Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Tilbage igen
Forfatter: 
Dato:  07-07-2010 20:59

For et halvt år siden var min skønne vallak til salg, og lige inden jeg startede på forårssemestret (på uni) fandt jeg da også en køber. Dog ville de have hesten til låns i et halvt år inden betalingen skulle falde... Fint nok, jeg skulle jo starte i Århus igen tre dage senere (bor en time nord for Århus) og bo i byen indtil læseferien, så det var jo optimalt for mig, og det virkede også som søde og hestekyndige menneske og vi fik lavet en lånekontrakt. Pengene skulle falde 1. juli. Vi forhandlede os fra de 38 og ned til 30 mod at de havde ham med hjem allerede da.

Men i går blev jeg så ringet op - de vil ikke have hesten alligevel, og hvis de skulle have den ville de kun give 12..... Jeg blev målløs og vred, men der er ikke noget at gøre. Så nu står jeg med problemet hverken at have råd til hesten eller opstaldningssted.

Så nu må hyppen på markedslisten igen og så ser vi hvad der sker... Øv øv øv......

Nogle, der kender gode og billige opstaldningsmuligheder omkring Århus Nord eller Mariagerfjord???

Ligeledes lykkedes det mig at sælge alt mit udstyr, nu da hesten jo var solgt - så sådan noget mangler jeg også....

Undskyld - men havde lige lidt galde, der skulle ud... Er jo på SU og har ikke tid til et job ved siden af, så er nærmest desperat.....

Billede
Billede

Rikke Visby Wickberg

Den stolte ejer af en fejlfarvet palomino!

Kærgårdens Miró e. Kærgårdens Margaux, mf Bernstein til salg.

Seriøse henvendelser modtages gerne.

0
0
Svar på denne tråd

Århus nord..
Forfatter: 
Dato:  07-07-2010 21:14

Århus nord.. Mener der var et indlæg på "produkter og leverandører" pt. ?

Der er pannerup, skårupgård, skovvang, to (3?) steder i spørring med ridehus - hvis der skal være det?. spiragergård - ved ikke om det er et ridehus eller en stor lade, der lige er bygget der.

Græs/Løsdrift 500 /1000 vinter /boks, vest for Århus, med ridebane. Link

Rækkehus fra 2005, ved Århus. Link

0
0
Svar på denne tråd

234567890+
Forfatter: 
Dato:  07-07-2010 22:52

Hmmmmmmmmmmmmmmm det er skræmmene at folk kan få sig til det.. Hvorfor ikke prøve at låne ham ud eller tja.. kan nogle af dine heste venner ikke hjælpe dig..

Hilsen Annette

(Mor til banditten Noah og ejer af den franske bulldog fluffy)

0
0
Svar på denne tråd

flabet.
Forfatter: 
Dato:  07-07-2010 23:38

Det var dog umanerlig frækt i den grad at prøve at slå plat på din pressede situation, for kan næsten ikke tro der kan være anden grund til sådan en opførsel.

For at se det lyse; du har nu lært ikke at fortælle om privatforhold under en handel, da det åbenbart kan udnyttes af frække købere.

Jeg håber du får løst de rent praktiske udfordringer du nu står med til dit og hestens bedste!

Venlig hilsen Sarah.

Det er menneskeligt at føle....

0
0
Svar på denne tråd

Mange tak
Forfatter: 
Dato:  08-07-2010 10:44

for alle forslagene... Kigger dem lige igennem:)

Rikke Visby Wickberg

Den stolte ejer af en fejlfarvet palomino!

Kærgårdens Miró e. Kærgårdens Margaux, mf Bernstein til salg.

Seriøse henvendelser modtages gerne.

0
0
Svar på denne tråd

tryfujjkjkjh
Forfatter: 
Dato:  04-08-2010 13:58

Jeg står ved stald Kildegaard i Hesselballe/Hjortshøj.

Bus nr. 58 kører lige til døren - så det er dejlig nemt ;-)

1700,- pr hest for fuld pension i vinterhalvåret, hvor de står for det hele. (Ud/indlukning, udmugning etc)

Finn der har stedet er super flink - og passer godt på ens heste ;-)

Din dreng ser rigtig fin ud - men kan ikke finde nogen salgs annonce på ham??

Han burde nu ikke være svær at komme af med :-)

Vh Line

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider