Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hvor lang tid - studenterhue
Forfatter: 
Dato:  18-06-2010 10:37

ja jeg er jo så heldig at jeg bliver student på tirsdag den 22 juni (hhx), og får endelig min hue på hvilket jeg har glædet mig rigtig rigtig meget til den anden dag da jeg selv og et par andre fra min klasse sad oppe på skolen (vi skulle ind til eksamen), faldt snakken så på hvor længe vi skulle gå med vores studenterhuer... jeg har hele tiden tænkt at det var noget man gjorde det meste af sommerferien - men så sagde de pludselig at det 'måtte' eller 'plejede man kun' at gøre i 14 dage.. det synes jeg er ret kort tid at bære den i..

man hvad synes i??

jer som selv er blevet studenter, hvor lang tid havde i jeres på efter sidste eksamen??

0
0
Svar på denne tråd

1234567890
Forfatter: 
Dato:  18-06-2010 11:19

Tror også kun jeg gik med min i ca 14 dage.

I starten gik jeg med den KONSTANT, og derefter udfasede det lidt sig selv med kun til "specielle lejligheder"..

I starten lå den på hylde og så "pæn" ud. (Selvom den ærligt talt ikke var særlig pæn efter en studenter-behandling )

Nu ligger den et eller andet sted i en kasse sammen med ting jeg heller ikke længere bruger. Men når jeg engang imellem finder den frem er det super fedt at sidde og huske tilbage på hvordan den kom til at se sådan ud

Tillykke med huen på tirsdag, det er en skøn tid... Selvom jeg måske ikke helt er enig i farven på din

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-06-2010 11:21

Tror jeg havde min hue (HF) på 2-3 gange (inklusiv vognkørsel), men jeg synes da tit jeg har set folk gå med den omkring slutningen af sommerferien.

Privat pasning af kæledyr i KBH området

Se præsentation for yderligere info

Eller send en pb

0
0
Svar på denne tråd

RE: hvor lang tid - studenterhue
Forfatter: 
Dato:  18-06-2010 11:25

1-2 uger er vidst det normale. De, der er trætte af den, smider den efter en uge (studenterugen) - de andre beholder den på en uges tid længere.

Og så plejer der altid at være nogle få, der beholder deres på længere. Men det er ikke mange.

Det passer fint med mig, for jeg rejser 16 dage efter, jeg får huen.

Ditte

- I'm just a dreamer

0
0
Svar på denne tråd

det med huen
Forfatter: 
Dato:  18-06-2010 11:28

Da jeg blev student bare jeg den ca. en uge. Hvis jeg så skulle til noget studenter-relateret i familien eller hos venner havde jeg den på, men ellers ikke. Den er faktisk også lidt træls at have på i længden, så tror også du smider din efter 14 dage

0
0
Svar på denne tråd

Hattehår
Forfatter: 
Dato:  18-06-2010 11:31

Jeg synes det gav sig selv, hvornår den blev lagt.

Man bliver simpelthen træt af hattehår ;)

Og som Artex siger; den bliver altså ikke ved med at være lige pæn - desværre.

Nyd det, det er en skøn tid som nybagt student.

/Anne

En krone for kongeriet, en bølge for vandet omkring det lille land

Dansk Varmblod

Hjemmeside: anne-sj.dk

Værelse til leje i Århus N (tæt ved skøjtehallen), skriv PB for mere info

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-06-2010 12:06

tak til jer alle sammen for alle jeres hurtige (og brugbare svar) (HN når det virkelig er bedst)

så altså, bare af med den når jeg bliver træt af den = ingen uskrevne regler om hvor længe?

Og mange tak (Artex og AJ) for lykønskningerne - det er en rigtig god tid synes jeg

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-06-2010 12:09

Jeg havde den vist kun på 3 gange i alt (den sidste eksamen, translokationen og studenterkørslen).

Jeg synes ikke sådan en studenterhue er videre køn og følte ikke rigtig for, at skulle have den på, hvis jeg bare skulle ned og handle en liter mælk.

Har det lidt sådan, at ja, det er da fedt at have gennemført en gymnasiel uddannelse, men det er jo ikke ligefrem Mount Everest der er besteget, og de efterfølgende uddannelser er i de langt fleste tilfælde meget mere krævende end et gymnasium, så kan ikke se, hvorfor det er nødvendig og reklamere med huen i ugevis.

Hvis du kan lide duften af roser, må du også kunne tåle dens torne.

0
0
Svar på denne tråd

studenterhue
Forfatter: 
Dato:  18-06-2010 13:02

14 dage er vidst det normale..

Jeg havde planlagt at skulle have den på stort set konstant i samtlige 14 dage - men nøj hvor er det varmt at stå i butik i et center med studenterhue på :D og sikke et hue-hår man får :D Så droppede den i arbejdstiden men ellers så havde jeg den på i samtlige 14 dage - åh det var en skøn tid :)

0
0
Svar på denne tråd

fnis...
Forfatter: 
Dato:  18-06-2010 14:33

Jeg havde kun min på 1 dag, og det var dagen hvor vi var på druk, den overlevede det ikke

Resterne af den ligger stadig i en kasse et sted

0
0
Svar på denne tråd

Studenterhue
Forfatter: 
Dato:  18-06-2010 18:41

Jeg havde min på ca. 14 dage fra jeg blev student. Derefter blev jeg træt af at gå med hat, og de fleste andre havde også smidt den.

skrev
Maria,
som holder af

Cashmir Damgård Pablo Casandra Damgård

Guinness Damgård

www.maria-juul.blogspot.com

Kieffer Wien dressursadel sælges

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider