Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Minipuddel
Forfatter: 
Dato:  19-06-2010 17:48

Hej.

Er der nogle af jer, som har en lille minipuddel?

Hvis ja: hvordan er sådan en hund?

Jeg havde engang den dejligste hund, som var halvt minipuddel. Hun gøede aldrig, fældede ikke, var super lærenem. Til gengæld blev hun også lidt mere hysterisk med alderen, ligeså gjorde hendes mor, som var ren minipuddel.

Så til jer, der har - eller har haft - en minipuddel: kan I anbefale sådan en race?

Jeg er så småt begyndt at kigge efter den hund, jeg kunne tænke mig, når jeg er færdiguddannet. Den skal være stille, da den ikke skal genere naboerne og den skal heller ikke være stor, da lejligheden ikke er så stor heller. Den skal dog også kunne holde til nogle gode gåture og meget gerne noget agility.

- Heidi

Man skal tvivle om alt og tro på meget.

(Descartes)

0
0
Svar på denne tråd

Heidi.
Forfatter: 
Dato:  19-06-2010 18:04

Jeg har en Dværgpuddel en skøn dreng på 5 år.

han er en rigtig lille familie hund, han er altid glad frisk og legesyg samt meget lærenem, 14 dages træning så har han lært at sidde i min cykelkurv når vi cykler det ser så sødt ud.

Det er så dejligt at være fri for alle de hundehår da han ikke fælder,jeg har købt ham på et internat da han var 2 år han faldt utrolig hurtig til hos mig,han følger mig i hælene overalt hvor jeg går hen det er så dejligt med en lille følgesvend.

Han holder fint til en god lang gå tur såh jeg kan varmt anbeale dig at købe en puddel,du skal bare tænke på at pudler ingen underuld har så du skal have et bette dækken til de kolde måneder på året.

mvh katrine

.Ejer af en skøn dværg puddel.

0
0
Svar på denne tråd

Det lyder ...
Forfatter: 
Dato:  20-06-2010 14:34

Det lyder jo lige som sådan en, jeg vil have :)

- Heidi

Man skal tvivle om alt og tro på meget.

(Descartes)

0
0
Svar på denne tråd

Mellempudler
Forfatter: