Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

"Dagsregn i Danmark"
Forfatter: 
Dato:  10-06-2010 19:47

Øev et tissevejr.

Heltemodige ego kørte i dag 28 km- og min rgnjakke er ikke tæt+ den hælder vand af i skødet på éen, så jeg var simplthen våd til skindet. (Det er da godt, man ikke r lavet af sæbe! ;-D )

Men, der var ikke mere missemad, og jeg gad ikke bussen (den jeg kunne tage kører så mange omveje, at jeg bliver køresyg), og havde forresten fortrængt HVOR våd, man bliver på knallert.

Kattene er også trætte af det, de, der var ude, kom ret tørre ind, så de har siddet og kukket i læ et sted.

Til gengæld myldrer min have med klamme dræber- og vinbjergsnegle. ADR.

Nå ja- også havde foderbiksen kun foderet i en lille pose, der var sket en fejl, som hun undskyldte meget for, og jeg sagde, "det er jo, hvad der kan ske"- og "det er ikke din fejl"- men jeg fik rabat alligevel. (Jeg kan ikke hidse mig op over sådan noget, og jeg bad ikke om rabat! :-) )

Så- tak for et lyspunkt på en dum våd dag i juni.

Med væmlig hilsen
xtiny

"Den, der kun venter på, hvad fremtiden vil bringe- har ingen"

0
0
Svar på denne tråd

en snegl på vej'n....
Forfatter: 
Dato:  10-06-2010 19:57

Vinbjergsneglene truer du bare med hvidløgssmør - dræbersneglene er det straks lidt sværere med, da de godt ved at de ikke smager godt.....

Men flot kæmpet for kattene!

0
0
Svar på denne tråd

regn...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2010 21:19

Er sikker på dine katte takker dig for din indsats.

Jeg vandrede ud i regnen idag med min hund, og endte med at farre vild i skoven så det blev en 1½ time lang tur i silene regn.

Jeg havde regntøj på men hunden måtte godt nok tørres og ligges foran varmen da vi kom hjem.

Det gode, vi sover begge godt i nat, og motion er altid godt.

-----MARIA-----

:-) :-) smil det smitter :-) :-)

0
0
Svar på denne tråd

Nu må solen
Forfatter: 
Dato:  11-06-2010 00:00

gerne snart skinne igen - selvom det mildt udenfor er det aligevel træls at gå rundt i gummitøj hele tiden

Også træls for hestene som er på døgnfold.

MVH Janni

Nu i dyrenes vold :-)

0
0
Svar på denne tråd

Mit bidrag til debatten
Forfatter: 
Dato:  11-06-2010 10:32

Ja, sikke et vejr igår.

Jeg var på Kalvø i Gennerbugt, på noget der hed: "Natur og psyke"

Vi var på stranden og stryge rejer og muslinger. Og fik oxo 2 krabber......

Nogen var ude og ro i kano og kajak.

Så slog vi nogen paviloner op, så vi kunne stå i tørvejr og tilberede mad. Og vi tændte 4 bål.

Vi fik så en foliebakke hver, og kunne så fylde dem med kød, og rå kartofler, løg, brocoli, champignon, gulerødder og salt. Lidt vand på, låg på, og så 25 min på rist over bålet.

Nogen få var uheldige at deres mad brændte på. Men det smagte rigtig godt (Og sundt) Til "dessert" fik vi Havets frugter (Muslingerne og rejerne)

Men hold da op, hvor var vi våde. Jeg havde regnjakke på, og gummistøvler. Og alligevel var jeg gennemblødt, da jeg kom hjem. Men efter et brusebad og en kop varm the havde jeg det bare godt.

Hvis nogen så TvSyd kl 19.30 så var vi med.

VH Pernille

Charles Baudelaire sagde engang: "Man kan ikke være forsigtig nok i valget af siden forældre"

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  11-06-2010 10:54

PERFEKT REGNVEJR TIL EN REGNSANG:

www.youtube.com/watch?v=veOVtJGniG8

:D :D :D :D :D :D :D :D :D

¤ Cille Raahauge ¤

- Søger Lånehest, se annonce -

Lækker spring pony til salg!

LA-MB spring, LB dressur, kat.1 fra 2001

Klik her! eller Klik her!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider