Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Gode råd ved salg? (hurtig handel)
Forfatter: 
Dato:  06-06-2010 19:35

Hej HN

Så er beslutningen taget! Ponyen skal have et nyt, godt hjem, og jeg skal, efter 2½ år som "pensioneret ponyrytter", videre på stor hest

Nu hvor beslutningen endelig er taget, ville jeg bare sådan ønske, at det hele kunne gå lidt stærkt! Jeg vil enormt gerne kunne bruge sommeren på at lære min kommende hest at kende, men tør (og kan) ikke købe ny hest, før pengene for ponyfisen er i hus.

Så mit spørgsmål til jer - har I nogle erfaringer omkring hvordan en hurtig handel kan opnås? :-) Nogen særligt gode salgssider, eventuelt udenlandske mm.? Hun er på nuværende tidspunkt til salg på heste-nettet, hestegalleri og ridehesten.com. men der sker ikke så meget som jeg kunne ønske. Jo, de første 2-3 dage, men nu er det ligesom gået lidt i stå ;-) Så nogen gode råd?

Det skal lige siges, at hestehandler o.lign. er ikke en mulighed - jeg ønsker en privat handel og et godt hjem til min dejlige pony :-)

Der er desuden tale om en 5 års Connemara hoppe.

Lige et billede af skønheden:

Mvh Antonia
Tidligere med dressurponyen Bjerregårds Eros

?Nu med Skippergårdens Delight Aurora?

Allround 5 års Connemara hoppe til salg.

0
0
Svar på denne tråd

billig.
Forfatter: 
Dato:  06-06-2010 19:52

Smæk prisen i bund, så får du hurtigere handel.

Det gjorde jeg (dog helt anden kategori hest) og fik det helt rette hjem på en uges tid.

Er prisen rimelig fast er der ikke meget andet end at vise den frem på stævnepladserne, annoncere som du gør, og på guloggratis, opslag på rideskolerne m.m..

Smuk hoppe.

Kilden

Ejer af fjordhoppen Sussi og mini hesten Tarzan

Mor til Lea 02.05.06 og Maya Isabel 08.12.08

0
0
Svar på denne tråd

sdfgdfhdhn
Forfatter: 
Dato:  06-06-2010 20:06

Mit problem er bare, at hvis jeg sælger hende langt under værdi, er der ikke penge til en ny hest af den kvalitet jeg ønsker.

Men guloggratis samt opslag på ridecentre er en god idé, det vil jeg prøve! Tak :-)

Mvh Antonia

0
0
Svar på denne tråd

Salgssider
Forfatter: 
Dato:  06-06-2010 20:09

Udover at sætte prisen ned, så kunne du måske prøve at kontakte avlere, o.l. direkte.

Du kunne fx prøve her, hvis du har mod på at sælge hende til udlandet www.britishconnemaras.co.uk/ - der er utallige andre salgssider i UK, bl.a. http://www.horsemart.co.uk og http://www.horseandhound.co.uk men husk på at risikoen for svindlere kan være større, når du annoncerer i udlandet!

Med den størrelse, de talenter (især det at hun har gået terrænspring er noget der hitter i UK), og det udseende, kan jeg ikke forestille mig, at du kommer til at vente længe.

Bare prisen er den rette...

Nu som ny-nordjyde...

0
0
Svar på denne tråd

mmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  06-06-2010 20:25

har du været inde og se om der er nogle, der søger sådan en pony.

el nogle der ville bytte evt.

stald Ventrup.

os med springerne

tilsalg

hingst plag efter bøgegårdens staf´s stakkato

0
0
Svar på denne tråd

gdsdhsdh
Forfatter: 
Dato:  06-06-2010 20:39

Tak skal du have, jeg vil klart prøve på de britiske sider! :-) Er desuden ved at tilføje i annoncerne, at prisen er forhandlingsvenlig. Så håber jeg, at det modvirker, at køberne bliver skræmt væk ;-)

Ja jeg har også kigget søgeannoncer og skrevet til et par stykker - desværre uden held. Ved bytte har jeg heller ikke kunne finde noget :-)

Mvh Antonia

0
0
Svar på denne tråd

123456890
Forfatter: 
Dato:  07-06-2010 10:15

Der er også Dba.dk hvor du kan sætte hende til salg.

MVH Pernille

*Skovbakkens Avalon*

! R.I.P Dear Tana C.*Always On My Mind* !

Efterlyning af Skimmel/Hvid Ponyhoppe 130-136 i stg. ca. 21 år!

&

Nordbagge blanding 150-155 stg. Hoppe ca. 24 år

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  07-06-2010 10:23

Jeg følger lige med i din tråd. Har virkelig også problemer med det salg og har også prøvet med mange forskellige priser og giv et bud osv. Men det er mega svært at sælge i år.

Har du ik en underviser, der feks har nogle gode forbindelse. Det plejer at hjælpe mange.

KAT I SPRING PONY TIL SALG, SPRINGER ALT..GIV ET BUD..!

0
0
Svar på denne tråd

rthrjrjdrj
Forfatter: 
Dato:  07-06-2010 11:14

DBA vil jeg også prøve, ja :-) Er bare i tvivl om hvor mange hestefolk der virkelig kigger der.

STiNE: Jeg synes også, at det går noget langsommere denne gang, end sidste gang jeg solgte hest! Jeg har fået få henvendelser fra folk som så ikke har vendt tilbage igen, samt en enkelt der var ude og prøve - som desuden ikke passede sammen med ponyen.

Så nemt er det ikke :-) og når man har taget beslutningen om salg, er det bare ikke fedt at skulle vente i månedsvis på at få den solgt.

Mvh Antonia

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-06-2010 11:26

Joras.dk er også en muliged, der kan man sælge under "andre hesteracer sælges", der er mange der kigger derinde hvis man ønsker at flytte fra islænder til hest/pony :).

- Ikke at jeg kan garanterer det virker, men det er hurtigt, nemt og gratis. Derudover kan de kun kontakte dig via mail, mobil eller hvad du nu ellers skriver af kontaktinformation, så du behøver ikke tjekke siden hele tiden ;)

CeliaHag&Ganti<33
© KyljaDuErBareLækker ©
-HrinaJegElskerDigForEvigt<33
Stvaespasernee V.I.P !
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider