Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Somerferie..
Forfatter: 
Dato:  03-07-2010 07:49

Hej HN

Så har man fået sommerferie :) Super dejligt :)

Blev inspireret af JHN ang. sommerferien, så tænkte på, hvad I HN skal lave i sommerferie :)

Jeg selv skal:

arbejde en del

På ferie med familien

På ferie med en veninde

Besøge en veninde i Aalborg

Til Bryllup hos en veninde :D

Ja, så er min ferie nok gået...

God sommerferie til jer alle sammen :)

Line

Sübben siegfried springsadel til salg. Se min præsentation under annoncer.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-07-2010 08:08

I min ferie skal jeg:

Fotografere til et bryllup, heste mv.

Til Vorbasse marked, hvor jeg skal stå i bod

Tilride min unghest

Til Malta med familien og min kæreste

Sascha

Sani Cheval & Halimah Bint Ibriiz OX

Fotografering tilbydes. Se min hjemmeside:

www.sh-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd

min sommerferie
Forfatter: 
Dato:  03-07-2010 08:17

Uha, vi er så småt startet på ferien..

Den første uge er gået med at male hist og her, fotografere for det kgl. teater, besøge min pony der er lånt ud og en tur i knuthenborg.

De næste 3 uger holder jeg ferie med min søn på 2 år. Der skal vi flyve et par dage til Bornholm, på stranden, i svømmehal, holde min 25 års fødselsdagsfest, jeg skal fotografere en del, vi skal besøge vores 2 ponyer der pt. ikke er hjemme og meget mere.

Magnus skal lege med nogle venners børn og dem fra mødregruppen.

Planen er også at stalden skal rives ned indvendig, der skal mures en mur i natursten i haven og laves bålsted. Men det er vist mange planer for en enkelt ferie :)

Folden skal også laves klar til efteråret hvis ponyerne kommer hjem der.

Rigtig god sommer til alle jer derude...

Mvh. Gitte

Gfoto.dk

Hestefotograf

StaldOlsen.dk

Til salg:

GO Webmaster, DSP hingsteføl, se mere her

0
0
Svar på denne tråd

sommerferie
Forfatter: 
Dato:  03-07-2010 09:44

Jeg skal rigtig gå og hygge mig, har nemlig 8 ugers ferie.. hhe.. Lige pt. står min hest og ikke må rides pga. forfanget hed.. Skal have flyttet alle mine ting ind i min nye lejelighed.. og lidt over en uge, skal jeg afsted på grøn koncert og rejse med dem rundt i alle de dage det køre.. Og når jeg så kommer hjem står den på genoptræning af min hyps der til den tid har stået i 9 uger.. Og så bruger jeg også noget af min sommerferie på at hjælpe min kusine med hendes to unghest.. og så er der vist også en fødselsdag i sommerferien også man skal med til..:-).. Så det er det min sommerferie kommer til at være præget af...:-)

Mvh. Trine

0
0
Svar på denne tråd

Jamen dog..
Forfatter: 
Dato:  04-07-2010 09:09

Min sommerferie står bare på arbejde :)

Så jeg glæder mig til den er ovre, så hesten kommer hjem fra sommergræs og jeg kan ride igen ;)

Mvh.

Regina Sørensen

Med den højtelskede RDH hoppe Wega

www.123hjemmeside.dk/vidtskue

0
0
Svar på denne tråd

endelig sommerferie
Forfatter: 
Dato:  04-07-2010 10:12

Ja selvom jeg har en del uger - har de med at blive godt optaget.

Uge 26 holdte jeg ridelejr for 5 ridepiger - vejret var jo skønt og vi havde en super uge.

Uge 27 skal jeg på rideferie på Island - wiii jeg glæder mig!

Uge 28 og 29 har min mand ferie men fx i uge 28 kommer en ridepige på besøg og vi skal da ud og ride ( he he )

Uge 30 kommer familie på ferie ved os.

uge 31 ja her er der så endnu ingen planer MEN skal vel også op fra ferie paradiset og begynde at tænke på arbejde :P

Elsker at ride ... især på mine skønne, men forskellige islændere; Baldur, Sif, Fenja, Andy, Freja og Kommi!

0
0
Svar på denne tråd

Sommerferie.
Forfatter: 
Dato:  04-07-2010 16:27

Uge 29 skal jeg være sammen med drengene som har sommerferie. Så der skal vi bl.a. i Zoologisk have, i Tivoli osv. Uge 30 og 31 skal de så være hos deres far, så der skal hygges og slappes af i uge 30 sammen med min yngste søn Lucas på 5 mdr. og i uge 31 tager jeg til Malloca med min søster og Lucas.

Pt. helt uden hest, men arbejder kræftigt på at lave min egen westernhest efter den Amrikanske Paint hingst A Tru Rolex.

Sød kat søger nyt hjem.

Part på westernhest søges.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider