Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hehe.. Alt det tisseri.
Forfatter: 
Dato:  15-06-2010 09:01

Nu har jeg jo undervist elevhold i en lang periode og jeg kan stadig more mig ved det :D - De kære små og store elever kommer ind imellem med nogle guldkorn.

Da det stod ned i lår fede stråler i Fredags havde ponyerne stået ude og var drivvåde da de kom ind. I ridetimen havde vi en som tissede 3 gange på en time og rytteren så NOGET forbavset ud så jeg måtte fortælle hende at alt det vand der var faldet ned på den i løbet af dagen var trukket ned i hesten så nu skulle det så ud igen - Hun kiggede noget undrende og sagde: "Ja det er jo rigtigt nok." Jeg måtte jo så fortælle at der var en anden årsag til at han sådan skulle tisse

En pony og rytter kommer op i ridehallen. Ponyen stiller sig som han skal tisse HELE tiden, men der kommer INTET, vi bliver nervøse og jeg fortæller moderen at der kan være 3 årsager til at han står sådan, enten tør han ikke tisse når de andre kigger, ellers er han forfangen eller bare generelt dårlig. De trak ham ind ved siden af hvor han stillede sig op igen, men heller ikke her vil han tisse, så til sidst måtte de ned i boksen og DER ville han tisse ;) - Skøre pony.

Andre med sjove episoder?

VH Pernille

Undervisning og ridning af pony/hest tilbydes.

Trailer udlejes i Fredericia.

Kat. 2 pony, 7 år - Potientiale til det helt store sælges!

0
0
Svar på denne tråd

Dengang jeg....
Forfatter: 
Dato:  15-06-2010 09:11

begyndte at undervise rideskole havde vi en GAMMEL pony som kunne div. snydetrick mht. at stille sig som om han skulle tisse.

Han havde fundet ud af at hvis han stod som om han skulle tisse fik han en pause :-)

Kloge lille pony!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider