Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

SU - hjælp? (;
Forfatter: 
Dato:  29-05-2010 22:40

Godaften (;

Jeg vil starte med at sige at jeg få SU som udeboende, og jeg arbejder ikke ved siden af.

Idag tjekkede jeg min netbank og så at der var kommet su, men 1000 kroner mindre end hvad jeg plejer at skulle have..

Tænker straks det er en fejl, men på min SU oversigt kan jeg se at det er ganske rigtigt.. De har trukket fuld skat af min su..

Det jeg ikke forstår er bare at det gjorde de ikke sidste år hvor jeg fik SU som udeboende i et halvt år, og det andet halve år arbejde jeg.. Men betalte ikke skat.

Jeg ved mit skattekort er det der hedder frikort/hovedkort..

Er der et klogt hoved der kan fortælle mig hvad der er gået galt her?

Og om det er bedre at bruge det der hedder bikort?

Håber en med lidt mere viden om dette kan hjælpe (;

*Camille*

Min mening :)

0
0
Svar på denne tråd

lokal skattekonter
Forfatter: 
Dato:  29-05-2010 22:41

tag ned på dit skattekontor og få en snak med SKAT

Bomløs Sadel SÆLGES NU - Barefoot Stella: Helt ny !!

- Se også mine andre annoncer. Bla. Cavallo Weltmeister og lækker dressur sadel.. Send en PB ved interesse :o)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  29-05-2010 23:04

Hvis du ikke har anden indtægt end din SU ville jeg bruge hovedkortet, og hele fradraget, på SU'en.

Ellers ville du jo betale alt for meget i skat som du så for tilbage ved årsopgørelsen(men der er selvfølgelig også nogen der foretrækker at gøre det på den måde og få et beløb retur.)

På SU.dk kan du logge ind med digital sigatur og se hvilket kort der bliver brugt til din SU, og ændre kort/trækprocent hvsi du ønsker det.

Hver gang du ændrer vil du få tilsendt en oversigt hvor du kan se ændringerne i det du får udbetalt resten af året.

De gange jeg har ændret er der gået 3-4 dage før ændringen er gået igennem og den nye oversigt er klar.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider