Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Skal man gøre det?
Forfatter: 
Dato:  10-06-2010 11:35

Hej med jer herinde:)

Jeg har brug for en mening eller to.)

Jeg står med det problem om jeg skal opsøge en Clairvoyant.

Jeg mistede min mor i Januar i år og det tog rigtigt hårdt på mig. Min mor var en del af vores familei(mine sønner og mand), altså hun boede hos os i 3 år ig hjalp til med det hele. Børn,madlavning, rengøring osv. Hun var alkoholiker og sygisksyg. men når hun var hos os virkede det som om hun var oven på. Åhh det er svært og beskrive:(

Men ja, det var den 5 jan og klokken var 16.15, da mon mor gik hjemme fra i nedtrykt tilstand. Jeg tænkte at hun nok trængte til noget luft oven på en af hendes gamle venner var død dagen i forvejen. Klokken blev temmelig hurtig 20 og havde intet hørt:( Jeg ville ud og lede, men havde to drenge der sov og min kæreste var på brand øvelse, så jeg fik fat i en veninde der kom og ledte de steder vi troede hun kunne være.. Nåh men timerne gik og klokken 24 var vi 7 mennesker der ledte. ink. vores lokale betjendt Werner. klokken 03 holdte vi og håbede at Aarhus vil sætte en helikobter i luften ved daggry.. ( vi boede på Samsø).

Da det blev lyst fik vi afvide at de sendte 8 hunde og 11 betjendte til Samsø+ en helikobter.. Men desværre da klokken var ca. 15 fik keg afvide at de havde fundet mim mor død:( Hun var faldet i en DYB grøft og var død:( De ville ikke undersøge det nærmere da der ikke var tegn på en forbrydelse:(

Nåh men det jeg så vil vide er om det måske ville være en ide og opsøge en Clairvoyant, som måske kan fortælle mig om hvordan hun døede? Har i nogle erfaringer med ting i den dur??

Kram og knus fra julie

INGEN HEST TIL MIG:(

Bare skriv hvis i har en:)

0
0
Svar på denne tråd

Sikke en hård
Forfatter: 
Dato:  10-06-2010 12:15

omgang for dig og din familie - gør mig ondt.

Hmm - nu tror jeg slet ikke på det med clairvoyante, men hvis du gør og du ikke ruinerer dig selv under processen - så gør det da.

God vind fremover

MVH Janni

Nu i dyrenes vold :-)

0
0
Svar på denne tråd

Hmm.....
Forfatter: 
Dato:  10-06-2010 12:39

Det var da en trist historie og det må have taget hårdt på dig at miste din mor på den måde.

Hvorfor har du behov for at vide hvordan hun døede? Er det fordi du er bange for at hun led? Og hvis det er det du får at vide, kan det så hjælpe dig videre i dit liv?

Hvis du mener at det er tilfældet, så ville jeg prøve det. Men det at miste en nærtstående kan være et stort traume, især hvis det sker på en uforudsigelig og voldsom måde. Hvis du tror på at det alternative kan hjælpe dig, så ville jeg måske opsøge en der kunne hjælpe DIG!

Jeg håber du forstår hvad jeg mener

Knus herfra,

Mie

Mor til dejlige Elias 8/8-2009

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider