! Jeg er virkelig et vrøvlehovede engang imellem! Jeg er begyndt at sige det modsatte af hvad jeg mener. Dét er tilgengæld ret træls... Jeg tænker det rigtige, men ud kommer det modsatte. Fx "det her tøj er jo helt tørt... Nej jeg mener vådt!" 
- Cecilie A woman needs two animals - the horse of her dreams and a jackass to pay for it.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sprogvanskeligheder |
|
|
I matematik sad vi engang og lavede perspektivtegning er terninger, og vi kæmpede virkelig, min veninde og jeg. Til sidst udbryder min veninde: 'Altså, det hjælper jo heller ikke når mine kasser bare ER skæve!' Behøver jeg sige at den kommentar om skæve kasser også har fulgt hende siden?
Venlig hilsen Sofie Stud. Med. Vet. flere kvalitetsponyer til avl og sport til salg http://www.Stengaard-haslev.dk Atlas Stengaard B-pony i dressur pr 20-06-10 årets hingst i dsp 2006
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sludder |
|
|
HA ha den her tråd er sjov  Jeg har engang ringet på en jobannonce, for at få svar på nogle spørgsmål jeg havde omkring jobbet. Da telefonen bliver taget, siger jeg så "Ja goddag det er Karina Andersen, jeg vil gerne spørge om jeg må spørge om et spørgsmål"!!! Jeg kunne have slået mig selv i det samme jeg var færdig med at sige det sludder og jeg kan forestille mig at vedkommende jeg snakkede med, må have set meget mærkelig ud i hovedet 
Med Venlig Hilsen Karina Both Andersen De bedste kys kommer fra en varm mule
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| oh my god |
|
|
Den her tråd skulle jeg vist ikke have klikket ind på - stop mig hellere før jeg går igang....  Jeg er en af dem der bare konstant siger noget @!#$ der ikke giver mening, og samtidig har verdens dårligste hukommelse, så jeg har oprettet en lille sort bog, hvor der bare står en masse fis i. Har man en kedelig dag er den god at slå op i. Desværre har jeg den ikke på mig her, men trods dårlig hukommelse kan jeg dog huske lidt om mig og andre (beklager på forhånd hvis de føler sig trådt på) Dengang jeg gik i gymnasiet: Sad i en bioligitime ved siden af en veninde der fumler med sit blikpenalhus, hun bare ikke kan åbne - hvorefter vores meget stille og nærmest undskyldende lærer siger lidt for højt - HAR DU PROBLEMER MED DÅSEN Det var i starten af timen - og vi fik så ikke lavet mere den time... En dag i køkkenet: Min far og en bekendt sidder og snakker om de her dufteting man kan sætte alle vejne på f.eks toilettet og de her wunderbaum i biler osv. Jeg lytter ikke rigtig efter og er ikke inde i samtalen, men alligevel blander jeg mig og får sagt: HVAD FOR EN FREDSDUFTER.... Øhhh det hedder så friskdufter, og jeg mener ikke de skaber fred, eller???  Igen i gymnasiet: Vi har geografi som jeg synes er dræbende kedeligt, da vi vist nok har om pladetektonik. Nå anyway, jeg sidder og tegner kruseduller og fugle og hvad jeg nu ellers kan finde på i min egen lille verden. Læreren spørger så om et eller andet og det reagerer jeg så ikke på, hvorefter han siger meget højt - hvad skal det der forestille? Jeg svarer ganske højt og uden egentlig at tænke over situationen: DET ER SGU DA EN MÅGE, KAN DU IK SE DET! Så var det jo så at jeg kom i tanke om at det jo ikke ligefrem var en billedkunsttime og sad så og så temmelig dum ud... Måske jeg bare skulle ha ladet være med at sige noget. Jeg kunne blive ved i en uendelighed, men må vist hellere skåne jer for HN's længste indlæg . Kom frisk frem i andre med gode sætninger....
Mvh. Tina "Man bliver jo ikke dum af at spørge" Nu mor til en dejlig søn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe... |
|
|
Dejligt at høre at jeg ikke er den eneste der bare kan slå sig selv oveni hovedet når man lige får hørt hvad man siger:) Min kæreste laver også mange gode. Den sidste var dog ikke så meget mundlort, men stadig sjovt. Han skulle lige se på bilen inden jeg skulle på arbejde. Han rodede ovre ved kompresoren, da han begynder at brokke sig over et grønt stik der var forsvundet. Han havde lige haft det. Han ryster kablerne, men finder det ikke og siger irriteret: Skal jeg virkelig følge ledningen. Det gjorde han og inden han kom til enden sagde jeg: Jamen ledningen fører op til det stik du har i den anden hånd  Min kæreste synes ikke det var lige så sjovt som jeg synes...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
HAHAHAHAAAA Stikær! Dit indlæg fik mig til at tude af grin; DET ER SGUDA EN MÅGE!  Jeg sad også engang i en mindst lige så kedelig geografitime på HF og læreren spørger mig, hvilke dyr der lever i vand. Jeg svarer "VANDDYR!"  ... folk grinede noget af mig, og jeg slap ikke for at høre om vanddyr resten af året. Forøvrigt fik jeg naturligvis uddybet sætningen med at det var fisk og den slags. 
Den dejlige pintopige Kimberley og den søde palominofyr Sunny ... og elskehundene Sascha og Nellie som betyder ALT for mig!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fnis fnis |
|
|
Ja Vinhou, når man spørger dumt så får man dumme svar Så kan de lære det - de lærer...hehe. Er der virkelig ikke flere der har mere i poseærmerne???? Jeg er lige i humør til det 
Mvh. Tina "Man bliver jo ikke dum af at spørge" Nu mor til en dejlig søn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhejhej,. |
Rie ♥Tyra♥ |
09-07-2010 10:23 |
|
Jeg var til fotosession igår, og det kom der da også en del ud af. Fotograf: ''Må jeg lige røre ved dig?'' Mig: ''Det kommer da meget an på hvordan?'' (han ville bare rette mit hår..) Mig ''Hvilket hul vil du have mig ud af?'' Ham: ''Det andet hul''.. En anden fotograf råber: ''VI SKAL HAVE TO PIGER I BURET'' - og straks kommer alle militærfyrene. 
Rie . <3 Stutteri Kurreholm. Islænderhoppe & Islændervallak + Fellponyvallak tilsalg! Fellpony vallak udlånes! Part søges til Islænderhoppe & Fellpony vallak! kun døde fisk, følger strømmen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
En dag stod jeg og tog min næsten nye ridejakke ud af vaskemaskinen, da jeg undrene siger "jeg viste ikke den ville blive så våd af at blive vasket" Det jeg mente var selvfølgelig: Jeg viste ikke den ville være så våd at den ligefrem kunne vrides. Troede centerfuen (meget stavet) ville slynge mere vand af den
Hej fra Irene Pragtfuld prinsesse pony sælges og Se hvor nemt du får en færdig pakket halv gris i frysren, på www.halv-gris.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Haha sikke en sjov tråd  Jeg får også alt for tit sagt en masse vrøvl! Jeg taler virkelig før jeg tænker  En dag gik min veninde og jeg i Kvickly. Så kommer vi forbi sådan en prøvesmagningsstand hvor de gav smagsprøver på kaffe. Da vi så kommer forbi spørger damen om vi vil have en kop kaffe. Jeg smiler og siger "Nej tak, vi er ikke de store drikkekaffere"..!!! Hahaha.. min veninde gloede bare underligt på mig også skreg vi af grin. Det er nok det dummeste jeg længe har sagt  Min veninde der hedder Lotte har også engang ringet til sin læge Knud, fået fat i sekrætæren og sagt: hej det er Knud, kan jeg tale med Lotte? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hi hi hi... |
|
|
Kan huske en dag jeg kom kørerne i min meget gamle fiat 127. Jeg havde ikke haft den så længe og havde faktisk heller ikke kørt bil så længe. Ude i skoven er der fartkontrol og jeg bliver vinket ind. Betjenten fortæller pænt hvad hastighedsgrænsen er og mens han står der og snakker, kommenterer han så også at jeg mangler et benzindæksel. Helt forvirret stikker jeg hele overkroppen ud af sideruden mens jeg spørger om kluden er faldet ud. Det ser jeg den ikke og siger til betjenten at den sidder der sku da endnu.. Fik pænt besked på at anskaffe mig et ordentligt tankdæksel.
Louise Man lærer mere ved at lytte, end ved at tale selv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| geografi :b |
|
|
La Petite & Wirago i er mine stjerner! kommer til at savne dig min smukke Alexandra <3 vil aldrig glemme dig! :'(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| "bare en lille vandskade" |
|
|
Min kæreste lavede den bedste af de bedste, da han skulle vise vores lejlighed frem til en ejendomsmægler, som skulle vurdere den. Vi havde malet med noget forkert maling på loftet da vi flyttede ind, så malingen skallede og hang i laser over hele loftet. Jeg bad Jesper sige til ejendomsmæglerne at det IKKE var en vandskade men at det var forkert maling. Det var jo ret vigtigt eftersom hele loftet hang i laser..... Da ejendomsmægleren så ringede til mig og fortalte hvad han havde sat lejligheden til, fortalte han mig at vandskaden jo var et større problem. Jeg var noget undrende over den udmelding og spurgte ind til hvad Jesper havde sagt, hvorefter ejendomsmægleren fortalte at Jesper meget "laid back" havde udtalt at "det jo bare var en lille vandskade" 
Venlig hilsen -miki- Nu uden Bob og Fjodor...... Savnet er stort. Hvem er jeg uden dem?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anna... |
|
|
Hehe, den Maria kunne sagtens have været min kærestes lillesøster. Hvor kommer du fra? Min kærestes lillesøster er i øvrigt ekspert i vrøvl og sludder. Sidste sommer tror jeg det var, fik hendes niece sagt noget sludder hvilket fik min kærestes lillesøster til at tilfreds udbryde: Ha, så er jeg ikke den eneste spassproger her... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mælk med kaffe |
xtiny |
09-07-2010 20:30 |
|
Fik jeg i dag!  Der var ikke mre mælk, da jeg stod op, og kaffe udn mælk kan min mave ikke lide, så jeg hjernede i brugsen. Vel hjemme- snakkde jeg md nørdemandn- og afsluttede: "Nu vil jeg drikke mælk med kaffe!" Senere mente jeg at en elektrisk gadehammer da er trykluftsdreven... Min hjerne lader desværre sommetider munden køre, så jeg får fyret noget skrækkligt vrøvl af, når jeg er træt i hovedet. Klassikeren var, da vi i sin tid i Oldævl gennemgik Odysseen, og i afsnittet om den paradisiske ø, blev spurt om, hvad der ikke var på øen (mennesker)? Hvortil flinkeskole eleven her udbrød: Slangen! Så brød de alle sammen sammen i grin. Den var da også guf for en freudianer... 
Med væmlig hilsen
xtiny "Den, der kun venter på, hvad fremtiden vil bringe- har ingen"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg har lavet en brøler af de helt store på arbejdet ... ikke en sprogspasserting, men slem nok til at det kostede kage og en STOR undskyldning til klienten ... Vi havde hamrende travlt (er på en dyreklinik) og jeg havde ikke fået læst ordentligt i tidsplanen. Der skulle komme en hund til kastration og før den, en ret dårlig hund der var temmelig gammel. Den gamle hund er så inde hos dyrlægen og de beslutter aflivning. Hunden bliver bedøvet og ejeren sidder på en stol ved siden af. Jeg har ikke set noget af det, så jeg vader frejdigt ind i den tro at det er kastrationshunden der just er bedøvet, og siger til kunden med et stort smil; nåå nu er han da vist faldet i søvn (det var så en tæve!), så kommer vi og ind om et øjeblik og tager ham ind til operation. Ejeren så sådan her ud og jeg fik travlt med at bakke ud igen .... Nøj det var pinligt !!!! //Dorte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Vrøvl og øvl |
|
|
Det må sku være sy at cokle hjem - det må være koldt at cykle hjem der er jul i lystræerne, - nej, men der er lys i juletræerne Doskilde Romkirke - Roskilde domkirke Dukkerne ruder - ruderne dukker Og nu tager jeg et kursus på institaletuttet (taleinstituttet) Kan SAGTENS komme på flere  Orv hvor jeg grinte over " det er sku da en måge! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bryllup |
slikglad |
10-07-2010 02:09 |
|
jo herr kan jeg også være.jeg havde en af de her store kjoler på og måtte på wc da tisse trangen var for stor. men iii sikke et bøvl. det blev klaret og mig tilbage og jeg brokkede mig meget over den her kjole og sagde højt til min mor og mand næste gang jeg skal giftes skal i huske mig på at jeg skal vælge en mindre kjole ups....... er stadig gift med manden men han minder mig tit om min brøler
opstaldning af heste tilbydes lille ridehal til vinter, fold, i natur skønne omgivelser store bokse på 3x4, tæt på kruså den heldige ejer af 5 mini muler og den glade ponyrytter mor kan man være mere ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mundvrøvl |
HeidiA |
10-07-2010 10:24 |
|
Haha nogle sjove ting der kan blive sagt  Igennem årene har jeg sikkert også fået sagt en masse vrøvl, men der er 2 jeg husker mest tydeligt. Engang for mange år siden, vel omkring 20 år, skulle min veninde og mig i byen og var efterhånden blevet godt fulde. Vi er ved at skulle videre i byen efter at ha drukket hjemme hos hendes bror, og jeg skal så lige på toilettet og så lige ha tjekket min make-up. Jeg siger så i vaskeægte fuldesprog: Jeg går mig lige ud og tisser Min veninde kiggede på mig og så skriger hun bare af grin, mens jeg står og ser helt uforstående på hende... Ku da ikke lige se hvad sjovt der var i at jeg skulle på toilettet  I mandags skulle jeg ha dyrlæge til Savoux da han havde en lille smule snert af forfangenhed om søndagen. Jeg havde selv noget smertestillende jeg gav ham om søndagen. Da dyrlægen kommer, snakker vi lidt, og han spørger så hvilket medicin jeg havde givet ham, og jeg siger i ramme alvor: Jeg gav ham noget Metadon jeg havde liggende... Dyrlægen kigger på mig og griner, jamen så har han det da sikkert helt fint nu Lige da han siger det, går det op for mig at jeg havde sagt forkert, men det havde han selvfølgelig regnet ud 
R.I.P Mispige 14.4.05 - 17.8.08 R.I.P Leopold 13.11.00 - 17.6.09 Der er mange fantastiske steder i verden. Et af mine er på ryggen af en hest Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hannibal
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min historie |
|
|
ha ha ha.. hvor er det bare skønt med en grine tråd!  den bedste jeg lige kan komme på er en dag jeg var nede på tanken og skal betale med mit dankort siger den mandlige ekspedient: "på beløbet?", og jeg siger "ja bare lige på", hvorefter han siger "bare lige på og hårdt!" hi hi... behøver jeg fortælle han blev rød i hovedet?
sæt dine dyrs behov før dine egne!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor er det godt... |
|
|
Da jeg var yngre var jeg også rigtig god til det, men efterhånden er det nu sjældent. Til gengæld er min kære mand en god leverandør ind imellem. Den sjoveste er nok: Vi er oppe og besøge min svigerfar som har en stor havedam. Manden står og snakker og siger så: "Er det ikke underligt at tænke på, at lige der hvor dammen er - stod der tidligere et KÆMPE grantræ.... Men det fældede vi fordi det havde fået Elmesyge.... Svigerfar og jeg kiggede på hindanden og så blev der ellers grinende forklaret, at det nok ikke var ELMEsyge GRANtræet døde af  Knus Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| måtte.. |
|
|
også lige skjule et smil da min søn som mindre legede med naboens datter i sneen og jeg sagde han skulle komme ind hvorpå han råber : "Jeg skal lige være færdig med at bedække caroline " (mente selvfølgelig med sne)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
haha! heldigt nok at han bare godtog det :p min seneste rigtig slemme var nok til mundlig NF eksamen, hvor jeg blev spurgt om noget, og så sidder jeg bare sådan meget stille et øjeblik og smiler hvorefter jeg spørg "har vi haft om det?" men jeg er rigtig slem til at få sagt en masse jeg nok skulle tænke igennem én gang til.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| he he he he |
|
|
har os et par gode... mig og en veninde står og snakker med en og hun fortæller os at hun snart sku ned i tid da hun jo var gravid... rigtig smart og hurtig siger min veninde så at neeeeej det var dejlig og det vidste hun da ikk og om hun lige var blevet gravid... damen siger så nej, hun var i 7 måned ha ha jeg var helt færdig af grin men stakkels dame da. så var der os en aften vi sad nogle tøser og snakkede og jeg så lidt film imens og var ikk helt inde i samtalen. jeg sku så lige komme med den indskydelse at jeg heller ikk altid havde styr på mave kanalerne... hmm mente så tåre kanalerne hehe 
part søges til nicolai...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|