For et halvt år siden var min skønne vallak til salg, og lige inden jeg startede på forårssemestret (på uni) fandt jeg da også en køber. Dog ville de have hesten til låns i et halvt år inden betalingen skulle falde... Fint nok, jeg skulle jo starte i Århus igen tre dage senere (bor en time nord for Århus) og bo i byen indtil læseferien, så det var jo optimalt for mig, og det virkede også som søde og hestekyndige menneske og vi fik lavet en lånekontrakt. Pengene skulle falde 1. juli. Vi forhandlede os fra de 38 og ned til 30 mod at de havde ham med hjem allerede da.
Men i går blev jeg så ringet op - de vil ikke have hesten alligevel, og hvis de skulle have den ville de kun give 12..... Jeg blev målløs og vred, men der er ikke noget at gøre. Så nu står jeg med problemet hverken at have råd til hesten eller opstaldningssted.
Så nu må hyppen på markedslisten igen og så ser vi hvad der sker... Øv øv øv......
Nogle, der kender gode og billige opstaldningsmuligheder omkring Århus Nord eller Mariagerfjord???
Ligeledes lykkedes det mig at sælge alt mit udstyr, nu da hesten jo var solgt - så sådan noget mangler jeg også....
Undskyld - men havde lige lidt galde, der skulle ud... Er jo på SU og har ikke tid til et job ved siden af, så er nærmest desperat.....