Ihhh.. altså.. Jeg bliver nød til at dele min glæde lidt med nogen, og hvor bedre at gøre det end på HN 
Lige en kort baggrund for min glæde.
Jeg er ordblind, og bleve derfor i sin tid spået til aldrig at kunne gennemføre en gymnasieuddannelse, men pjat tænker jeg og kæmper vider og kommer igennem en HF med lidt over 8 i snit, så var jeg glad 
nå.. uddannelse what to do.. what to do..
jamen laborant er lige mig igang med det..
fik min drøme elevplads på Novozymes og har lige afsluttede mit virksomhedsprojekt med den fine karakter af 12
jeg var ovenud lykkelig,, har aldrig fået så høje karakter i noget..
nå men så skal man jo have job.. bæææh burde være svært i disse tider men 2 dage efter min eksamen havde jeg fået fast arbeje på et miljølaboratorium, til en kanon løn..
nåå ja ja det køer jo meget godt... meeen nu bor jeg i en lille l... lejlighed som slet ikke er til at holde ud (35 kvm) ja ja nu har banken lige givet mig lov til at købe mit drømmehus, nyt stort køkken, dejligt stort badeværelse, udstur og det hele... og jaaa så kommer havne og så kommer de åbne marker... lige en lille drøm for mig og så er det kun 11 år gammelt 
sørme så om jeg ikke lige har bestilt hundehvalp, som jeg først brugte flere år på at ønske mig, men pladsen var der bare ikke...
så nu er uddannelsen færdig med 12 i afsluttende projekt, jobbet er på plads men en fyrstelig løn, huset er ved at være købt, og hundehvalpen er født...
kan livet bare være skønner lige nu 
meget sevlglad indlæg I know... men glæden vil bare ingen ende tage i mit lille hjem for tiden... 
håber der sker lige så meget positivt for mange af jer andre bag skærmen 
tak fordi i læste med