Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hjælp: Kramper i læggen
Forfatter: 
Dato:  29-05-2010 16:09

Hej.

Jeg kom hjem til morgen kl 8 fra byen og gik i seng. På et tidspunkt vågner jeg ved at jeg har ondt i min læg, (optakten til kramper) Falder i søvn igen og vågner så ved at jeg har krampe i min læg. = ingen ting kan jeg gøre for smerter.

da jeg stod op ved 1-2 tiden der har jeg så ondt i min læg at jeg dårlig kan gå på benet. Det går bedre nu men gær stadig ondt i læggen og hvis jeg trykker på bagsiden så gør det ondt.

Hvad pokker kan det komme af og hvorfor i så lang tid ?

Min mening !

Lev med den , eller lad være ! ;)

0
0
Svar på denne tråd

Hjem fra byen.....
Forfatter: 
Dato:  29-05-2010 16:14

Har du danset meget, og har du drukket alkohol?

I så fald er det klart du får krampe, benene er trætte og du er dehydreret.

Drik en masse vand og stræk ud ;-)

Venlig hilsen Stina.

Mor til de to charmetrolde

Lea og Louise.

Og nu har jeg hest igen! ;-)

0
0
Svar på denne tråd

eeeeeeee
Forfatter: 
Dato:  29-05-2010 16:18

jeg har iik danset næsten, men har drukket alkohol.

Tak for tippet. :)

Min mening !

Lev med den , eller lad være ! ;)

0
0
Svar på denne tråd

Kramper i benene
Forfatter: 
Dato:  05-09-2010 21:29

Du har kramper i benene, fordi du er dehydreret. Når du drikker alkohol og er i byen, så dehydrerer din krop. Ifølge www.sundhedslex.dk/kramper-i- benene.htm er kramper i benene ofte forårsaget af enten dehydrering eller overanstrengelse af musklerne. Dog er det den fysiologiske årsag til kramper i benene ikke videnskabeligt bevist. Det eneste du kan gøre er at strække ud. Her nogle råd om, hvordan du bør strække ud, når du har krampe i benene:

- Stå en armslængde fra væggen og placer hænderne på væggen vip kroppen ind mod væggen så langt som muligt samtidig med at hælene bliver i gulvet. Stå sådan et par minutter til krampen er aftaget.

- Krampe i fødderne. Tag fat om forfoden og bøj tær og forfod op mod skinnebenet og hold de således i nogle minutter. Når den akutte smerte er overstået kan muskelen være øm flere dage, men har ingen betydning for hverken muskel eller knogle.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider