|
|
| Hvor skal I på ferie henne i år? |
|
|
Ja, nu er ferietiden jo over os, så det kunne være spændende at høre hvor I skal på ferie henne.. Vi skal til Albena i Bulgarien, det glæder vi os bare så meget til....
Den heldige ejer af: Dv hoppen Thy`s Cirkeline, fjordhesten Ea Kjærgaard og fjordvallaken Ben ,shetlænderen Tøsen og ikke mindst Bella og 3 nye føl og 1 på vej...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ferie Ferie |
|
|
Vi tager til Egypten igen, Det plejer altid at være helt perfekt. I år skal vi bo her:) Så vi glæder os også til vores ferie starter. 
Mvh Christina Sælger min passier & sohn hannover dressursadel. mellembom / str 17. meget velholdt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er lige... |
|
|
... kommet hjem fra ferie i fredags. Turen gik til Mexico, hvor jeg fik besøgt min far, svømmet i underjordiske huler, kiget på mayaruiner, svømmet i jordfaldshuller, set flamingoer, boet på en lille ø hvor der kun var sandveje og hvor trafikken i øens eneste by foregik med golfvogn - og svømmet med hvalhajer og en masse djævlerokker (og en enkelt nursehaj). Jeg glæder mig allerede til at gentage en del af oplevelserne på min næste tur derover!
£isbeth & Baloo I am fond of pigs. Dogs look up to us. Cats look down on us. Pigs treat us as equals. Winston Churchill
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Først skal jeg til San Francisco med en veninde i en uge, så er jeg hjemme i to dage og så tager jeg til Florida i 3 uger med mine forældre og min søster, det er 6 eller 7 gang vi skal derover, så det bliver skønt 
Hilsen Louise Luna og Snippe <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ferie i år.. :) |
| Forfatter:  |
Ditte Madsen |
| Dato:  |
06-06-2010 17:43 |
|
Mine forældre, en masse naboer og jeg, skal til kør selv ferie til Kroatien. Der var vi også sidste år, og det er et rigtig dejligt land 
Ditte & Apollo <3 R.I.P BALOO :'(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mit bidrag til debatten |
|
|
Jeg venter til efteråret og tager så til London i nogen dage
VH Pernille Charles Baudelaire sagde engang: "Man kan ikke være forsigtig nok i valget af siden forældre" Livet er for kort til at undgå Pernille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ingen ferie |
|
|
Ingen ferie, men 4 weekender spredt hen over sommeren, skal jeg udenbys fra fredag til søndag. To banketter med en forening og to middelaldermarkeder med en god ven. Det bliver en fed sommer 
Salvia Ledige bokse i dejlig stald i Lynge. Gode folde og meget foldtid. Rolige omgivelser. Bus til døren. Fair priser. Har du et mønster på nordbokjolen som jeg må låne/købe/få? Størrelsen er ligegyldig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmm |
|
|
heller ingen ferie her, jeg får føl om en uges tid... og har hopper til bedækning den næste mdr. men min søde veninde fra Danmark kommer herover på besøg, og vi skal hygge os sammen, og til British Nationals (Araber).
Little Arabians Passion for Polish
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla |
|
|
Jeg skal 14 dage til Nordcybern Har kun været syd på én gang før. Så det bliver spændende... Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| USA... |
|
|
Vi er så heldige at vi er blevet inviteret til bryllup i New Jersey lige udenfor New York så vi har 5 dage derude op til brylluppet og 5 dage i storbyen efter. Jeg glæder mig helt vildt for jeg har aldrig været så langt væk hjemmefra før og så skal jeg tilbringe dagene sammen med min kæreste og intil videre har vores ferier sammen været helt fantastiske.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ferie... |
|
|
Om 14 dage holder vi én uge, hvor vi skal nogle dage op i mine forældres hus i Sverige og resten af tiden herhjemme og forhåbentlig stranden. Til september holder vi så 4 uger, hvor vi skal til Australien og køre turen fra Sydney til Cairns i Spaceship (en bil man kan sove og lave mad i). På vej hjem derfra gør vi et stop med 2 overnatninger i Singapore. Vi glæder os så meget og har gjort det i 2 år når vi når til afrejsedagen 
-Christina *Det er lysten til at ville, der giver evnen til at kunne*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mallorca og østrig |
|
|
hej vi er næsten lige kommet hjem fra Mallorca og til sommmer går til Østrig så det glæder vi os til ..det er første gang vi skal til østrig, så hvis nogle har nogle gode tip til hvad man bare skal opleve, så må i gerne sige til.. vi skal være 40 km fra Insbruck
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg skal til DLRP |
|
|
for 32 gang (-: Det er kærestens 2.tur. Vi skal bo på NPB på Admirals Floor. 7 dage Og denne gang sørger vi for IKKE at kameraet bliver stjålet i Kastrup Lufthavn på vej hjem Så 5 sep. må godt komme snart
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ferie? |
|
|
He he... Jeg kommer nok højest en hyggelig tur til Jylland, men jeg skal også købe ny hest, så der er ikke råd til ferier lige pt. Men det har jeg det fint med - bare jeg finder en ny, sød hypper  God sommer til alle!
Maria Sygeplejestuderende
R.I.P. Primetime Lyng - mit kæreste eje...
"The greatest thing you'll ever learn Is just to love and be loved in returned."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjemme nemlig så |
|
|
Hilsen fra Strit 77 Ledelse er; at fortælle sine medarbejdere præcis hvor skabet skal stå -og derefter motivere dem til, at de selv flytter det derhen! ;-)
speditør/kontor-elevplads søges! til sommer 2010
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dansk sommer |
anettenielsen |
06-06-2010 22:19 |
|
Sommeren 2010 bliver afholdt på hjemmeadressen, da jeg har termin d. 21. juli. Manden og datteren har ferie hele juli måned, så det bliver hygge i haven, skovture, strandture og hvad man ellers kan lave af "endags-ting". Der bliver jo nok også til en tur i Bonbon-land, Tivoli og andre "udflugtssteder" -Så må tiden jo vise hvor meget af der jeg kommer til at deltage i  Men et sommervejr, som det vi har haft de seneste dage, ser jeg da gerne hele juli -så kan det regne om natten  Lyder som spændende stedder I andre skal hen -Håber I alle får en fantastisk sommer  /Anette
- Zeli Brentedal, det dejligste røde lyn 24.02.1990 - 05.04.2006 Elsket og savnet - Flicka -rød hoppe - søges Billeder på min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| RE: Hvor skal I på ferie henne i år? |
|
|
Jeg skal være seriøs og tager 2½ uge til Pennsylvania, USA, for at studere på et universitet. Jeg tror det bliver utrolig interessant, jeg ser i hvert fald frem til det. Og så er det rart at vide, at det bliver et koncentreret ophold med seriøsitet - jeg har tidligere overvejet sprogrejser, men dem vil jeg simpelthen ikke få nok ud af. Så nu blev det en selvarrangeret tur, der bliver tilbragt med en gruppe amerikanske studerende og nogle universitetsprofessorer. 
Ditte - I'm just a dreamer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123457464 |
HeidiZ |
06-06-2010 22:37 |
|
TheOne: Ej hvor fedt. Respekt herfra, kan se på din præsentation du ikke er så gammel - det er da sejt gået at tage sådan en tur. Hvad er det du skal studere  Vi skal til Bali (Sanur) i en 12 dages tid i August, hvor planen selvfølgelig er, at vi skal opleve en masse kultur og natur. Da vi mellemlander i henholdsvis Malasyia og Dubai tager vi på hjemturen 4 dage Malasyia (KUL) og 2½ dag i Dubai. Så det bliver lidt fedt at opleve 3 steder, men når vi alligevel skal mellemlande, kunne vi ligeså godt gøre det. Og ferien blev ikke særlig meget dyre af det. Jeg glæder mig  Forslag til hvad man "bare skal se" modtages meget gerne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her går turen til |
|
|
costa del baghave, vi skal holde fødelsdag for min mor da bliver 60... så der er lige en del forberedelse...
Husk at leve livet mens du kan, om lidt kan det være for sent.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg skal til Malta med familien og kæresten. Min mor bliver 50 år, så hun giver en rejse i stedet for at holde fest 
Sascha
Sani Cheval & Halimah Bint Ibriiz OX Fotografering tilbydes. Se min hjemmeside:
www.sh-foto.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| RE: Hvor skal I på ferie henne i år? |
|
|
HeidiZ: Jeg hælder stadig mellem Journalism, Psychology og Writing. Valget skal snart tages, men de lyder alle så spændende! Da det er på et Honors College (underafd. på større uni), tager jeg derudover også et filosofi-relateret fag. Jeg blev gerne i længere tid, men da jeg stadig er 'undecided' mht. næste år (får huen på om to uger), sørger jeg for ikke at spænde ben for mig selv. Måske jeg lige skal tilføje, at jeg intet har imod de alm. danske sprogrejser såsom STS og EF, men med både engelsk A og samfundsfag A i bagagen synes jeg, jeg har gennemgået nok grammatik, hverdagssnak og teoretisk kultur. 
Ditte - I'm just a dreamer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Californien |
|
|
Igen iår skal vi til Cali+ Vegas Sol-sikkert område, billigt at shoppe og mange ting at se Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi tager ... |
|
|
.. som sædvanlig første del af ferien på Landsskuet i Herning  Næste del bliver på Knabstrup (Sjælland) ved DM i kørsel. Så er det feriebudget brugt  Hilsen Sif
Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tunesien |
Cassie84 |
07-06-2010 11:10 |
|
vi skal på familietur til tunesien.. ´dem der skal med er; mor, far, lillebror, lillesøster, storebror, hans kone, deres døtre på 5 og 2år, min kæreste, mig og vores 3 små børn.. dette gør vi ca hvert andet år.. sidste gang var vi dog ikke med da jeg dengang var gravid med min største søn og ikke turde tage chancen..
Mor til de dejligste børn: Magnus født 040108 Julie født 040209 Oliver født 260510 Med hestene: Thor Munksgård født 280595 Viktor Enghøjgård født 210707
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Min kæreste og jeg skal 14 dage til Santorini. Uuuuh hvor vi bare glæder os!! Forrige år var vi på Kreta, har været der tre gange og elsker den ø, så nu bliver det spændende at prøve en ny græsk ø 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi skal |
Line ♣T-s Rubina♣ |
07-06-2010 12:26 |
|
3 uger til Phuket hen over sommeren.... Og det glæder vi os til. 
Tag det roligt og nyd dagen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Vi (manden og jeg) skal holde 2 uger hjemme og 1 uge syd på. Vi er bare ikke sikre på, hvor vi tager hen endnu.. men det bliver nok Cypern. Der var jeg for 9 år siden, og det var fantastisk dase-ferie  Derudover skal vi på kanotur her i DK m. teltovernatning 2 dage med et vennepar. Blir super hyggeligt  Derudover har jeg 1 uges ferie i uge 25, hvor jeg skal nyde den lyseste tid, Skt. Hans og min fødselsdag hos min familie i Nordsjælland.
Team Starlight´s Starlight´s Sidney & Kristina Hvil i fred Zar 16/5-87-25/10-02 Chiquita 29/5-91-2/8-06 Maddie 3/6-01-17/3-09
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg skal |
|
|
til Danmark om 4 uger - og jeg glææææder mig Har ikke set min familie i 6 mdr, da jeg bor i UK, så sådan et par dage i sommerhus på vestkysten i juli er slet ikke dårligt. Og så skal kæresten oven i købet med; bliver helt perfekt! Ellers har jeg ferieret en anelse i år - en weekend i München i marts, 7 dage i det skotske højland i maj og 4 dage i London i sidste uge. Til efteråret skal vi til Bayern igen i 2-4 dage og ja, så skal kæresten og jeg flytte - formentlig til syd England - det er vel også en slags "rejse" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|