Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Solbadning i egen have..
Forfatter: 
Dato:  08-07-2010 11:31

Hej Ænder,

Nu bor jeg jo i 1 værelses, og da min farfar og farfar er rejst på ferie, vil jeg gerne ned og nyde deres have

Jeg diskuterede med min veninde - må man ligge topløs når det er på "egen" grund?

En ting er self. om det er lovligt - en anden ting er self. om man giver naboens børn (hvis de vel og mærke kigger gennem hækken) et chok for livet

0
0
Svar på denne tråd

Du kan gå...
Forfatter: 
Dato:  08-07-2010 11:39

... ganske bar rundt i din have hvis det er det du vil.

Og kan naboens unger ikke tåle at se gennem hækken, må de jo lære at lade være.

Eneste punkt hvor jeg kunne forestille mig at nogen ville kalde det blufærdighedskrænkende, var hvis man render barrumpet rundt i forhaven hvor der ikke er hæk eller andet der skærmer for at tilfældigt forbipasserende kan få et UFRIVILLIGT kig ind.

£isbeth & Baloo

Jumping to conclusions is not half as good an exercise as digging for facts

0
0
Svar på denne tråd

Selvfølgelig..
Forfatter: 
Dato:  08-07-2010 11:49

Selvfølgelig må du ligge topløs på egen grund..

Ved ingen gang om jeg ville kalde det blufærdighedskrænkende hvis der ikke var nogle hæk.. Man bestemmer vel for fand' selv hvordan man vil gå klædt i egen have.. Jeg ser da tit folk ligge topløs på stranden, hvilket jo ikke er egen grund og der er der bestemt heller ingen hæk imellem..

Må man ligge helt nøgen på stranden?

God sommer.. ;)

Mvh. Anne Kathrine Jensen

Sygeplejestuderende - færdig juni 2012

0
0
Svar på denne tråd

Tak...
Forfatter: 
Dato:  08-07-2010 12:03

Tak for jeres svar - så tør vi godt ligge topløse i haven

Ja, må man enlig være nøgen på en alm strand?

Min kloge veninde - som sidder lige her ved siden af, og åbenbart lader tankerne få frit spil - spørge om man så også godt må have 6 i egen have, når man nu må danse nøgen rundt? Sådan lovmæssigt altsår

0
0
Svar på denne tråd

nøgenhed
Forfatter: 
Dato:  08-07-2010 12:04

Du må gerne være nøgen på off strand hvis du viser hensyn til andre. Går ud fra man viser hensyn ved at tage sit badetøj på hvis man skulle blive bedt om det af en sart person...

www.strandguide.dk/index.php?id=609

0
0
Svar på denne tråd

kjahsdkjas
Forfatter: 
Dato:  08-07-2010 16:18

På din egen grund må du alt med nøgenhed - også 6 :)

Jeg nyder også mine forældres lukkede have den uge her hvor jeg passer hus og hund for dem.

0
0
Svar på denne tråd

Hvis du ikke må i deres have ...
Forfatter: 
Dato:  08-07-2010 16:23

må du gerne låne min

(altså til solbadning)

(") (")
(
'.' )
(")-(")

0
0
Svar på denne tråd

afskærmet have
Forfatter: 
Dato:  08-07-2010 16:43

Man må det hele i sin egen have, men som Lisbeth er inde på, så må man kun hvis der er lukket og skærmet af, så man ikke kan komme til at virke anstødelig på andre mennesker.

Men hvis naboen vælger at stå på en stol og kigge ind igennem et hul i hækken, så er det for vedkommenes egen regning ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Makeeba...
Forfatter: 
Dato:  08-07-2010 16:52

Må man så stå på en stol i sin egen have, for at kunne kigge over hækken til naboens barnebarn der solbader topløs? Eller er DET blufærdighedskrænkelse?

Chris!

I never give up - I never give in...

Min erfaring er summen af mine fejl!

0
0
Svar på denne tråd

Godt spørgsmål ;)
Forfatter: 
Dato:  08-07-2010 16:58

Det mener jeg ikke at man må, da det må være overskridelse af privatlivets fred ;-)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  08-07-2010 20:16

Hvad med haver i lejligheder? Har en ejerlejlighed med have til, og haven er jo min egen - Men må man så ligge topløs/nøgen??

Selvfølgelig har de nogle vedtægter i foreningen, men hvis der intet står der omkring dette??

Ejer af hoppedyret Shannon og pølsehunden Emma

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  08-07-2010 21:59

chauførene i de høje lastbiler har da ihvertigfælde ingen indvendinger imod det... siger manden

0
0
Svar på denne tråd

reglerne kan nok gradbøjes lidt
Forfatter: 
Dato:  08-07-2010 23:39

Haha, og hvad med os der rider, man kan ofte kigge over hækken og overskue hele haven....

Jeg ved faktisk ikke mht. lejligheder, - man må ihvertfald ikke ligge nøgen nede i gården - men det er selvfølgelig også et halvoffentligt sted, i sin egen have... tja... godt spørgsmål

0
0
Svar på denne tråd

Moekkvi...
Forfatter: 
Dato:  08-07-2010 23:42

pas nu på du ikke falder ned og slår dig ;-)

Michael Moesby-

nu uden billeder i sin præsentation, efter HN, i deres nye regler vil have man giver HN fuld brugsret så de kvit og frit kan anvende brugernes billeder som de vil...

蛋糕
(Kage)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider