Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Tilbehør til grillen
Forfatter: 
Dato:  23-06-2010 10:41

Vi skal grille idag, og jeg giiider ikke spise mere kartoffelsalat, majskolber, kartofler og hvidløgsbrød (eller dvs, ihvertfald gider jeg det ikke idag...).

Men hvad skal man så lave til?

Kød menuen står på mørbrad, pølser og et par lækre kylling bryst fileter med skind.

Kom med noget andet, end det oplagte!

Eneste vi ikke spiser herhjemme er champignon.

Mvh. Tine

Windsor Elite dressur 17" fit 3 sælges. 4500,-

Campingvogn søges til leje for sommeren. Skal ligge fast i privat have (Lidt udenfor Køge). Skal kun bruges som "gæsteværelse".

0
0
Svar på denne tråd

asparges
Forfatter: 
Dato:  23-06-2010 10:45

Friske asparges svøbt i bacon og så på grillen... MUMS! ;D

Kom evt aspargeserne i kogende vand et minut eller 2 inden svøb og grill.

0
0
Svar på denne tråd

alt kan grilles
Forfatter: 
Dato:  23-06-2010 10:53

squash, hvidløg (hele løg), peberfrugter, tomater med krydderurter osv.

Evt spyd med diverse grøntsager

Serveret med en god salat af feks bl. babaysalatblade, blåbær, minimajs og groft revet parmesanost

(eller andet man har lyst til men osten er vildt god i salat)

Karina

0
0
Svar på denne tråd

pas på...
Forfatter: 
Dato:  23-06-2010 11:02

..der kommer spyydd

Her den anden aften lavede jeg spyd med tigerrejer,champinon, porre og pølser...god lille coctail :) Man kan naturligvis sætte alt mellem himmel og jord ( næsten ) ;)

Men kan også anbefale asparges med bacon omkring :) Og eller baguetts med lidt tomat salsa med feta ovenpå, det er mums.

M.V.H

Tine K

0
0
Svar på denne tråd

Grøntsager
Forfatter: 
Dato:  23-06-2010 11:18

Jeg ville fylde en foliebakke med div. grove grøntsager (gulerødder, rødbede, squash, bønner, broccoli m.v. samt lidt timian, salvie og andre krydderurter), drysse lidt olie over, lave et låg til, og sætte på grillen til grøntsagerne er møre. Et. lave dem i ovnen, hvis der ikke er plads nok på grillen.

Salvia

Ledige bokse i dejlig stald i Lynge.
Gode folde og meget foldtid.
Rolige omgivelser.
Bus til døren.
Fair priser.

Har du et mønster på nordbokjolen som jeg må låne/købe/få?

Størrelsen er ligegyldig.

0
0
Svar på denne tråd

nye kartofler
Forfatter: 
Dato:  23-06-2010 11:30

Nye skrubbede kartofler, let kogte, i en alu bakke, med groft salt, olie og krydderurter, evt persille...

Hjemmelavet kartoffel salat er kan jo laves i et hav af afskygninger. Evt kogte kartofler med grønt, som salat, agurk, krydderurter, forårsløg, løg og en olie edikke dressing, evt en slat sennep, og vupti har du en hjemmelavet kartoffelsalat, som er langt fra dem man køber færdiglavet i brugsen..

Grillede grønsager, tomat, squas, campingnog og alt mulig andet..

PAsta salat kan jo også laves med lige det man drømmer mest om. Alt er jo mere eller mindre tilladt, så det er jo også en mulighed..

Kentaur Artemis bom 2, 17,5 tommer, sort sælges, skriv besked eller send SMS

0
0
Svar på denne tråd

broccoli
Forfatter: 
Dato:  23-06-2010 13:39

Broccolisalat er også altid lækkert. Eller en pastasalta med broccoli, bacon, rosiner, pinjekerner, tomat og lidt agurk. Muligvis lige et drys iceberg eller anden salat i.

Eller nye kartofler let kogte og så med en strimmel bacon om.

Der kan også laves helstegte tomater eller smides en bagekartoffel med en krydderost/pikantost på grillen (eller ovnen hvis man foretrækker det)

Trakehnervallak sælges - se præsentation for mere information

En rigtig hund er en schæfer, og en rigtig hest en Trakehner!

Medlem af AHNA

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider