Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Når livet bare flasker sig :o)
Forfatter: 
Dato:  31-05-2010 20:35

Ihhh.. altså.. Jeg bliver nød til at dele min glæde lidt med nogen, og hvor bedre at gøre det end på HN

Lige en kort baggrund for min glæde.

Jeg er ordblind, og bleve derfor i sin tid spået til aldrig at kunne gennemføre en gymnasieuddannelse, men pjat tænker jeg og kæmper vider og kommer igennem en HF med lidt over 8 i snit, så var jeg glad :)

nå.. uddannelse what to do.. what to do..

jamen laborant er lige mig igang med det..

fik min drøme elevplads på Novozymes og har lige afsluttede mit virksomhedsprojekt med den fine karakter af 12 jeg var ovenud lykkelig,, har aldrig fået så høje karakter i noget..

nå men så skal man jo have job.. bæææh burde være svært i disse tider men 2 dage efter min eksamen havde jeg fået fast arbeje på et miljølaboratorium, til en kanon løn..

nåå ja ja det køer jo meget godt... meeen nu bor jeg i en lille l... lejlighed som slet ikke er til at holde ud (35 kvm) ja ja nu har banken lige givet mig lov til at købe mit drømmehus, nyt stort køkken, dejligt stort badeværelse, udstur og det hele... og jaaa så kommer havne og så kommer de åbne marker... lige en lille drøm for mig og så er det kun 11 år gammelt

sørme så om jeg ikke lige har bestilt hundehvalp, som jeg først brugte flere år på at ønske mig, men pladsen var der bare ikke...

så nu er uddannelsen færdig med 12 i afsluttende projekt, jobbet er på plads men en fyrstelig løn, huset er ved at være købt, og hundehvalpen er født...

kan livet bare være skønner lige nu :)

meget sevlglad indlæg I know... men glæden vil bare ingen ende tage i mit lille hjem for tiden... :)

håber der sker lige så meget positivt for mange af jer andre bag skærmen :)

tak fordi i læste med :)

0
0
Svar på denne tråd

Nice!!!
Forfatter: 
Dato:  31-05-2010 20:40

Man bliver jo helt glad på dine vejne, det lyder da bare super fedt!

Mit liv er ikke så positiv pt, jeg har ikke kunne gå i ½ år pga fald fra hest, har 4 eksamener på de næste 10 dage, og de er over står den på operation i hoften. Men jeg tror på man bare skal fighte for det, og det har du jo også gjort.

Jeg har fortsat min uddannelse og håber jeg lige kan klare de her eksamener, også får jeg også snart hundehvalp, jubiii!!

Glæder mig på dine vejne, send gerne lidt positiv energi hertil ;)

0
0
Svar på denne tråd

positivt
Forfatter: 
Dato:  31-05-2010 20:47

chris »97«: jeg tror på at ting i sidste ende flasker sig for dem der bliver ved at kæmpe.. så du må heller aldrig give op.. hvilket det heller ikke tyder på du gør :)

selv måtte jeg flere gange på operations bordet i min gymnasietid og også efterfølgende.

men hvis man efter bedste evne holder sig til sin plan.. så skal det nok lykkedes på den ene eller den anden måde..

og sender en masse positive tanker i din retning

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  31-05-2010 20:50

Det lyder DA FANTASTISK!!!

Intet mindre. Stort tillykke, og håber det bliver ved med at være lige så goooooodt!!

0
0
Svar på denne tråd

Hvor skønt
Forfatter: 
Dato:  31-05-2010 20:59

at læse om de gode ting der rammer dig lige nu.... Jeg bliver helt smittet af den glæde der strømmer ud af dit indlæg

Og nåh ja.... Du skal da lige have et GODT GÅET herfra, for du har jo selv gjort dit til at det hele flasker sig som det gør....

Zamangah

En ven er den, som ved alt om dig og som synes om dig alligevel

(Elbert Hubbar)

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke...
Forfatter: 
Dato:  31-05-2010 21:58

med din vidunderlige indstilling til livet!

Hvor er det dejligt at høre..

The mind is like a parachute - it only works when it's open!

Reality is that part of the imagination we all agree on

0
0
Svar på denne tråd

Super fedt
Forfatter: 
Dato:  01-06-2010 13:05

Hvor er det fedt. Dejligt at du er blevet belønnet af dit gå-på-mod og viljestyrke for det må det have krævet at opnå de ting. Super flot! Det er da skønt når det hele flasker sig, og når man får udrettet noget man er stolt over.

Mvh. Stine

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider