Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ferie i spanien
Forfatter: 
Dato:  06-07-2010 21:06

Nu skal jeg på ferie for første gang i 4 år. Og vi drager 10 dage afsted til Spanien nærmere bestemt Alicante. Og så var det jeg kom til at tænke på om der er nogle der måske kender en som kender en som kender en igen der måske har en anelse om man kunne leje en hest dernede for et par timer til at ride på.

Hilsen Marianne

En stjerne i det fjerne den blinker og jeg ved det er dig Indi. R.I.P min dejlige dreng du vil for altid forblive savnet

0
0
Svar på denne tråd

Desværre
Forfatter: 
Dato:  06-07-2010 21:13

ikke, men jeg kan fortælle dig hvor du IKKE skal tage hen - Hipic Club Benissa nær Calpe (midt imellem Alicante og Valencia). Jeg har arbejdet der (meget kortvarigt) og staldpigerne bliver groft udnyttet i forhold til den ikke-eksisterende løn - turhestene har det fint og stedet er velpasset - men hvis du køber en ridetur støtter du et sted med meget høj udskiftning i staldpiger, da pigerne arbejder for hårdt, er stressede og nogle af hingstene er direkte livsfarlige (kommer aldrig på fold).

Sorry - men jeg bliver nødt til at slå et slag for at boycotte det sted hver gang jeg får muligheden - håber du finder et godt sted at ride

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider