Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Forsikring???
Forfatter: 
Dato:  28-06-2010 12:14

Håber at finde svar herinde...

Da jeg ankommer til arbejde her til morgen og kører ind på parkeringspladsen, er jeg så uheldig at en dame bakker ind i siden på min bil.

Vi udveksler navn og telefonnummer. Jeg går ned og tjekker bilen, tørrer lige af med en klud, for at se hvor slemme ridserne er. Og der er desværre en del ridser, hvor lakken er helt skrællet af.

Jeg ringer så til hende og hun er slet ikke i tvivl om at fejlen er hendes. Hun lover at sende mig en mail med flere oplysninger til forsikringen - og beder mig samtidig om, om vi kan vente med at anmelde skade til torsdag og sige, at den er slet torsdag morgen???

Årsagen er, at hendes forsikring betales fra 1/7-30/6 og hun har netop modtaget en bonuscheck fordi hun ikke har brugt sin forsikring inden for de sidste 12 måneder. Hun mener at hun skal returnere checken, hvis hun laver en skade før den 1/7.

Hun har Codan som forsikringsselskab.

1) er der nogen, som ved om dette er korrekt? At hun skal returnere checken???

2) Stiller det mig dårligt at vente med anmeldelsen? Kan der blive problemer ud af det??

Håber der nogen herinde, som kan hjælpe...

Knus Tina

0
0
Svar på denne tråd

ærlighed varer længst...
Forfatter: 
Dato:  28-06-2010 12:48

... og jeg ville IKKE lade mig lokke til at lyve for mit forsikringsselskab om datoen, tidspunktet, stedet eller noget andet.

Jeg tvivler på at hendes bonuscheck er udbetalt før den er optjent - men uanset hvad, så er det hendes problem og skal ikke få dig til at lyve i din anmeldelse.

(det næste bliver at hun siger til sit selskab at "jamen jeg var i den anden ende af landet den dag, se selv min parkeringsbøde fra...", og så hænger du selv på regningen...)

£isbeth & Baloo

I am fond of pigs. Dogs look up to us. Cats look down on us. Pigs treat us as equals.

Winston Churchill

0
0
Svar på denne tråd

risikabelt
Forfatter: 
Dato:  28-06-2010 12:53

Synes også det lyder meget mærkeligt at hun skulle have fået en chek inden året er omme, hvorfor i alverden skulle de sende den ud for tidligt?

Desuden har Lisbeth jo ret, det kan give problemer, man kan aldrig vide om folk er ærlige, slet ikke når man ikke kender dem.

0
0
Svar på denne tråd

Tak for svar...
Forfatter: 
Dato:  28-06-2010 14:22

Lisbeth: Sådan havde jeg slet ikke tænkt. Jeg tror virkelig ikke det er hendes hensigt at snyde mig, men hvor har du ret.

Jeg kan jo sagtens risikere at hun prøver at løbe udenom på en eller anden måde og så kan jeg intet bevise - heller ikke med det vidne som jeg har. Så jeg anmelder sagen hurtigst muligt :-)

Tak for hjælpen!

Knus Tina

0
0
Svar på denne tråd

Stol aldrig...
Forfatter: 
Dato:  28-06-2010 16:30

... på nogen der prøver at få dig med på en "fidus"!

Du tror ikke at hun vil snyde dig (og det er da også positivt at tro det bedste om folk).

Men den historie hun foreløbig er kommet med, er med formålet at snyde sit forsikringsselskab. Ergo ER hun ikke helt fin i kanten, og du skal ikke risikere noget!

£isbeth & Baloo

I am fond of pigs. Dogs look up to us. Cats look down on us. Pigs treat us as equals.

Winston Churchill

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider