|
|
| Tass er lige blevet sovet ind *vræl* |
|
|
Ja....Sidder bare og tuder ligenu.... Tass er sovet ind hos dyrlægen for 10 minutter siden...Han har længe små haltet on and off på venstre forben, og nu ville jeg vide hvorfor..Så vi kunne gøre noget... Men...Dyrlægen ringede.. Han havde meget svær slidgigt i begge forben i albuerne, hun fortalte han havde udviklet det samtidig, og derfor har hans halten været forskellig... Han har haft store smerter, men ikke vist det til fulde... Hun var meget klar i sin udmeldning om at hun ikke ville anbefale han blev vækket igen, hverken foder eller smertestillende ville kunne hjælpe ham  Så mors lille Tassemand er ikke mere  @!#$ hvor er det hårdt....Tuder og tuder....Savner ham!!!!! Sov sødt min elskede Tass....
Screw you guys, we're going Western and barefoot  Lykkelig ejet af 2 Bøffer, Muffedisen og 4 herlige hunde  Nu med Muffen i løsdrift og de 2 Bøffer til August ligeså 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Årh nej! |
|
|
Årh nej noget skidt altså! Det er jeg virkelig ked af at høre Jeanette, - det var ikke lige det håbede resultat! *Trøstekram* Sov godt flotte Tass!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *piiiiiiv* |
| Forfatter:  |
Nordheden |
| Dato:  |
07-07-2010 11:46 |
|
*Varmt kram* til dig .... *kram kram kram*
(Mirella) Brun III hoppes fortid søges.. Se billeder på præsentation. Købt på Djursland.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| NEEEJJJJ |
|
|
Nej ikke Tassemand da Kender hverken dig eller ham men ELLLSKKKER simpelthen dine fantastiske fortællinger og billedtråde om dine fantastiske hunde. Hvor er livet bare uretfædigt  Kæmpe kæmpe kæmpe krammer herfra - ved hvad du går igennem. R.I.P Tass og god tur over regnbuebroen www.indigo.org/ rainbowbridge_ver2.html
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| åhhh hvor er det trist |
|
|
Åhh hvor er det trist! Han var sådan en smuk hund! Kæmpe trøste krammer her fra!
Hilsen Vivi og hul-i-hegnet-hesten
"ingen hest har græsset forgæves" - steffen brandt ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tas... |
|
|
Det er bare slet ikke til at forstå... Jeg har næsten lige tilbragt et par dage på sofaen hos jer og med Tass på skødet.. Jeg var sikker på at det ikke ville være noget slemt. Sov godt fine Tass 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor er det |
|
|
en trist besked at læse, men var Tass dog heldig at have en ansvarsfuld og kompetent ejer, der kan træffe de rigtige og smertefulde valg. Varme tanker herfra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| "Hvor er det |
|
|
en trist besked at læse, men var Tass dog heldig at have en ansvarsfuld og kompetent ejer, der kan træffe de rigtige og smertefulde valg.
Varme tanker herfra" Den er jeg enig i  Det gør mig ondt at du måtte træffe det valg Jeanette. Hvor gammel var Tass?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Tak for jeres søde beskeder, og Vickie... De billeder du har fanget af min hundedreng er guld værd...De viser ham SÅ godt..Min smukke dreng  Det er IKKE gået op for mig endnu, at han ikke skal hentes i eftermiddag... At han ikke kommer hjem, mega glad og farer rundt for at give de andre et kys på snuden som velkomst  Han var frygtet af dem der så ham for første gang, men havde man først hilst på Tass, elskede man ham.. Han var så elskværdig og meget meget kærlig overfor alle.... Tass blev 4½ år gammel kun... 
Screw you guys, we're going Western and barefoot  Lykkelig ejet af 2 Bøffer, Muffedisen og 4 herlige hunde  Nu med Muffen i løsdrift og de 2 Bøffer til August ligeså 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er jeg |
|
|
godt nok ked af høre. Har prøvet det med vores gamle Barney, og ved hvor ondt du har lige nu . STORT trøstekram herfra Ribe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| som jeg skrev |
|
|
på face NEEEEEJJJ ikke Tassemanden altså  Han var virkelig en guldhund! RIP søde Tass...
RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010 Du vil altid være i mit hjerte skønne basse - æret være dit minde.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Det gør mig ondt for dig.  Kæmpe knus til dig.
De bedste hilsner Pony-mor Gode veninder er dem der forstår, både når man tier og når man vrøvler.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| smukke Tass |
|
|
Det gør mig ondt for dig Jeanette. Jeg har fulgt med i alle dine tråde om dine smukke hunde og Tass var bare noget helt specielt. Hvor er det dog trist at han ikke er her mere  Jeg sender dig mange trøsteknus og varme tanker.
Med Venlig Hilsen Karina Both Andersen De bedste kys kommer fra en varm mule
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kæmpe trøstekram |
|
|
og snøft og hulk og alting  Jeg elskede den hund fra første gang jeg så ham på HN.... Da jeg første gang skulle over og besøge Jeanette og Johnny glædede jeg mig som et lille bitte barn... Alle deres hunde er fantastiske, men Tass, han hoppede lige ind i hjertet på mig  Hans smukke lyse øjne, og hans specielle farve, hans blide/sløve væsen, og hans evne til at tro han var meget mindre end han egentlig var, så han da snildt kunne være alle steder... Inklusive Jeanette og Johnnys 2 pers. sofa, hvor jeg lå sammen med Bibi, der kunne drengen da også være  R.I.P Tass Du vil gøre hundehimlen til et bedre sted at være. Du vil tilføje himlen, hvad kun du kan tilføje noget, som du også har tilføjet alle os der kendte dig. Ps. Vil smide alle billeder ind jeg har af Tass drengen, så snart jeg kommer hjem...
Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tass Tass |
|
|
Åh nej. Ikke smukke Tass!  Det gør mig ondt at du skulle miste din dejlige hund på den måde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det gør mig ondt... |
|
|
... at du har skullet sige farvel til din smukke Tass. Og så i så ung en alder - der forventer man jo ikke at det skulle stå så slemt til. Men han er hvor der ikke findes smerter mere - det er dog det vigtigeste.
£isbeth & Baloo Jumping to conclusions is not half as good an exercise as digging for facts
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøstekram |
|
|
Hej Jeanette. Hvor gør det mig ked at læse om Tass. Han var en fantastisk hund. Jeg har været så heldig at møde ham, og han var super dejlig og godt opdraget. R.I.P Tass og stort knus til dig.. Hilsen Benedicte
R.I.P min Bella, den smukkeste stjerne på himlen. Paint og quartere sælges: http://wisemice.dk/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sikke noget værre møg |
|
|
Det gør mig meget ondt for dig at du har mistet din skønne hund. Han var super flot. jeg mistede også min elskede hund for et halvt år siden, hun blev aflivet pga dårligt hjerte. Det er så hårdt at miste dem man har kær, især når det er uventet og i så ung en alder  Håber du kan finde lidt trøst i dine andre skønne hunde, selvom de aldrig kan erstatte den skønne Tass. R.I.P Tassemanden. Mange trøsteknus herfra.
JNP ------------------------- oooOOOooo --------------------------
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gør mig ondt |
| Forfatter:  |
JLH ♥Wannamus♥ |
| Dato:  |
07-07-2010 19:29 |
|
Kunne jo nok "se" at du var meget glad for den hund. Men respekt for at du tog en beslutning til hundens bedste.
MVH Janni Nu med kage i ovnen Ja altså hesten :-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Tusind tak for alle jeres søde ord og knus, det varmer nu lidt på sådan en dum dum dag  Det er så uretfærdigt at han ikke er mere...At han aldrig mere skal kravle op i skødet på vildtfremmede mennesker, så snart han har fået lov... Jeg skal aldrig mere kigge på hans glade fjæs, når han svømmer rundt og fanger sten i vandet.. Aldrig mere fnise ved mig selv, når Johnny siger "Tasssss" fordi han hopper rundt og danser foran ham, når han kommer hjem eller bare er stået op  Tass var så skøn en hund, han har lært mig SÅ meget og givet mig SÅ mange dejlige oplevelser i 2½ år.. Nu har vi de andre 3 banditter tilbage at kaste vores kærlighed på.. Bibi kan ikke finde ro, hun forstår ikke Tass ikke er kommet hjem endnu.. Han var hendes store beskytter bror og tryghed..  Tass har ingen smerter mere, og det trøster mig ubeskriveligt meget.. Og jeg ved det var den absolut rette beslutning jeg tog i samråd med dyrlægen idag.... Tass har berørt en masse mennesker på sin vej, med hans glade sind og hans kærlighed til alt levende  Gik tur med de andre tidligere, sammen med Sabrina MacNeal, vi kunne slet ikke få det til at passe, at Tass ikke var på hans plads ude i højre side af vejen... Der var ingen Tass til at sætte det høje tempo og få os andre fremad  Igen...Tusind tak for jeres støtte  Det vil tage lidt tid at forstå min guldklump aldrig mere vil kigge på mig med sine smukke, smukke specielle øjne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kære Jeanette |
|
|
Du, den mest ansvarlige muskelhunde ejer jeg har kendskab til...  Han var den eneste muskelhund jeg nogensinde har kunnet tænke mig at møde.  Han var en fantastisk hund og heldig at have dig som ejer. Godt han har fået fred nu, men trist han ikke blev ældre. Han har det godt, derovre bag Regnbue Broen Kig på stjernerne iaften, så vil han blinke ned til dig. Stort trøste kram Annette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeanette.... |
|
|
Kære Jeanette.
Hvor gør det mig ondt med Tass. Men ingen tvivl om du gjorde det rigtige for ham. Har fulgt dine tråde og billeder af ham, og han så ud til at være en skøn hund. Du kan dog trøste dig lidt med tanken om at nu skal han i det mindste ikke tvinges rundt i manegen at den nye hundelov og han er fri for smerter! Mange tanker herfra, Stine
Galopmenneske - med forkærlighed for military og pinto Næsten færdigudlært sadelmager. Society of mastersaddlers New Millenium Apprentice Scheme.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Din Tass |
|
|
Kære Jeanette, Åh nej, hvor gør det mig ondt for dig, at du har mistet din hund, som havde stor betydning for dig. Jeg tænker på dig - og din hund, som nu er ovre på den anden side. Knus til dig fra Esma
Vrinsk fra Esma Dybdevirkende healing til hest og rytter
Healing styrker og afbalancerer hesten og gør den mere samarbejdsvillig & Samtaleterapi, hvor du kommer helt tæt på dig selv og dine behov
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så kom billederne af Tass |
|
|
Jeg beklager på forhånd kvaliteten, da de er taget med mobil... Men se ham skal i sørme   Første gang jeg besøgte Jeanette, Johnny og deres fantastiske hunde... Tass er pænt vågnet, fordi Tante Tut(mig) står og vifter med en kamera mobil, så må man jo se en smule vågen ud...  Og det her er 2. gang jeg besøger Jeanette og Co. Tass er faldet i søvn ovenpå Tante Tut, og finder sig rask væk i at hende den tossede Hippie sidder og prøver at få ham til at ligne Mickey Mouse 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det gør mig |
|
|
usigeligt ondt at du har mistet en kær ven. Det gør mig dog usigelig glad, at du valgte som du gjorde  Vi har kun vores dyr til låns, og vi skylder dem at de kommer herfra med værdighed og stolthed. Kæmpe krammer til dig Jeanette 
Kom Nanna lige forbi og sagde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den smukkeste hund i verden |
|
|
Jeg føler ikke der er ikke så meget at sige, andet end jeg er rigtig glad for at være her hos dig! Og at Tass var en absolut ener! Der findes ingen som ham! Hans smukke åbne, varme og altid glade væsen. Og han fik da den fedeste afslutning med vores gode badetur den anden dag!! Men han vil blive savnet til uendelighed og aldrig nogensinde glemt!!
En fantastisk Irish Cob efter Ster Preferent hingsten Clononeen Royal Cash
-' Med ros og tålmodighed kommer man længst '- Anything your warmblod can do - my Irish Cob can do better!! ' '
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| årh det er frygteligt |
|
|
man møder sjældent en hund som Tass Jeanette... Den hund, som jeg skrev var en gulddreng... De store øjne når de kiggede på en plantet midt i det brede fjæs altså... Skødehund (skønt). Dejligt lystrene og PERFEKT for Kiki at snakke med fordi han lystrer som han gør. I går da jeg tænkte på ham spekulerede jeg endda på at inviterer jer ud så kiki og han kunne lege - det gik så godt sidst med de to. De var perfekte sammen... (For hende). Jeg ved hvor forkert de næste mange ture med hundene blir nu han ikke er her mere. Der gik noget tid før jeg kunne nogenlunde accepterer og fungerer med det selv... Stakkels lille Bibi tøsen... Håber hun snart kan finde lidt ro den bette pige. Håber Loui og Puggy tager det mere roligt og kan smitte lidt af på hende hurtigt.
RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010 Du vil altid være i mit hjerte skønne basse - æret være dit minde.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hej allesammen....Igen, tusind tak for jeres søde beskeder  Bibi er faldet lidt til ro igen, men jeg frygter for hvordan det bliver fremover med hende..Hun er en stor hvalp, som legede MEGET med Tass.... Puggy kan hun ikke mosle med på samme måde, og Louie gider ikke helt på samme måde som Tass gjorde  Sofie: Hvor er det et skønt billede med min Mickey Mouse dreng Tass fandt sig i alt det mærkelige man bød ham, han stolede blindt på mennesker...Jeg har SÅ mange billeder af ham, hvor han putter, hænger op af og nusses af forskellige mennesker, både kendte og fremmede... Stute: Tass ville have elsket at lege med Kiki en gang mere.. Det er jeg sikker på...Men det nåede vi desværre ikke... Du kan istedet mindes hvordan Tass tog imod din kære mand, sidst i besøgte os...  Det var meget mærkeligt at stå op idag, uden at kunne se på Tass der lå i sofaen med en logrende hale som godmorgen hilsen  Det bliver en underlig tid fremover, at der "kun" er 3 hunde nu...Der er tomt i huset, tænk sig at én enkelt hund kan "fylde" så meget... Jeg er sikker på Tass sidder oppe i hundehimlen ligenu og sender taknemmelige tanker ned til os, for at befrie ham for hans smerter...  Tass elskede sne og at lege med Bibi i det.. Mange timer har de fået til at gå i vinters med at fjolle rundt i alt det hvide... Og ja Puggy prøver at følge med som altid... Bette skid... Århhh jeg kunne vise 1000 billeder af den hund....Må hellere stoppe, det er jo ikke opslag og billeder det her.... SUK....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| synes da |
|
|
Hvis du har overskud til det så lav da en mindetråd med billeder af din skønne hund, på opslag og billeder, der må du jo sætte maaange billder ind. Det ville da glæde mange er jeg sikker på og du kunne selv mindes din dejlige hund.
JNP ------------------------- oooOOOooo --------------------------
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hvor er det dog sørgeligt at læse. Det gør mig rigtig ondt på dine vegne.. Det er så hårdt at miste en af sine bedste venner.. Men nu har han det godt uden smerter. Trøstekram herfra.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gode billeder.... |
|
|
Syns bestemt også der burde laves en mindetråd på opslag og billeder, så kan alle folk der har nogle billeder af ham den smukke ligge dem derind... Haha... Der havde jeg så været hos jer i et par timer, Tass tænker bare, hende der Tante Tut, hun er sq go nok 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| puha.... |
|
|
det var lige før der kom en tåre der- jeg holdt ubeskrivelig meget af Tass på trods jeg ikk har nået at ha så meget med ham at gøre trods alt. Ja jeg må nok prøve og tænke tilbage på den dag i stedet... ØV jeg har ingen legekammerat til Kiki nu... Jeg sys du skal lave en mindetråd om Tassemand
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Tak skal i have....  Jeg laver en mindetråd med ham på opslag og billeder... Selvom det er hårdt at kigge på billederne af ham, fortjener han det og han var en smuk hund, som skal nydes af dem, der måske ikke nåede at møde ham  Johnny, min kæreste, kan ikke holde ud at være hjemme, han syntes der er SÅ stille og tomt uden Tass... Han har også kendt Tass i nogle år nu, og han var selvfølgelig også "fars dreng".... Så Johnny ser jeg ikke så meget til i disse dage  Selv savner jeg Tass ufattelig meget...Nu må han gerne komme hjem fra sin "weekendtur".... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Så er der en tråd...Den er ikke færdig, har tusind billeder af den hund, og måtte lige holde en pause... www.heste-nettet.dk/forum/14/952133/ 952133/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|