hej
Jeg har fået behandlinger for søvnløshed.
Senere for at komme af med en fobi mod edderkopper.
Jeg havde også en periode hvor jeg gik med en lille diskusprolaps og havde stærke smerter. Der brugte jeg hypnose til at bearbejde og mindske mine smerter.
Jeg har haft fantasisk udbytte af hypnose. Det har helt klart virket og jeg kan klart anbefale det.
Jeg har fået 3 behandlinger for at komme af med min søvnløshed,1 behandling mod min fobi og 2 behandlinger for smerterne.
Ved hypnose bliver man bragt i en meget behagelig tilstand hvor man åbner sit sind og ligesom bliver "filterløs" så det kan også være en meget stærk oplevelse.
Jeg har oplevet at føle mig meget udhvilet og behageligt tilpas efter en session.
Jeg tror (men det er bare mig personligt) at det er bedst at finde en hypnotisør som er en uddannet evt. psykoterapeut eller psykolog for der findes også folk som udøver hypnose som ikke har nogen faglig baggrund i psyken. det ville jeg ikke bryde mig om at benytte. men det må være en smagssag.
Jeg synes også det er lidt en tillids sag når man skal have nogen til at rode rundt i ens hoved (hvis man kan sige det sådan).
held og lykke med det