Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

dyrepasser
Forfatter: 
Dato:  30-05-2010 18:01

ved godt der er mange tråde om dyrepasseruddannelsen, men synes ikke jeg kunne finde en der omhandlede det jeg ledte efter... så derfor laver jeg en ny tråd. beklager hvis det viser sig der allerede var en tråd om dette. Ellers må i selvfølgelig gerne henvise til den tråd hvis det alligevel viser sig der har været lavet en .

Men det jeg godt kunne tænke mig at vide er skal man have praktikplads for at starte uddannelsen til dyrepasser(ligesom med veterinærsygeplejerske) eller kan man godt begynde uddannelsen uden en...

Og nu når vi er ved emnet hvornår søger man evt ind hvis men ønsker at starte uddannelsen??? synes jeg læste de startede nye hold rimelig ofte men ved ikke om dette passer...

Så håber nogle kan hjælpe...

På forhånd tak

0
0
Svar på denne tråd

dyrepasser
Forfatter: 
Dato:  31-05-2010 16:33

Nej praktikplads er ikke nødvendig for at starte på uddannelsen... Men derudover er det så også super svært at få et godt sted at være..

Der starter hold ofte, kan dog ikke de præcise datoer men det står på deres hjemmeside, ansøgningsfrist står der også, men ellers er de er ret søde og som regel til til at snakke med ..

http://www.rts.dk hvis det er skolen i roskilde.

0
0
Svar på denne tråd

Dyrepasser
Forfatter: 
Dato:  31-05-2010 19:54

De starter et grundforløb op her d. 2. august, - har lige sendt min tilmelding/ansøgning.

- På Hansenberg i Kolding.

Du skal ikke ha' en praktikplads, - men som Maria er inde på, så er det nok ikke helt nemt at finde en plads, men kommer nok også meget an på hvad det er for en gren du vil ind på bagefter grundforløbet.

Rollo

- Marsvinenørd

ROLLOS MARSVIN

- Mange søde marsvin til salg, og flere kuld i vente

- Salg af foder og strøelse

TELL-MANN WESTIE

- Lucky står til rådighed for avl

SVINENE

- Hyggeligt marsvineforum

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider