Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hundeparring - nogen med forstand?
Forfatter: 
Dato:  02-06-2010 10:30

Altså for pokker da også... det er jo meningen at vores hunde skal have hvalpe, så det er det ikke noget galt i. Hun har lagt op til ham de sidste par dage, men afvist ham igen, men nu hænger de sammen, og alt tyder på at vi skal have hvalpe :D

Nå, men jeg kan ikke få fat i min kæreste, det er ham der har forstand på det her projekt. Men de har nu hængt sammen i 10 minutter, hvor længe kan det fortsætte?? Han er hoppet ned, men sidder stadig i hende men med ryggen til?

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe lidt der ude...

Michelle

HUSK hvis sadlen indtages analt, skal du nok overveje en større...

Stævnejakke sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=9&i=309650&t=309650

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-06-2010 10:32

De kan godt hænge sammen i 20 min..

Hilsen Karina

*Asterix*

8/4 1999 - 23/7 2009

Den smukkeste stjerne på himlen

0
0
Svar på denne tråd

Du har vel...
Forfatter: 
Dato:  02-06-2010 10:38

Du har vel ikke forladt hundene, for at sætte dig til PC'er for at lave et indlæg???

I min verden holder man fat i tæven, indtil hannen selv hopper ned, indtil da hænger han ubehjælpeligt fast i tæven! Du kan få ødelagt din hanhund på den konto!!

Og de kan sagtens hænge samme i ½ time. Luk derefter tæven ind så hun kan holde sig i ro, så sæden kan gøre sit arbejde.

mvh

Julle

DIN hest - DIT ansvar !!!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-06-2010 10:39

SÅ slap de hinanden efter ca 20 min og jeg fik fat i min kæreste, så jeg er mere rolig nu :) Jeg troede da bare det foregik som med så mange andre dyr, men det viste sig at være lidt anderledes.

Michelle

Stævnejakke sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=9&i=309650&t=309650

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-06-2010 10:46

Hehe... Måske man skulle have sat sig ind i hvordan en hundeparring foregår, inden man bare prøver lykken :)

Hav altid en snor på tæven, det er HENDE som holder HAM fast, og hvis hun begynder at sno sig, kan du, som en anden skriver længere oppe, virkelig få ødelagt din hanhund.

sagde Cecilie

- med den dejligste araberdulle Filou <3

The wind of heaven is that which blows between a horse's ears.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-06-2010 10:54

Hehe, jeg kan sgu gost se hvad du mener... men min kæreste har sgu styr på det, men han skulle lige til et møde, og så sker det selvfølgelig lige når han slukker mobilen :D

Men NU har jeg også styr på det ;)

Michelle

Jack Russell Terrier hvalpe er på vej. Termin 4. August. Kontakt for nærmere info...

0
0
Svar på denne tråd

Michelle
Forfatter: 
Dato:  02-06-2010 14:46

Det er jo lidt sent at få styr på det!! altså når de hænger sammen.

Under normale forhold, vil jeg styre hvornår han og tæve er sammen og ikke bare "tilfældigt", hvis en han bliver afvist (evt. bidt) for mange gange mister han modet = ingen hvalpe.

Godt at du er blevet klogere og at det ikke skete noget med hundene.

mvh

Julle

DIN hest - DIT ansvar !!!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-06-2010 15:13

Michelle: Til en anden god gang, så lad være med bare at lukke dem sammen. Hvis tæven ikke er klar, kan hun blive gevaldigt sur på hannen, og som Julle skriver, kan han blive ret ked af det over det, og miste modet.

Gør det under kontrollerede forhold, hav tæven i snor, og luk så hanhunden ud til hende mens en af jer er der til at holde hende :)

sagde Cecilie

- med den dejligste araberdulle Filou <3

The wind of heaven is that which blows between a horse's ears.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider