Ville gerne høre hvad i har taget af forholdsregler til hvis der sker noget, brand eller andet.
Jeg taler kun med naboerne når jeg møder dem i opgangen. Forleden snakkede jeg med den ene, samtalen startede lidt underligt, men : Mig: Kan jeg ikke få dig til at tage mit nr. (hun så sjov ud
). Fortæller så at mit værste mareridt er at der sker noget, f.eks brand og jeg ikke er hjemme. Jeg vil gerne at hun har mit nr. så hun kan ringe og spørge om King er hjemme, så hun har noget konkret at sige til brandfolkene. Hun tager det gerne og konstaterer at jeg så også hellere må få hendes nr. de har hund og marsvin.
Pessimist, måske...
Der hvor jeg boede før var der nogle unge knægte der fik sat ild i skakten 3 gange på kort tid. Jeg havde på daværende tidspunkt ikke min nabos nr. men vidste at de havde hund. Heldigvis blev det ikke voldsomt, men har senere tænkt på at det ikke skal overgå min hund. Og nej, han gør ikke når det ringer på, heller ikke hvis jeg ikke er hjemme. Jeg er pessimistisk, men er så bange for at der sker noget og han ikke kan få hjælp, hvis det skulle være nødvendigt.
Hvilke forholdsregler har i taget?
Mange hilsner fra et styks pylre-hundemor