Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hypnosebehandling
Forfatter: 
Dato:  21-06-2010 14:13

Jeg søger nogle personer, som har prøvet hypnose, og som vil fortælle lidt om behandlingen/-erne.

Har du prøvet hypnose?

Hvad gik du til hypnose for?

Hvor mange behandlinger fik du?

Hjalp det?

På forhånd tak :)

NUMSEFISKEN
Equito's Litote
Et smil er en nem måde at forbedre sit udseende på

0
0
Svar på denne tråd

jeg skal prøve næste uge
Forfatter: 
Dato:  21-06-2010 16:06

skal prøve at huske at skrive ellers skriv en PB næste uge og mind mig om det!!

0
0
Svar på denne tråd

hdjhfdhfsjdk
Forfatter: 
Dato:  22-06-2010 10:59

Du skal måske snart afsted til en behandling?

NUMSEFISKEN
Equito's Litote

0
0
Svar på denne tråd

htrhjtjhthrs
Forfatter: 
Dato:  01-07-2010 19:08

nulheste:

Har du været afsted? :)

NUMSEFISKEN
Equito's Litote

0
0
Svar på denne tråd

heej :)
Forfatter: 
Dato:  01-07-2010 22:55

Har ikke selv været det - men for nogle år siden var min mor, for at stoppe med at ryge.

Man skal altså selv være overbevist om at det virker - ellers er det peng elige ud af vinduet..!

Hun stoppede med at ryge med det samme. Min mors mand skulle prøve det samme, for at stoppe med at ryge.. Han stoppede også me det samme..

Begge efter én behandling.. :)

*Camille*

Min mening :)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  01-07-2010 23:22

Jeg fik 3 behandlinger som skulle hjælpe mig til at holde op med at ryge.

1. gang gik det fint

2. gang fik jeg den vildeste trang til at ryge bagefter fordi hun snakkede meget om at tage en smøg i munden osv ...

3. gang var jeg så træt at jeg faldt seriøst i søvn ;o)))

Jeg syntes ellers at min motivation var i top, men efter 13 dage røg jeg i igen. Man må så sige til hendes ros, at hun gav mig alle 1700 kr tilbage - det havde jeg ikke regnet med.

Måske kan alle bare ikke hypnotiseres ... jeg kan ikke sige hvordan det SKAL føles, men jeg følte i hvert fald ikke at jeg var "væk" på noget tidspunkt. Virkningen udeblev men jeg blev da en oplevelse rigere ..

//Dorte

0
0
Svar på denne tråd

jeg har prøvet
Forfatter: 
Dato:  01-07-2010 23:40

hej

Jeg har fået behandlinger for søvnløshed.

Senere for at komme af med en fobi mod edderkopper.

Jeg havde også en periode hvor jeg gik med en lille diskusprolaps og havde stærke smerter. Der brugte jeg hypnose til at bearbejde og mindske mine smerter.

Jeg har haft fantasisk udbytte af hypnose. Det har helt klart virket og jeg kan klart anbefale det.

Jeg har fået 3 behandlinger for at komme af med min søvnløshed,1 behandling mod min fobi og 2 behandlinger for smerterne.

Ved hypnose bliver man bragt i en meget behagelig tilstand hvor man åbner sit sind og ligesom bliver "filterløs" så det kan også være en meget stærk oplevelse.

Jeg har oplevet at føle mig meget udhvilet og behageligt tilpas efter en session.

Jeg tror (men det er bare mig personligt) at det er bedst at finde en hypnotisør som er en uddannet evt. psykoterapeut eller psykolog for der findes også folk som udøver hypnose som ikke har nogen faglig baggrund i psyken. det ville jeg ikke bryde mig om at benytte. men det må være en smagssag.

Jeg synes også det er lidt en tillids sag når man skal have nogen til at rode rundt i ens hoved (hvis man kan sige det sådan).

held og lykke med det

0
0
Svar på denne tråd

for mange år siden
Forfatter: 
Dato:  02-07-2010 07:20

jeg kan da kun håbe der er udvilket bedre metoder, jeg prøvede for mange år siden ifm. rygestop og det hjælp overhovedet ikke - tror ikke jeg ville smide penge efter en hypnotisør en anden gang - jeg har talte med flere andre der har samme opfattelse og kun meget få der har fået hjælp - så jeg tror at man skal være meget opsat og motiveret eller hjælper det ikke.

Jeg sværger til andre metoder der bestemt har virket efter hensigten

jette

0
0
Svar på denne tråd

sukkertrang
Forfatter: 
Dato:  02-07-2010 07:32

Noget nyt skulle være hypnose mod sukkertrang?

Nogen der har prøvet det?

Karina (der overvejer det)

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  02-07-2010 18:32

Jeg har prøvet det mod eksamensangst.

Jeg tror ellers slet ikke på sådan noget, men min mor fik mig overtalt til at prøve - og det er jeg virkelig glad for i dag. Jeg blev hypnotiseret to gange med ca. 14 dages mellemrum, og det har virkelig hjulpet mig.

Det er 2 år siden nu her, men jeg nyder stadig godt af det :)

Dejlig springbetonet DV-hoppe sælges

6 år gammel, 170 cm i stg.

Se her for mere info

"In the end, it's not the years in your life that count.

It's the life in your years."

Abraham Lincoln

0
0
Svar på denne tråd

Har prøvet
Forfatter: 
Dato:  02-07-2010 19:13

Mod mavesmerter, fik én behandling og synes det var til grin og ekstremt dyrt. Det hjalp jo selvfølgelig ikke. Tror det har stor betydning om man tror på det og hvem man går hos. Nogle hjælper det og andre ikke.

Berit Jensen

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider